מונית הסחוג חלק א

08/03/2013 751 צפיות 8 תגובות

עצרתי מונית ושלושתנו נכסנו אליה בכיף.
ברגע שנכנסנו התקרה של המונית נדלקה בשלל אורות מהבהבים ושמחים, והמונית התמלאה במוזיקה חגיגית. "אההההההההההה!" אמרו שני החברים שלי. "עלינו על מונית הכסף!"
"שלום! מה קורה חברעס?" שאל הנהג, אדם חום עם תלתלים בצבע חום. "ברוכים הבאים ל… מונית הסחוג!"
"מה?" שאלנו "מה זה לעזאזל?"
"נו…!!" אמר הנהג "אתם אף פעם לא רואים טלויזיה? אתם לא מכירים את התוכנית 'מונית הסחוג'?"
"אני מכיר את מונית הכסף." אמרתי.
"מונית הכסף?! לא שמעתי על זה אף פעם."
"נו מה זה השטויות האלה?" שאל יוסי.
הנהג סובב אלינו תראש בהבעה המומה לגמרי "אני לא מאמין שאתם לא מכירים. זאת המונית היחידה שבמקום לשלם אתם מקבלים סחוג."
"דיי נו! סע כבר." אמר יעקוב.
"טוב אני צריך לדעת את השמות שלכם ולאן לנסוע. אתם מכירים את החוקים? אני מניח שלא. החוקים כאלה: אני שואל אותכם שאלות ועל כל תשובה נכונה אתם מקבלים סחוג. שתי תשובות גרועות ועפתם מהמונית. ושוב, מה השמות ולאן?"
עכשיו הגיע הזמן שאני אתאר אותנו. כולנו לבשנו חולצות טישרט, מיכנסי ג'ינס, ותחתונים… (נראה לכם שאני אגיד איזה תחתונים?! חבורת סוטים קטנים.) לכולנו היה שיער קצוץ חוץ מליעקוב. זהו בעצם.
היזדהנו בשמות שלנו ואמרנו לו לאן לנסוע.
"טוב," אמר הנהג "שאלה ראשונה על 250 קילו סחוג." גילגלתי עיניים וכבשתי את הראש בין הידיים. "מי היה… ראש ממשלת ישראל הראשון?"
"דוד בן גוריון." ענינו מיד.
"לצערי, טעיתם." אמר הנהג. "אני נאלץ להעיף אתכם מהמונית. סתאאאם!" מוזיקה התנגנה במונית. "תשובה נכונה! זכיתם ב250 קילו סחוג!"


תגובות (8)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באלי גם!!!!!XD

08/03/2013 06:39

(:

08/03/2013 06:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני רוצה לקרוא את ההמשך :)

08/03/2013 08:47

תודה (:

08/03/2013 10:01

חחח סחוג זה של תימניים xD
הרסת אותי !

22/08/2013 13:34

הסיפור עצמוו די שטותי, ורמת הדיקדוק לא גבוהה. כדאי לך לנסות ולהשתדל קצת יותר. ומעבר לבעיות הבסיסיות של כתיבה ברמה די נמוכה וסיפור חסרפואנטה, אני לא רואה איך מישהו יכול לאחסן מאתיים חמישים קילוגרמים של סחוג במונית.
בכבוד רב (ובפליאה),
אינטלקטואל חביב.

01/11/2013 10:16

סליחה מר אינטלקטואל חביב ( אתה בכלל לא חביב)
קראתי את כל התגובות שכתבתה וזה ממש לא יפה, הסיפור עצמו היה מצחיק ושטותי והוא אמור להיות כזה אם לא הבנת…
ואתה לא הותב הטוב מכולם אז באיזו זכות אתה שופט ככה סיפור?! (יכול להיות שהגזמתי אבל מה שנכון נכון)
נ.ב הסיפור שלך (גרביל ניגה) מצחיק…. חחחחחחח

01/11/2013 10:24

מתי אני שפטתי את הסיפור בדיוק? אני לא מבין את התגובה. הרעיון בתגובות האלו הוא לנסות וללמד את מי שכתב את הסיפור מה לשפר ומה לחזק. אני מבין שהסיפור אמור להיות שטותי, ואפילו המלצתי על מדריך הטרמפיסט לגלקסיה כמקור לשיפור. יש מקומות שבהם אני מנסה להעליב אדם, אבל כאן דווקא הייתי ללא ספק כנה וגם נחמד. חוץ מזה, אתה מכיר את האמרה "אני לא צריך לרוץ מהר יותר מן האריה, רק מהר יותר ממך"? אם תבין, תבין. או, ואם כבר, יש לך שגיאות כתיב לא מעטות רק בתגובה הקטנה הזו, אז אני לא ממש רואה באיזו זכות אתה מנסה לשפוט את הכתיבה שלי.
ואתה הגרביל, תקשיב בבקשה לעצות ברמה גבוהה ולא להצטדקויות המתחנפות האלו. ושוב, אולי הרמה שלי לא הכי גבוהה אבל היא לפחות (כך מתברר) גבוהה יותר מזו שלו.
בכבוד רב (ובכעס, כי זו לא הפעם הראשונה שמשמיצים אותי),
אינטלקטואל חביב.

03/11/2013 12:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך