penny lane
זה נכתב לפני שנתיים וחצי, הייתי בת 11 ורק התחלתי לכתוב...

עיבוד משלי לספר אליעזר והגזר

penny lane 24/09/2010 1000 צפיות 2 תגובות
זה נכתב לפני שנתיים וחצי, הייתי בת 11 ורק התחלתי לכתוב...

סמי הגזר היה ממש מופתע כשגילה ראש של אדם זקן , זועק לעזרה בגינתו. הוא ניסה למשוך את האדם , שאמר "תודה שאתה מנסה לעזור.. אני לא מבין איך הגעתי לפה! אגב, שמי הוא אליעזר" , אך לא הצליח. הוא קרה לאשתו "סימה! יש כאן אדם, והוא קבור באדמה! בואי לעזור." סימה, כהרגלה, לקחה איתה את המצלמה החדשה שקיבלה ליום הולדתה ה-60 , מסמי, וצילמה את האדם. "למזכרת." היא אמרה, ועזרה לאליעזר למשוך. כששניהם ראו שזה לא עוזר, התקשרו לבן של סמי, סומסום, ושכנעו אותו, את אישתו – מיסו , ואת 2 ילדיהם – סום, וסים , והכלב שלהם מוסמוס, לבוא , לעזור, ולצפות במחזה המלהיב. בהתחלה – סמי פשט ידיים, והתחיל לעזור לסימה וסמי. אחר כך, מיסו באה גם, ואחר כך, גם סום וסים באו לעזור. אבל מוסמוס גם רצה לעזור, ורק אחרי שהוא עזר, אליעזר השתחרר. "תודה! תודה לכם!" הוא אמר. אחרי כמה דקות, אליעזר התעורר מצלצול השעון המעורר, ואמר "איזה חלום היה לי! מזל שבספר אליעזר משך את הגזר, ולא הגזר משך את אליעזר.."


תגובות (2)

חחח.. like

03/03/2011 17:57

הסיפור מקסים, וכתוב בצורה משעשעת.
למרות זאת, אני חושבת שהיה עדיף בסוף ללא הסבר, הכוונה במקום "ורק אחרי שהוא עזר, אליעזר השתחרר. "תודה! תודה לכם!" הוא אמר. אחרי כמה דקות, אליעזר התעורר מצלצול השעון המעורר, ואמר "איזה חלום היה לי! מזל שבספר אליעזר משך את הגזר, ולא הגזר משך את אליעזר.."
עדיף שהיית כותב "ורק אחרי שהוא עזר, אליעזר השתחרר. "תודה! תודה לכם!" הוא אמר. אחרי כמה דקות, אליעזר התעורר מצלצול השעון המעורר." בלי ההסבר…
הבנת?
כדי שהקורא יבין בעצמו את הבדיחה, כי הרי כשמסבירים בדיחה, היא כבר לא מצחיקה, לא?
אבל יש לך ראש טוב ומרענן, שונה משאר הסיפורים שקראתי באתר (:

24/06/2011 21:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך