המשך יבוא...
אני מקווה שלא הגזמתי יותר מידיי.
בבקשה, תגיבו. ממש בבקשה.

משפחת כהן-הדייט של נועה\חלק 2

18/07/2012 755 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...
אני מקווה שלא הגזמתי יותר מידיי.
בבקשה, תגיבו. ממש בבקשה.

הנהלת האתר, החלטתי למחוק את הסיפור הזה, שכבר פירסמתם, ולשלוח לכם אותו מחדש מסיבות מסויימות. אני מקווה שתאשרו את הסיפור הזה כי את הקודם כבר מחקתי.

"אדוני המלצר, אני ביקשתי מרק עם גזר, ואתה הבאת לי בלי." אמר אדם.
"אני אשים לך גזר במרק!!" המלצר, שהיה כניראה קצת משוגע, שפך את המרק על הביצים וה*** של אדם ואמר "אז מה, אתה אוהב גזר במרק שלך, מה?!"
O.O
"חתיכת משוגע! מה אתה עושה?!" צעקה נועה.
"זה הוא שביקש גזר במרק שלו." ענה המלצר, וכל זה כשמרק צהוב שפוף על המיכנסיים של אדם.
"מה אני אעשה? המרק הזה לא חם, אבל בכול זאת אי אפשר להסתובב ככה." שאל אדם כשמרק שפוך על… טוב אפשר לומר שעל איזור חלציו. "אז תיתפשט." ענה המלצר.
"השתגעת!!" ענה אדם.
"אז אל תיתפשט."אמר המלצר "אני הולך, ולא משנה לי מה יקרה איתך." והלך.
בדיוק אז הגיע מנהל המסעדה לשולחן של אדם ונועה. "אחת המלצריות שמעה שקראתם לי." אמר המנהל.
"כן." אמרה נועה. "ההומלס הזה" היא הצביעה לכיוון ההומלס "ההומלס הזה מציק לנו פה. חוץ מזה, אחד המלצרים פה שפך מרק על…"
"על מה?" שאל המנהל.
"על הזה של החבר שלי." אמרה נועה.
"על המה??"
אדם נעמד על הכיסא, וכיוון את איזור חילציו אל הפנים של מנהל המסעדה. "לפה." אמר. כול הסועדים הסתכלו לכיוון שלהם. "אה, אני מבין." אמר מנהל המסעדה והרחיק את פניו. "ואיך קוראים לאיזור הזה, אתה יודע?" המשיך מנהל המסעדה.
"מה זה משנה איך קוראים לו?!" ענה אדם, והתיישב.
"נו בחייך, אל תגיד לי שאתה לא יודע."
"אדוני המנהל, אני לא חושבת שזה קשור!" אמרה נועה.
"את צודקת," אמר המנהל "זה באמת לא קשור. אני כול הזמן אומר דברים לא קשורים. אני מבטיח שאני מפסיק לעשות את זה, מ-ע-כ-ש-י-ו! תרשו להקריא לכם שיר שביאליק כתב, כשהוא ביקר בבית קפה הזה לפני הרבה זמן: 'אולוויז לוק את דה בראייט סייד אוף לייף… פדם פדם פם פם פם,
אולוויז לוק את דה בראייט סייד אוף לייף… פדם פד-' "
"זה אפילו לא של ביאליק!" אמרה נועה. "זה בכלל שיר הסיום של בראיין כוכב עליון."
"אני חושב שקצת סטינו מהנושא, והנושא הוא זה שיש לי מרק על המיכנסיים!" אמר אדם.
"כך." אמר המנהל ונתן לו מטלית לחה.
"תודה." אמר אדם, לקח את המטלית, והתחיל לשפשף את מכנסיו בחוזקה. "אני צריך להשקיע הרבה עבודה פה!" אמר לנועה, לאוזני כול האנשים במסעדה, בעודו משפשף את המיכנסיים שלו עם המטלית.
נועה גילגלה עיניים.

זבוב התחיל להציק לנועה, בעוד היא חיכתה שאדם יסיים לנקות את הבגדים שלו. היא התחילה לנסות לתפוס אותו.
"אתה לבוש באופן מכוער." אמר ההומלס לאדם.
"גם אתה." ענה אדם.
הזבוב ממש הפריע לנועה.
"אתה יודע," אמר ההומלס "כשאני הייתי צעיר, הייתי אלוף הבצפר בהליכה מהירה."
"מעניין לי את התחת." ענה אדם.
נועה התחילה לקפוץ במקום כדיי לתפוס את הזבוב המציק.
"אני בטוח שיש לך תחת אוורירי ומלא ברק." הייתה תשובתו של ההומלס.
"למה שלא תשתוק?" אמר אדם.
"למה מה תעשה לי?" התגרה ההומלס.
אדם קם מהכיסא ועמד, כדיי ליצור רושם מאיים. "אתה יודע שאני יכול לכסח לך את התחת?" השיב אדם.
כשהזבוב נחת עליה, נועה נסתה לבוא אליו בשקט מאחורי הגב, אבל גם זה לא הצליח.
"אני רואה שאתה אוהב להגיד את המילה תחת." אמר ההומלס.
ההומלס ממש עיצבן את אדם. "אז מה," אדם אמר להומלס "הפחדתי אותך והחלטת להעביר נושא?"
ההומלס התעלם ממה שאדם אמר לו, והמשיך בדבריו. "אתה אוהב לומר את ההמילה הזאת, כנראה בגלל שראית הרבה ישבנים בחייך!"
זה חצה את הגבול, אדם ממש התרתח ממה שהנומלס אמר עכשיו. ובגלל זה אדם עלה על השולחן – מרוב זעם, ובכדי ליצור רושם מאוד מאיים. הוא ניסה להגיד תשובה שנונה להומלס.
הוא הסתכל למטה, על ההומלס, וצעק לאוזניי כול הסועדים, "אז אוליי אתה רוצה לראות את התחת שלי!?"
O.O


תגובות (1)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חוסר טקטטט!!! XD

25/07/2012 14:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך