פילי-חמלי
שלום לקוראים, מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי תגיבו בבקשה! ^^

העולם האחר | מלחמת השכנים חלק שניים

פילי-חמלי 22/06/2015 647 צפיות אין תגובות
שלום לקוראים, מקווה שנהנתם מהסיפור ההזוי שלי תגיבו בבקשה! ^^

ביום הראשון למלחמת השכנים שלחו שני הצדדים מטוסי נייר עם משפטים מעליבים כגון "לך תאכל גרביל" ו"הפרצוף של העורב שלך מטומטם!" ודברים כאלה.
ביום השני הושבת הדואר כי שום דוור לא היה מוכן להסתכן ושיזרקו עליו כדורי בוץ (מסכנים האנשים שהבתים שלהם היו הגבול, כי משם זרקו את כל המטוסי נייר והבוץ, הבתים שלהם לעולם לא יחזרו להיות כמו שהם היו, אבל במלחמה כמו במלחמה)
"איך נוכל לתקוף אותם?" שאל אגסשמן את יועצו הפוליטי (מנהל התפריט שלו ) מ-שיימוש "אין לי מושג אדוני, צדפות או בשר להערב?" "עזוב את זה! אני אגרום לאוכלקר להצטער על מה שעשה לי" הם תכננו תוכנית נועזת (כמו יתוש מת) איך לצייר בגרפיטי על הבית של אוכלקר רגל מלוקקת
"צוות אלפא, אתם תיכנסו במהירות ותעשו בלגן בעוד שצוות בטא יצייר את הגרפיטי, מובן?" אמר מ-שיימוש "ועכשיו תוכל לומר אם לי צדפות או בשר?" "אממם, בשר" אמר אגסשמן. בינתיים גם אוכלקר התכנס עם יועצו הנאמן (ממלא נייר הטואלט בשירותים) "מה אתה חושב קררטוב?" שאל אוכלקר "לזרוק על הבית של אגסשמן נייר טואלט רטוב" אמר קררטוב "רעיון טוב קררטוב, אתה מועלה בדרגה לממלא טואלט בכיר ראשי (היחיד מסוגו, למען האמת לא. בקלג'ו-רק הוקם מסדר ממחאי ניירות טואלט בזמן שהמפלצת אוכלת ניירות הטואלט השתוללה בעיר, הרבה קיפחו את ניירותיהם ולא שבו לעצמם)" מאוחר יותר הסביר קררטוב איך זה הולך לקרות "צוות אלפא, אתם תיכנסו במהירות ותעשו בלגן בעוד שצוות בטא יזרוק את הנייר, מובן?" אמר קררטוב "ועכשיו תוכל לומר לי איזה סוג נייר אתה רוצה?" "תלתעשרה שכבתי" אמר אוכלקר. הגיע השעה וכל אחד מהצדדים ביצעו את תחבולתם בתיאום מושלם (וזה מוכיח שאם הם היו מתאחדים כפר איגני היה הכפר החזק ביותר בעמק עורב-רקדקר) "אני לא אסבול זאת!" אמר אגסשמן "אנחנו חייבים לפעול עכשיו, נשתלט להם על השטח בשל העלבון שגרמו לנו!" וכך תכננו הצד המערבי צפונדרומי תוכנית להשתלטות על הצד המזרחי, ובאותו הזמן בדיוק זה קרה "אני לא אסבול זאת!" אמר אוכלקר "אנחנו חייבים לפעול עכשיו, נשתלט להם על השטח בשל העלבון שגרמו לנו!" וכך תכננו הצד המזרחי תוכנית להשתלטות על הצד המערבי צפונדרומי. בינתיים בעצו של השאמאן איזורמרכז הוא אמר "הכנתי מי סירחון אויאיפמסריח, מי שמנסה לעלות עם משהו שקשור למלחמה זירקו עליו את זה" והוא הושיט למתלמדיו את הבקבוקונים (מסכן שליח הניירות טואלט מהכפר הסמוך עינעורב שרק הביא לאיזורמרכז נייר טואלט, וחטף בקבוק מי סירחון אויאיפמסריח, כי נייר טואלט זה כלי מלחמה במלחמת שכנים {ראו למעלה})


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך