פילי-חמלי
שלום לכולם ^^ יצא לי פרק קצר היום. תדרגו ותגיבו בבקשה (גם אם לא אהבתם) כדי שאדע מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים שלי. SEE YA ^^___^^

העולם האחר | מרד העזים 2

פילי-חמלי 01/07/2015 669 צפיות אין תגובות
שלום לכולם ^^ יצא לי פרק קצר היום. תדרגו ותגיבו בבקשה (גם אם לא אהבתם) כדי שאדע מה לשפר\לשנות\לתקן לסיפורים הבאים שלי. SEE YA ^^___^^

וכך יצאו העזים למרד! "קודם אתם המהההירים, רצייים וזורקים תפוחים מהההצוצים וגעיליייים" אמר מהמצאב. עשרים וחמש עזים רצו בכפר וונדלי וזרקו תפוחים על עוברים ושבים. "אוי איכס מגעיל" אמר אחד האנשים "אנחנו תחת מתקפפפפ…" התחיל לומר מישהו אחר כשתפוח טס לתוף פיו. רק הקצב שפמאדום ידע מה קורה. "נו באמת, זאת הייתה רק עז אחת" התלונן לעצמו בזמן שהתכונן לקרב הגדול של לשרוד את ההליכה ברחוב. הוא חלף על פני עזים ואנשים צורחים והגיע לקצביה שלו. הוא נכנס למקלט האטומי שלו לאפוקליפסת עזים (היו לו גם לאפוקליפסות עצים, גשם ומסטיקים). בינתיים גל שני של התקפה הגיע, עזים קטנות שנכנסות דרך החלון ומנשנשות לכולם את המכנסיים. "מה נעשה?" שאלו האנשים ואז אחד צעק "לוונדלי-סטי הV!" כולם (חוץ מכמה בישי מזל) רצו לבית של וונדלי-סטי הV. שפמאדום הגיע קודם עם שריון מלא ומחבטי גולף לביתו של וונדלי-סטי הV, לעוזרו היה פחות מזל והוא ניסה נואשות לנקות את שאריות התפוח מהשיער המבולגן שלו, "מה קורה שם בחוץ?" שאל וונדלי-סטי הV "מרד עזים אדוני, ובגלל זה באתי" "נשמע יותר כמו רעידת אדמה ענק…" ואז פרצו כל אזרחי וונדלי לביתו. אדונ!יעזי!םמת!קפהתפ!וח!יםגו!על! "שקט!!!" צעק שפמאדום "תקשיבו, העזים האלה מתמרדות כי הן רוצות את הבשר שלנו לעצמן!" "לאאאאאאאאאאאאאאאאא! רק לא הבשר! זה כל חיי!" צעק אחד האנשים וכולם השתתקו, האיש ברח החוצה בשקט "אז לעניננו, נותנים לעזים לנצח או לא?!!" "לא!" ענו כולם, "אז בואו אחרי! יש בבית הזה מספיק כלי לחימה בעזים!" "כן!!" שאגו כולם ורצו אחרי שפמאדום. "אממ, מה אם הבית הזה?" שאל וונדלי-סטי הV שישב על הכיסא שלו, ריסוק!!! "אה, נו באמת" רטן. אחרי שעה כולם היו עם לפחות מדגדג אחד ביד. בזמן ההוא מהמצאב דוגליי ואאייפה (האחראית על התפוחים) היו על הגג של בניין כלשהו (אף אחד לא יודע כיצד הם עלו) "הההם יתקפו בקרוב, צרררריך לבצר את העזזזור שלנו בעיר" "כן כן" אמרה אאייפה. העזים התחילו להפיל מיטות וארונות דרך החלונות בעוד האזרחים שנואשים 'להגן' על הבשר רצים לעבר העיר. המערכה השנייה החלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך