מלאך ספיר
זאת דרכי לפרוש מהאתר. הנער- אתר הסיפורים. הנערה-אני. שני- מחברת באתר שאני אוהבת וששמה מתחיל גם באות ש'. אז ביי. אתם לא זקוקים לי. לא אכפת לכם. אבל הכי צר לי זה שלא ליזה, לא יוקי, לא שנהב, לא אף אחד מכם לא יגיב לי! אני יודעת שלא! לא אכפת לכם. אני עדיין אכתוב אבל לא העלה לפה. אתם אכזריים מידי.

פרשתי. ביי אתר. להתראות. הפעם אני לא חוזרת הרבה זמן.

מלאך ספיר 24/08/2014 850 צפיות 7 תגובות
זאת דרכי לפרוש מהאתר. הנער- אתר הסיפורים. הנערה-אני. שני- מחברת באתר שאני אוהבת וששמה מתחיל גם באות ש'. אז ביי. אתם לא זקוקים לי. לא אכפת לכם. אבל הכי צר לי זה שלא ליזה, לא יוקי, לא שנהב, לא אף אחד מכם לא יגיב לי! אני יודעת שלא! לא אכפת לכם. אני עדיין אכתוב אבל לא העלה לפה. אתם אכזריים מידי.

היה לו שער כצבע הדלעת, קצוץ ונעים למגע.
הוא צבר בתוכו סיפורים וסודות כה רבים עד שראשה הסתובב.
"אנחנו לא יכולים להיות יחד. אני לא יכולה לספר לך יותר עלי ועל עולמי." אמרה בקול שקט ולא החלטי. שערה החום הפריע לה לראות אותו אך היא לא הסיטה אותו.
"אבל למה?" גמגם האיש.
"כל מה שספרתי לך עלי לא עניין אותי, ואיך הגבת? לפעמים בכלל לא ולפעמים כל כך קצת שרציתי לבכות, כל מה שעברתי לא מעניין אותך. ובכלל, כל מה ששני כותבת או כל מה שקורה לה מעניין אותך. אני כלום, אפר. לא מעניינת אף אחד או כל כך מעטים עד שזה לא שווה."
היא אמרה ודמעה זלגה על הלחי שלה.
"את כן אבל היא מספרת טוב ממך והרעיונות שלה…" הוא הסמיק ואז התנער. "הם נפלאים."
"אני יודעת!" קראה והדמעות לא פסקו. "שני נפלאה! חכמה ובטוח מעניינת. היא יודעת לא לוותר והיא ממשיכה ולא מאבדת את רוחה! אני ההפך ממנה. אבל מה גורם לך להעדיף אותה?" הוא הביט בעיניה, הוא ידע שהיא כבר יודעת את התשובה.
"אני יודעת, בגלל שהכל בה מושלם. אבל אני לא מבינה למה אני לא מרוצה! למה אני בוכה עדיין. כנראה אני יודעת. כיף לי לספר לך, היה לפחות. עכשיו לא, אתה מתעלם. ולאף אחד לא אכפת שאני רוצה למות, שאני רוצה ללכת ממך. אתה יודע, זה מה שגורם לי לחיות, אבל למות רוחנית. אני שונאת אותך! תראה לאן התדרדרת! אני אולי חשובה לך אבל כל כך מעט שזה עלוב! אני הולכת." היא התייפחה לתוך כפות ידיה.
"לנצח?" שאל בהיסוס והעביר את ידו בשערו הכתום.
"כנראה. אתה, שני וכל חבריך לא זקוקים לי. להתראות." אמרה בקול קר ופנתה אל היער.


תגובות (7)

אני לא חושבת שזה מוזר, כי יש לך כתיבה מאוד יפה. מקווה לקרוא עוד (אם תחליטי להעלאות..)

24/08/2014 21:40

למה אני צריכה לראות שביום הולדת שלי פרסמת הודעת פרישה?
[עזבי את זה שמפחיד אותי שאני שני.]
אל תפרשי :(
את כותבת מדהים ואני צריכה להתחיל לעבור יותר על הקטעים שלך :)

26/08/2014 13:13

בהצלחה בהמשך :)

26/08/2014 13:23

כואב לי שאת עוזבת… *מתחכחת בך בחתוליות* אל תפרשי~ אני יודעת, אני לא מגיבה על הקטעים שלך, אבל זה כי אני שונאת להגיב בקטע של "יפה" וזהו. לאחרים אני מגיבה ככה, נכון, אבל חשבתי שאת מודעת לזה שאני מדי פעם קוראת קטעים שלך. יש לך כתיבה מדהימה ואני נורא אוהבת אותך ואת הכתיבה שלך~
אולי אני שני.
שליזיה.
פאק.

26/08/2014 13:25

הסיפורים שלך כ"כ יפים אחד אפילו הגיע לבחירת עורכים.
אני עוד לא מבינה אם התלוננת פה שאת לא מקבלת תגובות.
חוץ מזה יש אנשים שקוראים ולא מגיבים.
נ.ב
קראתי כאן פעם משפט שכתבו למישהי "תכתוב בשביל עצמך"
לא יודעת למי הקרדיט אבל זה משפט מאוד נכון.
ואם זה לא הצליח לשכנע אותך…
הנה הלכה עוד סופרת מעולה מהאתר, וחבל!

27/08/2014 08:32

    אם אתה כותב בשביל עצמך, למה אתה כותב אינטרנט? -.-
    כולם צריכים תשומת לב. זה מרכיב עיקרי בשביל לחיות. קצת קשה להתקיים פה כשאין לך כמעט אנשים שמעודדים אותך, לא?

    31/08/2014 17:01

הרגע ראיתי את ההודעה המצערת הזו. אני יודעת שלא העלת את זה היום, אבל הדבר הזה פשוט דרש תגובה.
חבל כל כך שאת מחליטה לעזוב. באמת. את כותבת מעולה והאתר בהתדרדרות רצינית… מלבד זאת, אני אוהבת לקרוא סיפורים שלך. אני אוהבת את הכתיבה שלך, את הרעיונות המקוריים והמדהימים.
אני אצפה לך שתחזרי, את תרגישי בחיסרון הכתיבה.

28/08/2014 00:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך