Yuki
אני לא מתיימרת להרגיש כמו גברים, אבל בכל זאת לחיות בלי החרות שמשמיעות הדמעות זה נראה בעיני כשיא נוסף של סבל (גברים לא לרצוח אותי!!!)

ללא דמעות

Yuki 21/09/2015 1128 צפיות 27 תגובות
אני לא מתיימרת להרגיש כמו גברים, אבל בכל זאת לחיות בלי החרות שמשמיעות הדמעות זה נראה בעיני כשיא נוסף של סבל (גברים לא לרצוח אותי!!!)

שי עקב אחר כתם הרטיבות שהתרחב על חולצתו.
נעם הייתה אחוזה היטב בזרועותיו, תנוחתה לא הייתה מאוד נוחה לו, אבל הוא לא העז להפריע לה בבכיה, יש גברים רבים שמעדיפים שחברותיהם יבלעו את דמעותיהם ובלבד שהם הגברים לא יצתרכו להיות נוכחים במעמד המביך הזה שאין כל דרך להרגיש בו מועיל, אבל שי העדיף תמיד שדמעותיה של נעם יפרצו בקרבתו, לפעמים כשהיא סיפרה לו שהיא בוכה לבד, צפונה בעצמה על החול מביטה בגלי הים שלחכו את רגליה, הוא חש בזבוז, בזבוז של דמעותיה,
דמעות צריכות להראות חשב תמיד שי, דמעות צריכות להשמע.
לפעמים הוא האשים את הבנות שבוכות לבד, הוא לא הבין את האנוכיות שהפגינו בכך שלא חלקו את דמעותיהן עם הגברים שסביבם. לפעמים כשכאב לו כל כך, שהאימונים בצה"ל נראו בעיניו כמו רצף של מסכות יסורים שהתחלפו אחת אחרי השנייה, כשהגעגוע לחיבוקה השקט של נעם היה חזק במיוחד והלילה לא הגיע, שי רצה לבכות, להרטיב לפחות את העינים אם אי אפשר את החולצה.
אבל העינים כמו השלימו עם דעת החברה, נותרו יבשות לא מזילות אף לא דמעה אחת.

נעם הפסיקה לבכות, היא פשפה רגע בתיקה תרה אחר חבילת טישו, "בוא כבר מאוחר" אמרה בעודה מקנחת את אפה ברעש.
היא חכתה לו בשקט עד שסיים להתארגן לשינה, תמיד לקח לו יותר זמן, נעם צחקה עליו שבזמן שלוקח לו להתקלח היא יכולה לישון שנת לילה מלאה.
כשסוף סוף שי השתחל למיטה הוא הבחין שנעם ישנה, הוא חיבק אותה היטב, מצמיד אותה אליו הכי קרוב שיכל, על אף שחשש שתתעורר למגעו, הוא הסתיר את פניו בשקע של צווארה שותק, ממתין שהשינה תבוא ותגאל אותו מליבו הכואב, "שי," הוא שמע רגע לפני שנרדם, "שי, אל תדאג, אני שומעת אותם, את הדמעות שלך" נעם אמרה ושי הבין שהוא בוכה, בלי דמעות עם עיינים יבשות בלי רעידות והשתנקויות אך עם הרבה שקט. כמו גברים חשב, בלילה, בלי להשמיע קול, בלי אף אדום, והכי חשוב בלי כתמי רטיבות על החולצה.


תגובות (27)

וואו יוקי, הסוף.

21/09/2015 21:53

**הסוף. פשוט מדהים. והבילדאפ טוב מאוד

21/09/2015 22:08

    אוליב אחרי הוואו שאת גרמת לי להרגיש עם הסיפור שלך אין לך זכות לכתוב לי וואו על קטע חסר מעוף כמו זה. הלב שלי עדיין דופק מהר מהחוויה שעברתי מהכתיבה שלך…
    יוקי

    21/09/2015 22:13

מעניין אותי מה גרם לו לבכות. אני יכול לחשוב על כמה דברים.
גורם לי לחשוב כמה זמן לא באמת התפרקתי, ואני מחזיק את עצמי חזק בשביל אחרים. כבר יותר מידי זמן. מתי יגיע גם התור שלי?

תודה עדי, נהניתי מאוד לקרוא

21/09/2015 22:16

    תודה רועי
    אין לי מושג למה הגברים הם הראשונים שבוחרים לקרוא לי עדי בעוד הכינוי יוקי מתנוסס כאן מעל, אבל אין ספק שלקורא את השם שלי מחמם לי את הלב.
    למעשה אין לי מושג מה כאב לו, יש כל כך הרבה דברים וכדי שאנשים יוכלו להזדהות עד כמה שאפשר מהקטע לא תרחתי לחשוב לעומק מה גרם לו לשווע לדמעות.
    ומתי יגיע תורך לבכות? אולי כשתהיה לך אישה שגם כשלא תשמיע צליל היא תקשיב לבכי שלך ואולי כשתבין שבכי זה חולשה הכי חזקה בעולם תרשה לעצמך להוריד דמעות
    עדי

    21/09/2015 22:31

    לכי תדעי, לכי תדעי…

    נראה לי שעכשיו את היא זו שפספסה שהגבתי לך גם על הסיפור הקודם ;]

    21/09/2015 22:44

    מסתבר שאנחנו מפספסים בתורות…
    בפעם הבאה תורך.

    21/09/2015 22:53

וואו. אין לי מילים פשוט וואו. ריגשת אותי ! כל כך אמיתי,כל כך טהור,כך כך נכון.

21/09/2015 22:32

    מקווה שאני לא תוהה בזהות המין שלך… תודה רבה, שמחה שרגשתי, הלוואי ואני אצליח לרגש, להצחיק ולסקרן בכל אחת מיצירותי

    21/09/2015 22:58

    *טועה

    21/09/2015 23:00

*יצטרכו
*לו
*שלחכו
*צריכים
*דמעות *צריכות*
יש המון פיסוק שגוי.
הקטע עצמו טוב, כתוב יפה.
בתור אחת שלא בוכה, אני יכולה להגיד לך שאת אכן צודקת. לפעמיים חסרה הדרך הזאת לשחרר. דרך כל כך פשוטה בשביל אחרים וכמעט בלתי אפשרית בשבילי.
אבל כמו שאת אולי כבר יודעת, לי יש את הדרכים שלי ואני מאמינה שלכל אחד יש את הדרך שלו לבכות. עם דמעות או בלעדיהם.

21/09/2015 23:36

    ליבי
    תודה על התיקוני שגיאות. על אף הקושי לכתוב נכון והתסכול כשמתברר שטעיתי שוב, הדאגה שלך להעלות אותי על הגל הנכון משמחת אותי תמיד.
    אני מבינה מה את אומרת, ודווקה בשל ההכרות איתך ועם אדם שלא ממש בוכה קשה לי שאנשים אינם בוכים כי בדרך כלל אלא שאינם בוכים מעדיפים ללקק את פצעיהם לבדם כשהמרפה לכאבם הוא דווקה דמעותיהם ותמיכת חבריהם.
    בכל אופן שמחה שאת כאן.
    קראת את הסיפור של אוליב? נראה לי תאהבי אותו
    יוקי

    21/09/2015 23:48

    קראתי את הסיפור של אוליב שאגב, מדהים.
    וכמו שאמרתי שם וגם כאן, לכל אחד יש את הדרכים שלו לפרוק צער.
    אולי לא יורדות לי טיפות מלוחות מהעיניים, אבל זה לא אומר שאני לא בוכה.

    22/09/2015 00:00

זה יפה, אני מניח, למרות השגיאות והכל.

21/09/2015 23:46

    נו, לא יכלת להמתין עוד כמה דקות כדי שאתקן אותם כמו שליבי אמרה לי?
    בכל אופן אני כבר אמרתי לך שהכל זאת מילה כוללנית בעלת משמעויות רבות…
    נ.ב שמחה על ההנחה שלך, אחרי הכל כשמניחים על הסיפורים שלי הנחות כמו שלך זה מאוד מעודד למרות הכל…

    21/09/2015 23:54

יש מצבים בחיים, שסתם באלנו לבכות. אנחנו יכולים לחפש שעות אחר סיבה אבל בתכלס, הדמעות יורדות כי הן פועלות מעצמן…
אהבתי את הכתיבה, ובמיוחד את השורה האחרונה. (אני ממש אוהבת סופים בעלי משמעות)
סיפור נפלא

22/09/2015 00:11

    תודה סאפ, אני תמיד ממתינה לתגובה המיוחדת שלך…
    יוקי

    22/09/2015 01:45

זה כל כך נכון אמיתי.
מדהים!!!

22/09/2015 02:20

    תודה ליאון, מקווה שאתה מהאנשים שכן בוכים…

    22/09/2015 02:30

עכשיו אני קולטת שאף פעם לא ראיתי גבר בוכה.. סיפור מיוחד מאוד, את כותבת נהדר!!!! אני כל כך מזדהה עם שי שבוכה בלי שהדמעות יוצאות החוצה..

22/09/2015 11:34

    תודה סול, אין כמוך!

    22/09/2015 13:51

את כותבת מהמם. ולמרות שאני בת גם אני לא יכולה לבכות. זה לא שהדמעות לא יורדות. אני פשוט מחזיקה אותם. אסור לי לבכות. וכל כך הייתי רוצה לבכות לפעמים. את באמת יודעת לבטא רגשות של אנשים. את מדהימה!

24/09/2015 00:43

    הלי(מקווה שרשמתי את השם שלך נכון)
    ממש תודה רבה על התגובה, היא ממש שמחה אותי.
    את באמת לא יודעת לבכות? אבל כמו שליבי אמרה פה למעלה שמי שלא יודע לבכות מוצא דרכים אחרים "לבכות"
    מקווה שלך יש את הדרכים האלה…
    יוקי

    24/09/2015 11:21

וואו! זה קטע מדהים! כתיבה כל כך מדהימה, זה היה מאוד נוגע ומרגש, מדהים מדהים מדהים! לא ברור לי למה זה לא בבחירת העורכים.

25/09/2015 15:12

    את באמת חושבת ככה? שזה כל כך מדהים? כלומר, זה כתוב בסדר, הרעיון נחמד. אבל לא הפצצתי פה בכתיבה גאונית סתם מחשבה קצרה על אנשים שהיו רוצים לבכות
    בכל מקרה ממש תודה על התגובה שלך, זאת תגובה שכל כותב וסופר באשר הוא היה שמח לקבל כזאת תגובה
    יוקי

    25/09/2015 16:11

כן, אני באמת חושבת שזה מאוד יפה. יש לך כתיבה יפה וכתבת על נושא שכולם יכולים להתחבר אליו, ועובדה, התגובות מדברות בעד עצמן.
וחוץ מזה, לא צריך להפציץ בכתיבה גאונית כדי שייצא משהו יפה, לפעמים הדברים הפשוטים ביותר הם לבסוף יוצאים היפים ביותר (;

25/09/2015 16:38

    תודה ארורה…

    25/09/2015 16:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך