Life for you
ואווו...... טוב מה אתם חושבים? אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי! אני אשמח מכם לתגובות!

כנפי זהב

Life for you 15/02/2014 929 צפיות 5 תגובות
ואווו...... טוב מה אתם חושבים? אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי! אני אשמח מכם לתגובות!

היא הוציאה את ראשה דרך החלון ומסתכלת על הבאדי שהיה מולה, על העצים הירוקים על הציפורים המציצות שפרסו את כנפייהם ועפו, פנסי הרחוב דלקו והעירו את עורם לעבר מרחקים.
הנערה המשיכה להסתכל סביב בעוד שאפה אוויר ותיפסה אל שידת חלונה. היא נעמדה על שידת החוץ של החלון ומסתכלת מטה אל המדרכה השטוחה.
הדמעות זלגו בעיניה הכחולות אך מיד הפסיקה, היא כבר לא חשבה על כלום, לא על הכאב שעומד להיות, ולא על העצב, היא זרקה את גופה מטה ופרוסת את ידיה לצדדים.
המדרכה הייתה יותר ויותר קרובה ומחכה למכה החזקה שהנערה תתיתן ותשבר, היא התעשתה ופקחה את עיניה בבהלה, היא פרסה את כנפייה הזהובות ועצרה את הנפילה החדה והתרוממה לעננים והתיישרה על פיסת שמיים והתחילה להוריד את לחצייה והתחילה לנחות מטה. היא נחתה בבאדי וכנפייה היו נפולות מטה והפכו לגלימה אדומה כדובדבן. הנערה חיכה חיוך מנצח ומלא חיים וצעקה בכל הבאדי צרחת שימחה ומאושרת.
היא התחילה ללכת בחזרה לביתה ובכל צעד שעשתה הרגישה יותר ויותר מאושרת, היא פרסה שוב את כנפייה ועפה לבייתה. היא ראתה את המדרכה שבא עמדה ליפול וראתה שם נערה נפולה על המדרכה, היא הסתכלה בתימהון ונחתה על המדרכה והתקרבה לדמות שהייתה נפולה על האדמה, על פנייה המוסתרות. היא הסתובבה אל פנייה של הנערה וראתה…
שזו היא.


תגובות (5)

וואו…
זה ממש יפה! ♥♥♥
-5-

15/02/2014 11:43

ואו… ממש אהבתי את זה!! זה היה בסוף ממש מותח ומעניין! הכתיבה נהדרת והתיאורים פשוט מושלמים בעיניי (אבל, אגב: כותבים שמחה ולא: שימחה.)
-5-

15/02/2014 11:47

תודה רבה שמחתי לתגובתכן ואקח לצומת ליבי!

15/02/2014 12:01

וואו. בהתחלה זה היה קצת מבלבל, אבל בסוף, כשכתבת שהיא ראתה את עצמה… זה התחבר.
את יודעת שגם לי יש סיפור שקוראים לו כנפיי זהב? (למען האמת זה הסיפור הראשון שלי…)
מדרגת 5!

13/03/2014 11:29

תודה רבה שמחתי לשמוע! :)

13/03/2014 15:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך