לחזור מן המתים

ארווין קליין 06/10/2020 452 צפיות אין תגובות

ידועים מקרים של גלגול נשמות, במגזר הדרוזי, שבהם ילדים שנפטרו, שבים בגלגול אחר למשפחה. אבל המקרה הבא, (שהוא אחד המפורסמים של גלגול נשמות) של גלגול נשמות במשפחה, אירעה באנגליה.

תאומות זהות, ג'יליאן וג'ניפר פולוק, נלדו ב-3 לאוקטובר 1958, למשפחה מוכת טרגדיה קשה. במאי 1957, שתי הבנות הגדולות שלהן, ג'קלין בת השש, ויוענה בת ה-11, נהרגו על ידי נהגת שהייתה תחת השפעת תרופות. כל זה אירע בזמן שהלכו יד ביד, בדרכן לכנסיה, ביום ראשון, בקהילת הקסהאם הקטנה, באנגליה. בנוסף, לבנות שלהם, נהרגה ילדה נוספת מהעיירה, באותה תאונה.
כשהתאומות נולדו, 17 חודשים מאוחר יותר, אביהן האבל, ג'יון פולוק, היה משוכנע שאלו הבנות שלו שנהרגו, שחזרו בגלגול חדש. למעשה הרבה לפני שאשתו נכנסה להיריון, הוא חווה חזיונות, שבהם ראה את בנותיו המתות חוזרות בגלגול חדש. האימא, לא האמינה בכך. כשהיא נכנסה להיריון, באופן מפתיע, האב התעקש שהבנות הולכות לשוב בגלגול חדש, בתור תאומות. זאת למרות שהרופאים קבעו שהיא בהיריון עם ולד אחד בלבד! הוויכוח בין בני הזוג התלהט עד כדי כך, שהם עמדו על סף גירושין.
אבל אז קרו כמה דברים מוזרים. כשהתאומות התחילו לדבר, הן ביקשו אותן צעצועים בדיוק, של האחיות המתות שלהן. צעצועים שלא יכלו לדעת על קיומם, מפני שהיו מאוחסנות מאז מות הילדות, במקום נסתר. משפחת פולוק עזבו את העיר הקסהאם, כשהתאומות היו בנות פחות משנה. למרות זאת, כשהביאו אותן חזרה, לביקור, בגיל ארבע, התאומות הצביעו על מקומות שהיו בעלות משמעות לאחיות המתות שלהן. כמו בית הספר שלהן וגני המשחקים שלהן.
למרבה הזוועה, הבנות זכרו את אירוע מותן של האחיות שלהן. עד גיל חמש, הן סבלו מסיוטים שבהן חלמו שמכונית דורסת אותן. סיוטים אלו, אפילו חזרו בעת שהיו ערות, כאשר הבנות צעקו שהן רואות משאית באה לדרוס אותן, כל פעם ששמעו רעש חזק של אוטו מבחוץ. אחות אחת מהתאומות, לקחה על עצמה את התפקיד של האחות הבוגרת, למרות שהיו באותו גיל. ההורים נדהמו לגלות, גם, על גופן של התאומות, סימני לידה זהים, שהיו על גופן של הבנות המתות.
בשנת 1963, ד"ר יאן סטיבנסון, מומחה לגלגולי נשמות באוניברסיטת וירג'יניה, החל לחקור את המקרה של האחיות פולוק. הוא לא מצא שום הוכחה שהתאומות הושפעו לחשוב שהן האחיות שחזרו לחיים, על ידי הוריהן. לפי דעתו, המקרה שלהן, הוא הוכחה מובהקת לגלגול נשמות.
בהתבגרותן, הלכו סיוטי המוות בתאונה של האחיות, ופחתו. לפי הדעה הנפוצה, השפעה של גלגול קודם, פג כעבור חמש שנים. אבל בגיל 20, ג'יליאן חוותה סדרת חזיונות, שבהן ראתה את עצמה כילדה משחקת בתוך ארגז חול, המוקף בגנים של שושנים. ההורים זיהו מיד את המקום כביתן בעיר Whickham, שבו חיו עם יוהנה, בשנים לפני שג'קלין נולדה. העניין היה, שג'יליאן, מעולם לא ביקרה בעיר Whickham.
על המקרה של האחיות, שהפך מאוד מפורסם, הועלו כמה סרטונים ביוטיוב, ביניהן:
THE POLLOCK TWINS וגם The curious case of The Pollock twins.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך