michal2467300
אתן קולטים את הקטע המסריח? והחלום היה מה זה מעניין (שכחתי די הרבה פרטים... בחלום צויים גם שמה של הבלונדינית)! כמעט אף פעם לא יוצא לי שאני לא חלק מהדמויות!
דרך אגב, עכשיו שבחרתי נושא, ראיתי שהוסיפו קטגורית פאניפיקים! כמה מגניב זה?

חלום מעניין ומוזר. ואמיתי. אתם מוזמנים לבקר את הכתיבה שלי.

michal2467300 21/12/2013 733 צפיות תגובה אחת
אתן קולטים את הקטע המסריח? והחלום היה מה זה מעניין (שכחתי די הרבה פרטים... בחלום צויים גם שמה של הבלונדינית)! כמעט אף פעם לא יוצא לי שאני לא חלק מהדמויות!
דרך אגב, עכשיו שבחרתי נושא, ראיתי שהוסיפו קטגורית פאניפיקים! כמה מגניב זה?

כשישנתי, חלמתי חלום מאוד מוזר, ואולי מפחיד – תלוי למי. מה שמגניב בו, הוא שזה היה כמו סרט או תכנית טלוויזיה. פעם אני רואה אותם ופעם אותו, במעבר חד של סצנה. ואני לא הייתי אחת מהדמויות הפועלות.

יש ארבע בנות, ככל הנראה נערות, או נשים בגיל 20, שהן הדבר העיקרי כאן.
אחת מהן עם עור ממש חיוור ושיער אדמוני גלי, השנייה עם תספורת כרה חומה מדורגת, ועיניים ירוקות-חומות, השלישית עם שיער בלונדיני חלק-ארוך, והרביעית בעלת עור שחום שיער מתולת חום קצר ועיניים חומות. לרביעית קוראים ככל הנראה פדיקור (?).
יש עוד מישהו, מבוגר (שלצורך העניין נקרא לו… משה) שגילה עליהן משהו – הוא חושד שהן מכשפות. יש לו כנראה עוזרים שהם פיות (?).
אותן בנות הן גם להקה, ובהופעה הזאת (שהייתה לכבוד חג המולד), פדיקור התחפשה לסנטה קלאוס והבלונדינית למכשפה קלאסית. אני לא יודעת למה השתיים האחרות התחפשו, אבל אני חושדת שהאדמונית התחפשה גם למכשפה. אולי זאת עם הכרה התחפשה לזומבית?
האולם בתפוקה מלאה, אז משה לא יודע איך להיכנס כדי ללכוד את הבנות. הוא ופיותיו (שכמחווה ל"קסם של הורים" נקרא להם וונדה וקוזמו) דנים בעניין בקפיטריה של האולם, ומשה מעלה את הרעיון שקוזמו יעקוב אחריהן עם מצלמה.
הן עולות להופיע, וקוזמו נמצא מאחוריהן כל הזמן. בזמן השיר הראשון או השני, פדיקור והבלונדה רואות אותו ורודפות אחריו למאחורי הקלעים. הוא מתחבא באיזשהו חדר, וכשהן נכנסות אליו הוא מתחמק דרך הדלת ומתחבא בחדר אחר. הבנות, שמעוצבנות מזה שלא הצליחו ללכוד את הממזר, פשוט משתגעות והורסות את כל החדר אם הקסמים שלהן (דרך אגב, הדבר נראה מאוד מוזר בחלום שלי, כי נראה כאילו בחדר שלהן הכל הופך לשחור לבן. כמו כן, גם נראה שהן הופכות למכשפות קלאסיות, עם יבלות, בגדים קצת קרועים…). הקסמים שלהן לא משפיעים על החדר הזה כמעט, אבל איכשהו הם משפיעים מאוד על החדר שבו קוזמו נמצא. הכל שם רועד, ומטאטאים מתחילים לרקוד… בזמן שכל החדר של קוזמו ממשיך להשתגע, הבנות נכנסות לחדר הזה ומתקרבות אליו (בסגנון "אמנזיה", אם מישהו מכיר)…

ואז חברה שלי התקשרה אליי והעירה אותי.


תגובות (1)

תשני את הכותרת בסך הכל חמוד ♥

06/04/2014 19:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך