*הבהרה* נכתב מנקודת המבט שלי. אשמח שתגיבו את דעתכם ו/או תוסיפו מושגים משלכם בתגובות ו/או תגיבו את הפירוש שלכם למושגים הנל.

מילון עברי-אמיתי

16/04/2017 725 צפיות 2 תגובות
*הבהרה* נכתב מנקודת המבט שלי. אשמח שתגיבו את דעתכם ו/או תוסיפו מושגים משלכם בתגובות ו/או תגיבו את הפירוש שלכם למושגים הנל.

בת- יצור שנתון בתסביכים באופן קבוע, יצור זה אינו החלטתי. סיפטומים לקביעת העובדה שיצור זה הינו "בת" הם בדרך כלל: רגישות, עצבנות, בכיינות, שמחה, או כל רגש אחר שקיים בעולם. בדרך כלל רגשות יצור זה משתנה במהירות העולה על מהירות האור.

בן- בדרך כלל יצור זה בא, מבלבל את השכל ונעלם.
יצורים אלה הם יצורים אשר מחפשים בעיקר יחסים חד פעמים, הם מתבגרים בקצב איטי ואף אינם מתבגרים לעולם.
לעיתים רחוקות, כאשר כבר הצלחתם ליצור קשר עמוק עם יצורים אלה, הם עלולים להיות רכושנים, ואובססיבים במיוחד.

גבר- גבר הוא מושג המתאר יצור (בן) אשר התבגר. יצורים אלו אינם מחפשים יחסים חד פעמיים, הם מחפשים תמיד רק איך להתקדם בחיים ומתנהגים בצורה נורמאלית וטובה.
עם זאת, מושג זה הוא מושג דמיוני בדיוק כמו חד קרן.

אישה- מושג זה מתאר יצור (בת) אשר קיבלה אחריות על חיה, התבגרה אף יותר ולמדה לקבל את החיים כמו שהם.
מושג זה לעומת המושג "גבר" אינו דימיוני ואף שכיח
עם זאת, הסימפטומים של עצבנות מעט עולים, והרגשות השונים עדיין מתחלפים במהירות

אהבה- חיבה לאדם אחר אשר מסתיימת ומסתכמת בשנאה
זהו רגש אשר תמיד עושה רע, רגש זה אינו מומלץ לאף אחד
רגש זה בצורתו הטובה הוא רגש דמיוני, אשר עושה רק צרות.
למרות שעם זאת רוב היצורים מעדיפים להאמין שרגש זה (בצורתו הטובה) קיים, אך כל יצור לומד בסופו של דבר שהוא טועה.

שנאה- שנאה זה רגש אשר יכול להתפרש בשני מושגים
1. שנאה זהו רגש שלילי ליצור, אשר פגע/הרס/הציק/בגד/עשה רע ליצור אחר ובעקבות כך נוצר רגש של דחייה וכעס.
2. לעיתים יצור (בת) יכול לומר משפטים כמו "אני שונאת אותו" פירוש משפט זה הוא בעצם "אני אוהבת אותו". דברים כאלה עלולים להיווצר בעקבות חוסר ההחלטיות של יצור זה.

בגידה- מעשה שלילי אשר נעשה לאחרונה טרנדי במיוחד

אמון- מושג אשר אינו קיים בין בני זוג, ועם זאת אנשים מעדיפים לעשות את עצמם מאמינים שכן

בני זוג- טרנד של שני יצורים אשר התחברו, והודיעו על כך בכל רשת חברתית אפשרית עד סיום הקשר.
לעיתים בסיום הקשר ישנם יצורים שמתחברים בשנית, ומנסים לתקן את מעשיהם בכל דרך אפשרית, אך זה לא עוזר.

נישואים- אירוע מיותר אשר מבזבז סכום גדול של כסף ומסתכם בחתימה על דף והחלפת טבעות יקרות במיוחד. בדרך כלל מלווה בתסמינים של שמחה והתרגשות מזויפים.
יצורים אחרים באים בכדי לאכול ולהשתכר, ובאופן קבוע מעמידים פנים שהם באו כי באמת מעניין להם את הפאקינג תחת מהחתונה.

גירושים- מה שקורה בדרך כלל כמה שנים (ולעיתים פחות) אחרי נישואים


תגובות (2)

לפי הגדרותייך -שנאתי2. אני חייבת לומר שנפגעתי מעצם ההשוואה של הגבר לחד קרן כאשר ברור בהחלט שהגבר הוא דבר דמיוני בהחלט בניגוד לחד קרן. יוניקורן- ידוע גם בשם חד קרן בשל קרנו היחידה הצומחת ממצחו. יצור זה הוא דמוי סוס, אך לרב אצילי יותר. היוניקורן הוא יצור מציאותי ביותר ומומלץ מאוד בתור חית מחמד ליצורים (נשים) שמחפשות אחר היצור הדמיוני 'גבר'

16/04/2017 02:15
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך