נפילה מהגג

אינטלקטואל חביב 25/09/2013 895 צפיות 5 תגובות

כשעמדתי על המרפסת והרוח הקרירה ליטפה את פני, הרגשתי שאני רואה את כל העולם לפני. טוב, נכון שאני גר רק בקומה רביעית ולא באיזה גורד שחקים או משהו, אבל בכל זאת הייתה לי באותו רגע נפלא תחושת אושר עצומה שהתנועעה בקרבי והתפשטה בכל גופי. ועצמתי את העיניים, ודימיינתי שאני עף, והרגשתי רגליי מתרוממות מהמרפסת ואת כל גופי מתרומם אל האוויר. בדרך כלל, כשמתאבדים, אתה רק מרגיש את הקרקע עוזבת את רגליך ואתה מרגיש נפילה, בידיעה שאתה עוזב מקום נוראי, אבל למרות זאת אתה עדיין מלא בצער. אצלי זה לא היה ככה. אני הרגשתי רק את עצמי העולה לאוויר, ואותי עוזב את הקרקע, ולא להיפך. והתרוממתי איזה מטר באוויר לפני שהרגשתי שאני מתחיל ליפול, מלא בתחושת ייעוד ובאושר. וראיתי את המדרכה מתקדמת לכיווני, או אני אליה, איך שזה לא היה, וידעתי שזהו, זה סוף סוף נגמר, ולתחושת הייעוד ולאושר נוסף גם מן דגדוג בבטן, כזה שמרגישים ברכבות הרים כשהקרון שלך צונח, ואתה צורח אבל רק מתוך הרגל, וגם אני צרחתי אבל רק מתוך הרגל, והכל נהיה מטושטש כזה, ושדה הראייה שלי האדים אבל לי לא היה אכפת בכלל, כי סוף סוף עמדתי למות.


תגובות (5)

אחח..
וואו..
כתיבה מדהימה ומצמררת.
אני חושבת שמצאתי לעצמי פנטזיה לימים שאני ארצה למות בהם…
תודה!
^_^

25/09/2013 14:44

גם כתבתי סיפור על ההתאבדות שלי אבל הוא קצת שחצני מידי אז…

26/09/2013 13:31

אינטלקטואל חביב,
ככה, בעקרון הרעיון טוב, התאבדות זה נושא שהרבה כותבים עליו, ולכן הוא לא הכי מקורי, אבל הוויתור על הדרמתיות שבדרך כלל מאפיינת את הסיפורים האלו (איפור מרוח מבכי וכו׳) הופך את הסיפור למקורי,
ולהערות, אני חושבת שהיית צריך להשתמש באנטרים, הדרך שהסיפור מוצג עכשיו לא בדיוק מעוררת חשק לקרוא בו, התוכן עצמו והכתיבה עצמה בסדר גמור, למרות שהייתי מעדיפה הרחבה טיפה על הדמות אבל זה באמת טעם אישי.
אהבתי את הדימויים הקטנים שיש בסיפור.
בכל מקרה אם אתה יכול להעלות את הסיפור התאבדות שלך זה יהיה מצויין, מעניין אותי לקרוא אותו, ולראות אם הכתיבה שונה כשמדובר בנקודת מבט אישית.
סליחה אם פגעתי בך, אני מעירה רק כדי שתוכל לשפר,
אני.

03/11/2013 03:43

אוה, לא! זה מצוין! מצאתי מעט מאוד אנשים באתר הזה שממש מגיבים במעשיות!
אני שמח שמישהו טרח סוף כל סוף.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב.

03/11/2013 09:21

או, ודרך אגב, זה היה סיפור על התאבדות בלי קשר לשאר, אם כי הוא לא מאוד מרשים אם מסתכלים על הסך-הכל שלו: בחור שנופל מהגג וצורח "ויייייייייייייייייייייייייייייייייי!". חוץ מזה, הסיפור נכתב בהשראת זה שעמדתי על המרפסת וחשבתי מה יקרה אם אני פשוט אקפוץ משם, אז אני מני שאת יכולה לדמיין שזה אני (אם כי הסיפור יכול להיכתב על כל אחד).

03/11/2013 12:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך