מדברת לעצמה – פרק 1

Anime.El 28/12/2012 744 צפיות 4 תגובות

הייתי נוהגת לעשות עין רעה לאחותי כשצריך , אבל עדיין הכי אהבתי אותה .
היינו פותחות שיחה תמיד עם אקשן , או עם איזו שהיא פתיחה יותר טובה מזה , דברים מוזרים .
הייתי מספרת לה מה אני תמיד עושה בשיעור , איך אני מתנהגת , מוזר או לא .
" את לא מאמינה איך אורי רצה אגרוף באותו היום " צחקקתי .
" אני מתארת לעצמי שבאותו היום הוא היה חולה נפש , עם אפשר להגיד זאת " צחקקה בחזרה , זאת תזכורת שאני ואחותי דיברנו על אורי , אני עם קולי החלש אך העמוק , ואחותי עם הכל הרועש והעדין .
קמתי מהדשא , בעודי נושאת כמה מהדשא לכפות ידיי , הסתכלתי על הדשא הכתמתם שהשקיף את הקרקע , ואת השלולית שהייתה מאחורי העץ הזקוף , הלכתי הביתה , משפשפת את הדשא מכפות ידיי השמנמנות , ופותחת את דלת הכניסה בעדינות , פגשתי את אימי מסתכלת עליי באשמה , וזרועה מסתירה את שתיי עייניה.
הסתכלתי עליה במבט תמים ומרחם , וליטפתי אותה , היא הייתה כה מצטערת על מה שקרה , שכל הסיפור הזה קשור עליי .
" אמא , את לא צריכה להיות עצובה , אני האשמה פה " אמרתי , היא גלגלה את עיניה לעברי , ראיתי את פניה האדומות , משחתי בכתפיי והמשכתי לדבר .
" את לא צריכה להרגיש אשמה בעצמך , את אמא שלי …" אמרתי , הסתכלתי עליה , הרגשתי שאני הולכת לנטר אחורנית , כפי שרגליי רצו לעשות עכשיו .
היא לא הוציאה מילה , ועשיתי מה שרגליי רצו שאני יעשה , יזנק אחורה וישכח מכול עיניין הבוכייה הזה .
פתחתי את תריס החלון , ונשמתי את האוויר .
חזרתי שוב להתיישב , אך הפעם לא בנדנדה , הזזתי את ראשי מצד לצד .
" הלוואי והיית פה , אלה " לחשתי .


תגובות (4)

ואוו, זה פשוט מדהים. אני פשוט אוהבת סיפורים כאלה, ואני מוצאת מעטים.
אני אוהבת את זה שאני לא קולטת את הכל בפרק הראשון, בגלל זה הסיפור הזה אדיר!
להמשיך, מהר! :)

28/12/2012 11:05

מעניין מאוד!
מחכה להמשך :)

28/12/2012 11:26

תודה רבה (;

29/12/2012 00:49

זה יפה.. אהבתי את השילוב בין שתי הסצנות

29/12/2012 03:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך