סימונה פרק 14

DarkBear 07/07/2017 814 צפיות אין תגובות

"כן, כן, תרוצו פדלאות" יורם צילם אותם במצלמה שלו, יורם עכשיו מורה לספורט והוא מלמד ביחד עם צביה, מה שאומר שהבנים ביחד עם הבנות, זה חסך את הדילמה האם לשים את מיצי והכלב הדלמטי, מסתבר ששמו טופי, בצד של הבנים או הבנות.
"מה אתה עושה?! מה אתה מצלם את הבנים, תצלם את…" "לא, לא, זה לא נאה" "לא את הבנות, את צביה" יורם שוחח לו עם זכריה, זוכרים? הציפור עם החד גבה, עכשיו זכריה כל הזמן יושב על הכתף של יורם, הם לא מוכנים להיפרד.
"אתה גאון!" יורם נתן נשיקה לזכריה בחד הגבה שלו ועבר לצלם את צביה.
נשמעו שאגות, איתמר נכנסה עם האריה שלה ובמקום החרב שהתפוררה, עכשיו יש לה גרזן דו צדדי.

לאחר מכן היו שעתיים של נגינה על כינור, לי לפחות, אם לא הסברתי לכם את זה בשנתיים שהייתי כאן, כל אחד בוחר כלי נגינה אחר.
למשך כל השיעור זבולון רק ליטף את יקותיאל שניגן לו מוזיקה עצובה בכינור.
אחרי שעתיים מטרידות של נגינה על כינור, שבשעה שנייה איתמר נכנסה עם האריה שלה ורדפה אחרי זבולון, היה לנו שיעור רובוטיקה.
פתחי הזמין שני מהנדסים מדופלמים שילמדו אותנו רובוטיקה.

"אני לא יכולה, הוא כזה חתיך" בהיתי במרצה שלנו, עפררה, משום מה המהנדס השני, ניר הפשוש, לא לימד אותנו, היה מנסה לגנוב פוקוס לעפררה, היה הורס לנו תוכניות שבנינו לרובוט, והכי נוראי זה שהוא העלים את הסבא בתוך השפם העצום שלו והוא סירב להחזיר אותו כל השיעור.
"אני לא מסוגלת, אני מאוהבת בך" הסברתי לעפררה מדוע איני מתפקדת, "הכל בסדר, לכולם יש ימים כאלה, אני מאפשר לך לנוח השיעור הזה" לאחר מכן הוא נתן לי את המספר טלפון שלו אז גיליתי את המשתמש שלו ברשתות החברתיות ובהיתי בתמונות שלו מהבריכה למשך כל השיעור.
אבל משום מה ניר הפשוש כל הזמן היה מסתובב וכל כמה דקות עמד מאחוריי ובהה בתמונות גם, הוא צחקק המון.

שיעור היסטוריה עבר בהצלחה, רונית פשוט לא הגיעה, יש שמועה שהיא עושה שופינג עצום בשביל להעניש את בעלה.
אז שיעור אחרון והוא כלכלה, פתחי לא מצא מורים לכלכלה שמוכנים ללמד דינוזאור, אז סגל העובדים בקפיטריה היו המורים שלנו.
צביקה היה המרצה שלנו, הוא לימד אותנו על תורת הפיצה של היימליך בזמן שדוד חורש היה עסוק בלפלרטט בצד עם דניזיל, ילדה ברברית שבאה ללמוד איתנו.
דאבל יו, תלמיד מסתורי שבא אלינו ומופיע בכל מקום, ממש כמו לירן חולצה אפורה, קיבל פטור מהמקצוע מפני שהוא בעצם אחראי על צביקה ודוד חורש.

היום הנוראי הזה נגמר, בזמן שהלכתי הביתה ראיתי משהו מוזר, בשמיים, איתמר רוכבת על חד קרן מעופף, אני לא יודעת אם זה אמיתי או לא, אבל המראה של איתמר מצליפה לחד קרן בישבן לא יוצאת לי מהראש…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך