היה משעמם

מדריך – כדור הפינג פונג המצוי בטבע

07/02/2013 767 צפיות 3 תגובות
היה משעמם

שלום לכם. תהיו מוכנים להיפתח לעולם שאתם לא מכירים. תהיו מוכנים לצאת משיגרת החיים הרגילה שלכם ולראות את הטבע.

*התפתחותם של כדורי הפינג פונג:
מדענים סבורים שכדורי הפינג פונג התפתחו בצורה אבולציונית מכדורי הביליארד, כאשר כדור ביליארד אחד ירד מהעצים והחליט ללכת על האדמה. לאט לאט המוח שלו התפתח, עד שלבסוף הוא הפך להיות כדור הפינג פונג המוכר לנו כיום. כלומר כדורי פינג פונג בריטיים, מנומסים, ועדינים
איך זה אפשרי? מדענים מצאו בגנים של כדור הפנג פונג המצוי גן שנמצא במקרה גם אצל כדורי הביליארד, ומוכיח שכדורים הפינג פונג קשורים אליהם.

*ההיסטוריה של כדורי הפינג פונג:
בהתחלה כדורי הפינג פונג בשבטים. רבים התבלבלו אז בין שבטי כדורי הפינג פונג לבין כדורי הLSD שחיו בקרבתם. למרבה ההפתעה, רוב האנשים שהיו פוגשים בשבטים מכניסי האורחים האלה לקחו כמה דקות קודם לכן כדורי LSD.
בלילה שבטי הכדורים היו נוהגים להדליק מדורה ענקית ולהקשיב לדבריו של חכם השבט. בימים הם היו צדים ומלקטים ירקות ופירות. עם הזמן הם התפתחו ובמקום לצוד הם הקמו עדרים של החיות שהם רצו וגידלו את הצמחים בעצמם. כיום כדורי הפינג פונג גרים בגורדי שחקים ועסוקים בצעקות על המזכירה שלא תעביר הם שיחות.
מלחמת השולחן הראשונה: מלחמת השולחן הראשונה החלה כשחבורת כדורי פינג פוונג רוסים פושטקים מטורפים החליטו להשתלט על העולם. האמריקאים יצאו למלחמה נגדם. האמריקאים ניצחו בהפרש של 10 נקודות.

*הכדורים בטבע:
לכדורי הפינג פונג טורפים רבים. הטורף הנורא ביותר שלהם הוא "ההורס", מפלצת נוראית שיכולה להרוס את העולם בשניה אחת. בכדי להתחבא מההורס הם צובעים את עצמם בכתום ולא נושמים ולא מדברים.

*תזונתם של כדורי הפינג פונג:
כדורי הפינג ידועים כטורפי בני אדם. הם נוהגים להיראות תמימים, כשלמעשה כל מה שהם רוצים הוא לרסק את גופו של האיש שמסתכל עליהם בביס אחד. מומלץ להשגיח עליהם כל הזמן כי ברגע המתאים הם תוקפים. כדאי שתסתכלו מאחורכם עכשיו, כי עומד שם כדור פינג פונג רעב.


תגובות (3)

חחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי!
וראיתי מישהו מת מכדור פינג פונג!ראיתי כדור פינג פונג אוכל מישהו!פניתי למשטרה אבל אני לא יודע למה אבל לא האמינו לי…

07/02/2013 08:34

תודה רבה (:

07/02/2013 08:37

אממממממ… אוקיי… אני לא בטוח איך להגיב בדיוק. טוב, אם אתה רוצה לגרום לזה להשמע מדעי, כדאי שתשתמש במדע. לדוגמה: "…בשנת 60,000 לפני הספירה התפתח הזן ping puteo pilam (הידוע ככדורי הפינג פונג) מזן ה-billiard pilam (הידוע ככדורי הביליארד). במקור המבנה החברתי שלהם היה של ציידים לקטים, אך עם הזמן הם עברו למבנה של חברה חקלאית.". חוץ מזה, הרעיון מצחיק אבל הכתיבה היא סבירה לכל היותר. אם אתה אוהב שטויות מסוג זה כדאי לך לקרוא את מדריך הטרמפיסט לגלקסיה, זה יעזור לך לשפר משמעותית את הכתיבה שלך. הדבר היחיד שבאמת אהבתי בסיפור (חוץ מהרעיון הנחמד) היה שהשורה האחרונה באמת גרמה לי להסתובב אחורה (אבל זה היה בגלל שהחתול שלי השמיע רעש מאחורי, אז זה היה די מבהיל).
בכבוד רב (ולא, לא נטרפתי על ידי כדור פינג פונג),
אינטלקטואל חביב.

01/11/2013 10:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך