סימונה פרק 12

DarkBear 04/07/2017 757 צפיות אין תגובות

עוד שנה עברה לה, לא לנו.
היינו אמורים לסיים יב' וכל אחד ממשיך בדרכו…
אבל משום מה, פתחי החליט שזה רעיון טוב להשאיר את כולנו שנה, אז כן, זה לא נגמר.
כיתה יב' שוב, אני מתרגשת.
נכנסתי לבניין, ראיתי את חתולאוב בוכה, "מה קרה?" שאלתי אותו.
"אוי אמילי, חרצן ורוד שלי, העיפו אותי מלהיות שרת וחזרתי להיות תלמיד בכיתה הארורה שלך".
"למה ארורה?" תהיתי "יש לנו דינוזאור בכיתה" הסמקתי.
חתולאוב נראה עצבני, הוא בעט בשולחן שהתפרק ורץ לבכות בשירותים, הוא נכנס לשירותי הבנות משום מה.
אחר כך ראיתי את חתולאוב בעודו בוכה בורח משם כשנחמה רודפת אחריו עם חרב.
קצת מטריד, אבל אחרי זה שריף יצא משירותי הבנות לבוש בגדי קרטה רודף אחרי כלב דלמטי בזמן שהוא מקלל אותו בסינית.
"התגעגעת למקום הזה?" שאל יקותיאל כשהוא נכנס לבניין, פתאום זבולון המורה לנגינה על כינור יצא מתוך פח שהיה הפינה, והחל לנגן מוזיקה מפחידה בכינור שלו.
סלע נזרקה על ראשו, קללות בארמנית ושאגת אריה, זאת היתה תמר והיא רכבה על אריה, "תמר, אימצת אריה?" שאלתי אותה, "חבובית שלי, השנה קוראים לי איתמר, שיניתי את השם" אמרה וקירבה חרב אל צווארי "שלא תעזי לקרוא לי תמר" אמרה, שאגה שאגת אריה והמשיכה לרדוף אחרי זבולון.
"אז היא זאת ששואגת, אני מבולבל" אמר יקותיאל והחל ללקק את הרצפה.
התרחקתי ממנו, הלכתי לכיוון הכיתה שלי, לראות אם יש תלמידים חדשים, ראיתי שם את אמא שלי רותי רוקדת רק עם הלבשה תחתונה בזמן שרמי מוחא לה כפיים ובצד הסבא מסתובב על ראשו.
הסתובבתי על מנת להתרחק כמה שיותר מהכיתה, אבל הברווזן עצר אותי.
"היי אמילי, תכירי את האחיין שלי, סוהיל, הוא ילמד אותנו אזרחות" אמר הברווזן ולצידו ברווז כתום ומכוער עם כאפייה נעץ בי מבט.
"נחמד, אני חייבת ללכת לשירותים" אמרתי והלכתי לשירותים.
שמעתי צרחות בתוך אחד התאים, ואז שאגת אריה, התעלמתי. נכנסתי לתא אחד שהיה נראה פתוח וראיתי בתוכו את הסבתא עושה שעווה בזמן שיש לה בנחיריים שני בלוטים.
ברחתי משם, החיוך שלה היה מטריד…
ראיתי דמות חזיר עם פרצוף של פיל, שגובהו שלושה מטרים ומשקלו היה נראה גדול מעשרים טון.
דמות החזיר הלכה בזמן שכולם משתחווים לה, הדמות הגיעה אלי, לא זזתי.
"היי אמילי, זה הדוכס, את חייבת להשתחוות" אמרה עמליה בזמן שהיא תולשת לעצמה שיערות כתומות מבית השחי.
איתמר והאריה שלה קפצו מאחוריו ואיתמר הכתה בצווארו של הדוכס עם חרבה, אז החרב התפרקה לרסיסים.
הדוכס התכופף, נתן לי פרח והלך לדרכו, אני לא מרגישה טוב, נראה לי שהוא בעניין שלי.
יצאתי החוצה, הייתי צריכה אוויר, ראיתי איש בן חמישים רץ החצר בלי חולצה כשהוא שובר על ראשו בקבוק בירה ירקרק, ואחריו איש שמנמן חובש כיפה רודף אחריו בזמן שהוא עושה סלטות קדמיות.
עוד איש חובש כיפה עמד בכניסה לבניין, הוא הרדים את שניהם בבעיטת קרטה בזמן ששריף משבח אותו מאחוריו.
"הזה שבחוץ, השלישי עם הכיפה ודודו, תיזהרי מהחבורה הזאת, הם מסוכנים" שמעתי קול צרוד, הסתובבתי לראות מי אמר לי את זה, וראיתי את טובה בתוך נרגילה "אני לא מצליחה לצאת" אמרה לי, ברחתי.
מרחוק ראיתי את הסבא מגיע, כפי שזה נראה הוא התחיל לעשן מהנרגילה שטובה תקועה בה.
היה צלצול, היום הזה רק התחיל, אני לא רוצה לדעת מה מחכה לי בכיתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך