סימונה פרק 7

DarkBear 03/08/2016 846 צפיות אין תגובות

למחרת ביטלו לי שיעור ספרדית על הבוקר לכן הגעתי בשעה השנייה לבית הספר, היה לי שיעור אנגלית ספרותית.
ישבתי בכיתתי וראיתי את טוס וחתולאוב מתנשקים לי על השולחן, "תעופו לי מהשולחן" צעקתי עליהם וחבטתי לחתולאוב בראש עם הברווזן.
חתולאוב יצא מהכיתה וחזר עם המנהלת, הוא הצביע עלי ואמר "זאת היא שהרביצה לי", המנהלת צחקה לו מול הפנים, "איזה תרנגולת רעה" אמרה ויצאה מהכיתה ממלמלת משהו בסינית.
הברווזן קילל אותי ויצא מהכיתה, פתאום תמר נכנסה לכיתה, "צר לי להודיע לכם אבל אני אלמד אתכם היום כי מתיתיהו שומר לי על החתול מחמד היום" היא אמרה; היא התיישבה על הרצפה מול הכיתה וביקשה ממני לקום.
עמדתי ליד תמר והיא הסבירה לנו משהו שקשור לשיעור בזמן שהיא בועטת לי בקרסול.
פתאום יקותיאל נכנס לכיתה "סליחה על האיחור" הוא מלמל, תמר בהתה בו בעצבים "אצלי לא מאחרים!" היא צעקה והשליכה סלע על ראשו.
יקותיאל התעלף ואז אלברטו נכנס לכיתה, צייר ליקותיאל שפם עם לורד והכניס לו מקק מעוך לתוך הפה.
יורם נכנס אחרי אלברטו וצילם את יקותיאל, תמר צעקה משהו בגרמנית ורדפה אחרי יורם שברח מהכיתה בצווחות.

לאחר השיעור היתה הפסקה, יצאתי עם זבולון וטוס לקפיטריה, טוס קנה שפתון, זבולון קנה סלע ואני קניתי לבבות חזיר בשיפוד, "אבל תתנו לי את זה נע" ביקשתי מהמוכר.
ישבנו על ספסל בחצר, אני אכלתי את השיפוד, זבולון שיחק עם הסלע שהוא קנה וטוס הלך לחפש את חתולאוב.
ראיתי את השומר שלנו, שריף, מנשק כל איש ואישה שעברו ליד הכניסה, ואת יורם מצלם את זה בזמן שרמי מנשק את אוזניו.

לאחר ההפסקה היה לי שיעור ספרוט, כרגיל צביה שמה אותי בחצי של הבנים; אז שיחקנו מחבואים ורצתי להתחבא בשירותי הבנות.
התחבאתי בתוך אחד התאים כששמעתי מהתא לידי בכי, הצצתי מלמעלה אל התא וראיתי את צביה בוכה, יושבת על הרצפה ואת עמליה מכריחה אותה לבלוע כל מיני מתכות ותרכובות שהיא יצרה.
לאחר מכן עמליה תפסה את הראש של צביה והכניסה אותו לתוך השירותים שלא היו הכי נקיים באותו רגע.
ברחתי מהשירותים ואז טוס נתן לי בעיטה בפנים, רץ לאולם והפסדתי במשחק.
לא יכלתי לסבול את העובדה שהפסדתי אז התחלתי לחנוק את טוס עד שהפרידו ביננו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך