סימונה פרק 8

DarkBear 03/03/2017 701 צפיות אין תגובות

עברו כמה חודשים, אני כבר בת 47, אז אני הלכתי לבית הספר, כיתה יב', אני מתרגשת, אני עוד שנה אשרת בצבא של סטלין בעזרת השם.
אז היום הראשון לבית ספר הלך מעניין.
הבניין שלנו השתנה, פתחי קודם להיות מנהל בית הספר והברווזן הוא הפקידה שלו.
אז בשיעור הראשון למדנו אומנות, המורה שלנו היא יהודית קישוני, היא נתנה לנו הרצאה על המבנה הכי מפואר בתבל, הנרגילה של טובה.
אני לא יכולה, יהודית כלכך נשית וזה פשוט מהמם, הלוואי והייתי יכולה לצאת איתה, אבל טוס כבר יוצא איתה, חבל, הם לא מתאימים בכלל.
אז השיעור עבר בהצלחה, כמו כל שיעור, תמר נכנסה בלי אזהרה לכיתה והולידה 15 ילדים בזמן שיורם מצלם את זה ומתרחק מן הסלעים שהיא משליכה עליו סלעים.
אז בשיערו השני היה לי היסטוריה, המורה החדשה שלנו להיסטוריה, רונית קפלן, היא כלכך יפה, השיער הזהוב והשומני שלה, היא הסבירה לנו על עלייתו של לנין לשלטון, ואז הביאה את לנין שיגיד לנו איך זה היה דרך עיניו, בזמן שלנין דיבר אני ורונית קפלן פלירטטנו בצד, יקותיאל הציע לנו ללכת איתו לדאבל דייט אני רונית קפלן הוא וגדעון, המורה שלנו לפיסיקה.
"אתה לא עם פתחי?" שאלתי את יקותיאל, "לא, הוא עכשיו רק עם הברווזן, אחרי שקודם למנהל", אמר יקותיאל בעצב בזמן שנגס ואכל את העין של טוס.
אז נגמר השיעור, אני ורונית הלכנו לחצר כי היתה הפסקה, יקותיאל וגדעון הצטרפו והלכנו לקפיטריה, ראינו שהמוכר בקפיטריה הוחלף ועכשיו המוכר הוא צביקה, צביקה מלמד כלבנות, הוא האקס שלי, אוח איזה חמוד הצביקה הזה, אבל הוא בזוגיות עם סימונה לצערי.
אני קניתי מנדרינה ורונית קנתה תרנגול אלבני, יקותיאל קנה יומן וגדעון קנה טרופית, בדיוק רגע לפני שעזבנו תמר הגיעה, עשתה פלוץ ושאלה את צביקה אם נשארו סלעים, צביקה אמר שנגמר אז תמר קיללה בקוריאנית וזרקה עליו סלעים.
ההפסקה נגמרה והיה צריך להיות אנגלית, למזלי מתיתיהו לא הגיע, הוא נשאר בבית שלו כי תמר איימה עליו שלא יבוא כי היא רוצה לעקוף אותו בלימוד הכיתה באנגלית.
אז למשך שעה אני וטוס חיפשנו דרכים להציץ בשירותים של המורים.
אחרי זה היה ספרדית, המורה החדש שלנו לספרדית הוא סוזוקי, המורה לערבית של שכבת ט' הוא חצי תימני (מיקי המורה לסינית מדוברת גנב לו את החצי התימני השני).
חצי שיעור סוזוקי בהה דרך החלון בסימונ וצביקה מתנשקים, פתאום תמר נכנסה לכיתה בבעיטת קרטה ועשתה סלטה אחורית 360 מעלות בזמן שהיא עושה גרעפסים ומאחוריה יורם מצלם אותה, כמו כל שיעור רגיל.
אחרי זה היתה שעת מחנך, המחנכת שלנו היא הסבתא אז היא הסבירה לנו קצת על איך להפוך סוכריות לסמי הרדמה, ואז נתנה לטוס סוכריה והלכה איתו לשירותים…
לאחר מכן היה שיעור ספורט, צביה גידלה זקן אז היא עכשיו משוויצה לטובה במקום ללמד אותנו, אז שיחקנו היאבקות עם הבנים, רמי המורה לפיסיקה ניצח, לא יודעת למה, הוא כבר לא מורה לפיסיקה, הוא הפך להיות תלמיד בכיתה שלנו.
היתה עוד הפסקה, ראיתי את חתולאוב מקלל את עמליה בגרמנית, "אתה לא היית צריך להיות איתנו היום בכיתה?" שאלתי אותו, "לא, אני השרת החדש" אמר ונישק אותי בחד הגבה שלי.
ההפסקה נגמרה, נשארו רק שעתיים מתמטיקה והיום הנוראי הזה נגמר.
במתמטיקה אלברטו סתם רץ בכיתה בבגד ים ורוד בזמן שעמליה זרקה עליו חומרים כימיים, פתאום ראיתי מהחלון את יהודית קישוני רוקדת סלואו עם דוד חורש, הקופאית בקפיטריה, הייתי בהלם, כי אנחנו קומה שלישית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך