סימונה פרק 2

DarkBear 02/08/2016 940 צפיות תגובה אחת

זה קרה יום למחרת, החליפו לנו את המיקום של שיעור נגינה על כינור כי המורה שלי לספורט, צביה, שיחקה כדורגל בכיתה ושברה את כל החלונות, מה שגרם לתגובת שרשרת שגרמה לכיתה להתפוצץ.
אז הפעם נכנסתי לבניין של יב', שמעתי המון סיפורים ששם המורה הקודמת שלי לביולוגיה נרצחה, כשהמורה שלי למתמטיקה אלברטו, הרביץ לה כי היא קראה לו חנון.
לא הבנתי למה אבל ראיתי שכל הסטודנטים של יב' התקבצו בפינה אחת ושמעתי שם צעקות ואהדה, "וואו כן", "קדימה סוזוקי, תראה לה מה זה"; סוזוקי זה המורה לערבית של שכבת ט', הוא תימני.
"כן כן, סימונה…" ברגע ששמעתי את שמה של סימונה רצתי אל עבר הקהל, דחפתי כמה סטודנטים וראיתי את זה, דקה לאחר מכן התחלתי לבכות וברחתי מן המחזה.
ראיתי את סימונה, אהבת חיי, מתנשקת צרפתית עם סוזוקי.
ראיתי מול העיניים שלי איך היא נגסה לו בלשון ובלעה את הלשון, קינאתי בסוזוקי.
רצתי לשירותים לבכות, ככה שלא יפריעו לי; ברגע שנכנסתי לשירותים הבנתי שטעיתי בבחדר.
ראיתי את השרת שלנו, פתחי, מתנשק עם ברווזן; "סליחה!" צעקתי והסתובבתי על מנת לצאת
מן החדר, "לא רגע, עלמת חן" הוא אמר במבטא הסקנדינבי שלו.
"מה?" שאלתי, "את אוהבת ברווזנים? הברנש הזה לא מעוניין להקים איתי משפחה וזה מעליב אותי".
הקאתי ברגע שראיתי אותו בוכה, וברחתי משם; "היי אמילי" משה עצרה אותי, משה היא היועצת של השכבה שלי, שכבת יא'.
"מה?" שאלתי בזמן שדמעות מציפות את פניי, "אני מאוהבת בך" משה אמרה ונישקה אותי בגבה.
"סליחה משה, אבל אני חייבת ללכת, אני מאחרת לשיעור נגינה על כינור" אמרתי, "את לא הולכת לשום מקום" משה אמרה ואזקה את הידיים שלי.


תגובות (1)

וואו, סיפור יפה ממש, אהבתי את החלק שסוזוקי צירפת את סימונה. בפרק הבא תעשה שאמילי ומשה נלחמות

02/08/2016 21:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך