א.מ.ש
לתחרות הסיפורים של royayalon. נ.ב: קקטוסים רצחניים!

הקקטוס הרצחני – תחרות הסיפורים של royayalon – סיפור מוזר

א.מ.ש 29/04/2014 1675 צפיות 6 תגובות
לתחרות הסיפורים של royayalon. נ.ב: קקטוסים רצחניים!

היה היה פעם קקטוס גינה נחמד ושקט. הוא לא עשה דבר רע, רק עמד על אדן החלון וחייך אל העוברים ושבים עם קוציו החדים.
יום אחד אחד הילדים נדקר ממחטיו והחל בוכה.
"אל תבכה, ילד!" הקקטוס קרא שוב ושוב, אך הילד רב הלך משם מבלי להתייחס אליו.
באותו היום הקקטוס הבין שהוא יכול לרצוח אנשים, פשוט כמשמעו. אז הוא ברח מאדן החלון והחל לרצוח אנשים להנאתו.
יום אחד הוא הגיע לבית אשר דלתו הייתה פתוחה. הוא נכנס לבית בקיפוצים הרגילים שלו.
לפתע הוא הרגיש משהו נופל עליו – רשת – ונפל על הקרקע בתנועה מגושמת.
"הי, קקטוס!" מישהו קרא מרחוק. הקקטוס הביט סביבו ונשף ברוגז כשראה שני ילדים קטנים רודפים אחד אחרי השני וצוחקים עליו.
"קקטוס-קקטוס-קקטוס!" הם קראו שוב ושוב תוך-כדי קולות צחוק.
לפתע נשמע קול חבטה והתקרה נפתחה, וממנה נפל בחור, בעל עור לבן לגמרי, עיניים מלחיצות וחיוך לא אנושי – מלחי אל לחי.
"אהה!!!" הילדים צרחו בבהלה. הקקטוס צרח גם הוא, אך לא הבחור ולא הילדים לא שמעו אותו.
"הו… קקטוס." הבחור אמר וליקק את שפתיו בתנועה רצחנית. הקקטוס לא הבין מה הבחור רוצה ממנו.
"הנה אנחנו נפגשים סוף-סוף!" הבחור צרח בשיגעון קל.
לפתע נכנס מישהו אל הבית. היה זה נער – כנראה בגיל שבע-עשרה – אשר הביט במתרחש בבלבול.
הקקטוס חייך לעצמו.
"אחלה מכנסיים!" צרח אל עבר הנער. הנער, שכנראה הבין את דברו, הביט בו מבולבל.
"קיבלת אותם עם החומוס?!" הקקטוס קר. הוא החל לצחוק ללא שליטה. אך הנער הביט בו, עדיין מבולבל.
"חומוס?" הוא שאל.
"'אחלה', חומוס. אוי, לא משנה." הקקטוס אמר ברוגז והעיף מבט בבחור עם החיוך הרצחני. הנער משך בכתפיו.
"זה ג'ף הרוצח!!!" אחד הילדים צרח בבהלה. איש לא התייחס אליו.
לפתע בור נפער בקרקע ומתוכו נזרק אל האוויר קופסה של חומוס, מחברת 'אחלה'. הקקטוס הביט בקופסה מבוהל, ולפתע הקופסה נפלה על ראשו. הקקטוס התעלף בעודו עושה סלטה משובעת-עשרה בתוך הרשת.
הבחור קפץ והחל להתעופף לשמיים, עוזב את כולם בחדר – או ליתר דיוק את שני הילדים והקקטוס המעולף – בעוד הנער בורח מהחדר מבוהל ומבולבל.
הקקטוס נחנק מלשונו הקוצנית ומת לאחר כשתי דקות בלבד, כשאין איש היודע זאת.
וכך הגיע סופו של הקקטוס הרצחני.

-אצל ג'ף הרוצח-
בעודו עף בשמיים כציפור הוא הביט סביבו וצחק. הוא זרק שלל סכינים שונים ומשונים על האנשים מעליהם עופף, ולפתע התנגש במשהו. היה זה מטוס.
ג'ף מת במקום.
וכך הגיע סופו של הרוצח הקטלני בעולם.


תגובות (6)

קטע נפלא!

29/04/2014 19:45

ואאוו, תזכירו לי לא להתקרב אל הקקטוס הזה סבבה? O_O
חחח בכל מקרה רואים שהתפרעת עם הדמיון..

29/04/2014 20:27

תמיד ידעתי את האמת על הקקטוסיםXD

29/04/2014 22:24

חח יפה!! הזוי בהחלט;))

30/04/2014 16:36

חחח הזוי.

30/04/2014 16:42

מה זה הדברים שאני קורא?! הנושא הכי טוב בעולם! סיפור יפה מאוד. יש בעיה עם יותר מדי דמויות שנכנסות וזה גורם לבלבול.

30/04/2014 22:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך