להמשיך?

חלומות- פרק 2

21/08/2012 665 צפיות 3 תגובות
להמשיך?

"צל!!!" סאלי קראה בקול רם בטעות ומיד סתמה את פיה והסתכלה סביב.
אסור להעיר את כל האחרים.
סאלי חיכתה כמה דקות כדי לבדוק שאף אחד לא בא, והמשיכה לקרוא.היא קראה את המילים הראשונות בשקיקה: "הצל הוא החלום הכי פחות נפוץ בעולם. הוא מטריד במיוחד וגורם ללילות חסרי שינה. נגרם רק לאנשים ש…."
ואז כתם קפה גדול הסתיר את שאר העמוד.
אוי נו באמת… סאלי חשבה לעצמה ביאוש. הדמעות כבר עלו בעיניה. היא כל כך ציפתה לפיתרון.היא כל כך רצתה לישון בלילה. היא כל כך רצתה לגלות של מי הצל… ולמה הוא רודף אותה כבר 6 שנים, מגיל 7?!היא ניסתה להרגיע את עצמה ולחשוב מחשבות טובות, אבל כל מחשבה רק גרמה לפניה להאדים מכעס עוד יותר. היא זרקה את קולימוטוס, הספר חסר התועלת הצידה, והתכווצה בפינת החדר, בוכה בשקט.זאת לא סיבה לבכות, סאלי, טיפשה שכמותך! את כבר בת 13! היא גערה בעצמה.
"סאלי… תחזרי לישון…" נשמע קול בפתח החדר.
סאלי הרימה את מבטה. זאת הייתה ג'קי בת ה-17, אחותה הגדולה. היא נראתה ערנית במיוחד, ולבשה פיג'מה של דובוני אכפת לי."א…איך את התעוררת? ומתי?" שאלה סאלי בשקט קטלני. "כבר מאז ששברת את ספל השוקו, מתוקה" ג'קי חייכה והצביעה על פיסות הספל וכתם השוקו שעל הרצפה. סאלי גיחכה בינה לבין עצמה. "תחזרי לישון. יש לך מבחן מחר." אמרה ג'קי. סאלי התבוננה בה. היא הייתה יפיפייה. היה לה שיער חום כהה וגלי בקצוות כמו של סאלי, ואותו אף קטן, רק שעיניה היו כחולות עמוקות. סאלי תמיד קינאה בה על העיניים. היא קמה מהרצפה באי רצון. "את יודעת שאני ממילא לא אוכל לישון." "לפחות תנסי?…" ג'קי התחילה לנקות את רצפת החדר. סאלי נאנחה וחזרה לחדרה. היא הניחה את ראשה על הכר הרך, ובהתה בתקרה, שהייתה מעוטרת בעננים ורדרדים. היא שמעה את ג'קי צועדת לעבר חדרה. פתאום, הכל נראה לה רגוע כל כך. רק שמשהו אחד היה חסר… "קולימוטוס… שכחתי אותו!" מלמלה סאלי. למרות שהיה בו כתם קפה, היא עדיין חשבה שאולי הוא נחוץ. אולי היא תוכל לפענח מה כתוב מאחוריי כתם הקפה. היא חיכתה כמה דקות, נכנסה לחדרה של ג'קי, ווידאה שהיא נרדמת, וצעדה לעבר הספרייה בשקט. היא אספה את קולימוטוס בזהירות, וצעדה בחזרה לעבר חדרה. היא נכנסה שוב למיטה, חובקת את הספר בידיה, ותכננה איך תגלה מחר את מה שכתוב בהמשך העמוד.
וככה התחיל לו עוד לילה של נדודי שינה.


תגובות (3)

ץמשיכי!!!!!!!!!!!! :)

21/08/2012 05:36

ץמשיכי!!!!!!!!!!!! :)

21/08/2012 05:36

אוקיי :)

21/08/2012 05:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך