סימונה פרק 4

DarkBear 02/08/2016 855 צפיות תגובה אחת

זה קרה שבוע לאחר מכן, לא רציתי לטעות שוב בדרכים אז פוצצתי את בית האבות.
זה קרה בשיעור השלישי, שיעור ספורט; עשו חצי בנות וחצי בנים וצביה המורה שמה אותי בחצי של הבנים רק כי אמרתי שהיא מסריחה מדג מלוח וסיגריות.
אז בזמן שניסיתי לשחק עם הבנים טאקי שמתי לב שצביה חותכת ורידים.
התקדמתי אליה ושאלתי אותה מה קרה, "טובה העיפה לי את הכדורים מחוץ לגדר" היא אמרה בבכי.
טובה היא המורה לאומנות של שכבות ז' ח' ט', היא וצביה כל הזמן צועקות אחת על השנייה ואפילו רבות מכות לפעמים.
אחד התלמידים בכיתה שלי, יקותיאל, סיפר לי שהן כל הזמן רבות כי צביה גנבה לטובה את הקלפים של הפוקימונים.
יקותיאל הוא החברה הכי טובה שלי, אנחנו מרכלות על המון בנות ולפי מה שהבנתי הוא מאוהב בסימונה.
שיעור ספורט נגמר ואני ניצחתי בטאקי, היתה הפסקה, "את באה לקפיטריה?" שאלו אותי יקותיאל וזבולון; זבולון הוא המורה שלי לנגינה על כינור.
בזמן שהלכנו לקפיטריה ראינו בחצר את צביה וטובה רבות מכות ויורם, היועץ של שכבת יב', מצלם את זה בזמן שתמר, המורה לאנגלית ספרותית של הקבוצה שנייה בשכבה שלנו, שאגה ביחד עם כל הקהל וזרקה אבנים על יורם.
כאשר הגענו לקפיטריה ראינו את הברווזן בעצבים צורח על המוכרת שהוא רוצה טרופית.
קניתי לי כבד אווז, יקותיאל קנה וודקה סמירנוף וזבולון קנה מחשבון.
ראינו את המנהלת בעצבים כי השרת נעלם, "אני תוהה מה קרה לפתחי" יקותיאל אמר בשקט והתחיל לבכות וברח.
רדפתי אחריו והוא עצר בשירותים של הבנים, "מה קרה יקותיאל?" שאלתי בזמן שכמה בנים ברחו בצווחות כשראו שיש בחורה בשירותים של הבנים.
"לא סיפרתי את זה לאף אחד, אבל אני ופתחי התחלנו לצאת לפני כמה ימים והוא פשוט נעלם" יקותיאל אמר בבכי.
"איפה אתה חושב שהוא?" שאלתי, יקותיאל לא ענה לי ופתאום מתיתיהו נכנס לשירותים ומלמל לעצמו את מה שהוא הולך לעשות שם, זה הגעיל אותי ואז מתיתיהו הבין שאני פה וששמעתי הכל.
"סליחה" מתיתיהו אמר ואני עניתי לו שזה בסדר, בדיוק כשיצאנו מתיתיהו צרח, רצנו לעברו וראינו את פתחי אזוק באזיקים פרוותיים וורודים באחד התאים.
"תברחו, הוא מסוכן" אמר פתחי כשהורדנו את הסלוטייפ מהפה שלו, "מה קרה?" שאלנו אבל פתחי לא ענה, הוא בהה בפחד במשהו שהיה נמצא מאחורינו.
הסתובבנו וראינו את הברווזן שותה את הטרופית, "אז גיליתם על הסוד שלנו" אמר הברווזן בזמן שיקותיאל מחבק את פתחי בבכי.


תגובות (1)

הקטע שזורקים אבנים על יורם קורע.

02/08/2016 23:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך