DarkBear
פתחנו ויקי http://simona.wikia.com/wiki/Simona_Wikia

סימונה פרק 6

DarkBear 03/08/2016 1011 צפיות תגובה אחת
פתחנו ויקי http://simona.wikia.com/wiki/Simona_Wikia

למשך כמה ימים לאחר יום הכיף היתה חופשה קטנה, ולאחר החופשה הגעתי לבית הספר כרגיל, הפעם היה לי שיעור היסטוריה בבוקר.
הגעתי לכיתה והתיישבתי ליד יקותיאל, שמתי לב שטוס, תלמיד מהכיתה שלי, נראה עצבני מהרגיל.
את שיעור היסטוריה כרגיל העבירה מאירה, היא יועצת של כיתות י' וגם מורה להיסטוריה.
מאירה הרצתה לנו על עלייתו של היטלר לשלטון, חלק מהתלמידים השתעממו אז הם קפצו מהחלון על מנת להבריז, לא היה לה אכפת.
פתאום רמי נכנס לכיתה, רמי הוא המורה המטריד לפיסיקה, והוא גם מתנדב להעביר סדנאות על בגרות מינית.
בזמן שרמי החל להתנשק עם מאירה קרני האור שפגעו לו בקרחת, פגעו לחלק מהתלמידים בעיניים וגרמו להם להיות עיוורים.
בזמן שהם התנשקו ראיתי את יקותיאל מזיל ריר על השולחן ואת טוס אוכל את הריר.
לאחר השיעור עברתי למעבדה בביולוגיה, בזמן עלייתי לקומה של שכבת ח', אשר שם היו המעבדות, הבחנתי שהמון ילדים בורחים בצווחות ומישהי צורחת ברוסית קומה מעליי, החלטתי להתעלם מזה ולהיכנס למעבדה, בזמן שעברתי במעבדות הצצתי במעבדת כימיה, ראיתי שכיתה אחת משכבת יב' למדו שם, עמליה, המורה לכימיה, החזיקה שם כל מיני גושים של מתכת רדיואקטיבית והשליכה על אלברטו שעמד שם בבגד ים.
נכנסתי לשיעור ביולוגיה, סימונה וסוזוקי התנשקו צרפתית, סוזוקי לקח מבחנה של מי חמצן ושפך לסימונה לתוך הפה, סימונה לקחה מבחנה של אנזימים ושפכה לסוזוקי לתוך הפה.
תהיתי איך הם עוד בחיים, אבל לא יכלתי להתאפק; לקחתי כיסא וחבטתי בסוזוקי בעודי מנשקת את סימונה, סימונה בעטה בי בבטן ואז המנהלת נכנסה לכיתה.
"אני רק רוצה להודיע לכם כמה הודעות, נתחיל בכך שממחר מוכרים בקפיטריה גם אקדחים, סכינים, חתולים וסלעים" התחילה המנהלת לספר, "כמו כן אני מאוד מאוכזבת לשמוע שאתם מעליבים את השרת שלנו פתחי, אתם תקבלו אותו גם אם הוא במערכת יחסים עם ברווזן" סיימה המנהלת לדבר ויצאה מהמעבדה בלי להתעניין בעובדה שסוזוקי שוכב על הרצפה מעולף.
סימונה חנקה אותי "תקשיבי לי טוב, צוציקית, שלא תעזי לנשק אותי שוב פרחחית אחת!" החלה לאיים עלי.
פתאום טוס הצביע על החלון "תראו!" הוא צעק, בהיתי בחלון וראיתי את זה.
תמר פשוט ריחפה מול החלון שלנו וזרקה סלעים לעבר המגרש; במהרה אני וחצי קבוצה רצנו לעבר החלון לראות על מי היא זורקת סלעים.
ראינו במגרש את צביה וטובה נלחמות עם חרבות ובצד את יורם מצלם אותן ובורח מן הסלעים.
פתאום משה נכנסה לכיתה מהתקרה, "אני רק צריכה להודיע לכם שיש לנו תלמיד חדש בבית הספר, וגם תלמדו ביולוגיה יחדיו, קוראים לו חתולאוב והוא בן 37.
הייתי בהלם כשראיתי את חתולאוב, ראיתי איך טוס מסמיק.
חתולאוב לא הספיק להכיר את עצמו לכיתה וטוס קפץ עליו והם התחילו להתנשק על הרצפה בזמן שיורם פתאום הופיע בכיתה וצילם אותם ורמי מאחוריו מנשק את אוזניו של יורם.


תגובות (1)

היכנסו לוויקי שפתחנו! http://www.simona.wikia.com

03/08/2016 01:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך