סימונה פרק 3

DarkBear 02/08/2016 995 צפיות תגובה אחת

בזמן שמשה לקחה אותי לחדר המנהלת, ועל כל סטודנט ומורה שהתקרב היא נבחה.
כמה מטרים מחוץ לחדר המנהלת עצרנו להפסקת מים, הוצאתי את בקבוק המים ולגמתי ממנו כחצי ליטר.
ראיתי שלולית דם ליד הדלת של חדר המנהלת ושמעתי צרחות משם, לא יכולתי להבין מה היו הצרחות כי זה היה בסינית.
פתאום שמעתי צעקה ברומנית ומשה התעלפה, זה היה פתחי, הוא נגח בה בראש ולאחר מכן מתיתיהו הגיע וקרא לפתחי מעצבן, פתחי נעלב ורץ בבכי משם "קודם הברווזן ועכשיו אתה?" הצלחתי לשמוע אותו ממלמל.
"את בסדר ילדה?" שאל מתיתיהו, "כן, תודה" אמרתי לו ונישקתי אותו בחד הגבה שלו.

למחרת היה צריך להיות לי שיעור ספרדית על הבוקר, אבל כאשר הגעתי לכיתה בארבע בבוקר הבנתי שספרדית לא נלמד היום.
ראיתי את חתולאוב, האקס שלי; הוא חגג יום הולדת 37 לפני שבוע, אבל לא הבנתי מה הוא עושה פה.
"חתולאוב, מה אתה עושה פה? אתה לא בכלא?" שאלתי, "לא, הגשמתי לסוהר שם חלום ילדות והוא שיחרר אותי" הוא ענה.
"איזה חלום ילדות?" שאלתי, "את לא רוצה לדעת" הוא ענה לי, ראיתי איך הוא מסמיק.
"ומה אתה עושה פה?" שאלתי אותו, "אני כיום מאמן קרטה לאנשים בבתי אבות" הוא אמר.
פתאום הבנתי שאני התבלבלתי בשבילים ונכנסתי לבית אבות במקום לבית הספר.
"רוצה סוכרייה, מיידלע?" איזה סבתא אחת חיבקה אותי, פחדתי אבל לא יכלתי לסרב.
"כן!" עניתי לה, ריר החל לדלוף מפי, "הנה לך מותק" אמרה הסבתא והאכילה אותי בסוכרייה ורודה.

אני רק זוכרת שלאחר שעתיים התעוררתי בפח זבל בעיר התחתית, לא ידעתי איך הגעתי לשם, ומה שהיה עוד יותר מוזר זה שאני לבושה בבגדים של פתחי.
ניסיתי לצאת מן פח הזבל, "חכי מותק" שמעתי קול מאחורי; הסתובבתי וראיתי את הברווזן מעשן סיגריה.
"מה לעזאזל?" שאלתי בהלם, "תאמיני לי שגם אני לא יודע, לרגע אחד הלכתי לישון עם פתחי בבית שלו ולרגע אחר אני פה בתוך פח זבל איתך".
"לא אכפת לי מזה, אני בהלם שאתה מעשן" עניתי לו ושנינו צחקנו במשך כל הלילה.


תגובות (1)

מעולה, בפרק הבא תעשה שמשה עושה קאמבק ונלחמת באמילי עם צעצועי מין

02/08/2016 22:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך