חלומות- פרק 9

11/09/2012 675 צפיות 3 תגובות

"אני יודע שאתה פה, אלן." נשמע קול נמוך וכמעט לוחש מקצה המסדרון.
אלן נרתע בבהלה והשתדל לשמור על שקט, אולי הבוס יחשוב שזה רק דמיונו שמטעה אותו. הוא נצמד לקיר האפור כמה שיכל ועצר את נשימתו הכבדה.
"זה שאני עיוור זה לא אומר שאני לא יכול להבין שאתה פה, אלן." אמר הבוס באיום.
הברדס על ראשו הסתיר את עיניו, כך שאף אחד לא יכל לראות את עיניו הצרות והזרחניות, שכל מי שרק הסתכל עליהן התעוור וקיבל עיניים כמוהו. עורו הלבן העיד על כך שהוא בכלל לא יצא החוצה, לשמש. הוא חייך חיוך מזוויע ושיניו המחודדות היוו לו מראה של מפלצת.
טוב, האמת, שזה מה שהוא…
רק מלהסתכל עליו אלן קיבל צמרמורת. הוא נאחז בתקווה האחרונה שהבוס לא יודע שהוא פה, ו…
"אלן, אם אתה לא תתייצב מולי מיד, אני אשתמש בעיניים שלי."
אלן פער את עיניו הכחולות לרווחה ונעמד מול הבוס בפחד.
הבוס גיחך. "טוב עשית, ילד." הוא אמר.
"ועכשיו, נחזור לעניין. בוא אחריי." הוא הוביל את אלן לחדר המחשבים הגדול.
הבוס הצביע על אחד מהמסכים. על המסך נראתה ילדה, בת 13 בערך.
היו לה עיני חתול חומות, שער חום וגלי גולש על כתפיה, אף קטן וחיוך יפה.
מתחת לתמונתה היה כתוב השם: "סאלי גריין".
אלן בהה בתמונה שעל המסך. הילדה הזאת נראתה בעיניו כמו מלאכית. הוא חייך לעצמו, והפסיק כשהבין מה הגורל שלה. הוא הסתכל על הבוס בבהלה.
"לא לא לא לא לא! אני לא הולך לעשות את זה!" הוא צעק בפחד.
"אני מחייב אותך, ואו שאתה עושה את זה, או ש…." הבוס הסיט מעט את הברדס למעלה, עדיין לא חושף את עיניו הנוראיות. "רוצה שאני אמשיך?"
"לא! בבקשה לא!" צעק אלן ועצם את עיניו בחשש.
"תעשה מה שאומר לך?…" שאל הבוס.
אלן נאנח. "כן." הוא אמר באכזבה.
הבוס חייך. "ילד טוב."
אלן הרכין את ראשו. מאז שהוא עובד אצל הבוס, הוא חייב לחסל כל בן אנוש שיודע על הצל, אחרת ימות/יהפוך לבוס עצמו. הוא לא היה חדש בתפקיד, הוא ידע איך לחסל אנשים. כבר היו שמונה שידעו על הצל בדרך זו או אחרת- הוא חיסל את כולם.
ההבאה בתור- סאלי גריין.


תגובות (3)

וואו! איזה מתח!!
מסכן אלן! ואני שונאת את הבוס שלו!
תמשיכי מהר פליזזז, אני כבר לא יכולה לחכות!
את ממש מוכשרת! <3

11/09/2012 10:25

המשךךך! ונכון בסוף היא לא תמות והם יתאהבווו?!
חח סתםם! אבל את יכולה לעשות את זה ככה?! זה יהיה מגניבב!

11/09/2012 10:33

תודה רבה נעמי! :) ועמית- שששש אל תגלי חחחח! תודה :P
ההמשך יגיע מחר…

11/09/2012 10:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך