רק עוד קצת…

Anybody! 23/07/2012 816 צפיות 4 תגובות

אני מתעור בנשימה . ההרגשה שהכל מעורפל ,ושל חוסר וודעות איפה אני נמצא ,הפעם מורגשות כל -כך חזק . אך מהר מאד אני מבין איפה אני נמצא ,וזה מכה בי כמו מכה רכה. אני מרגיש את הכרית שלי על ידי ועליה את ראשי. וזה הרבה לעקל. לא ,לא זה רק היה חלום…זה מה שאני מצליח להבין ממחשבות הבוקר המעורפלות . זה רק היה חלום. וזה כואב לי אך הכאב אינו מורגש בגלל המוני הרגשות המעורפלים שצפים , אני צליח להזכר בחלק מהחלום ,בחיוך בצחוק וזה רק מחניק אותי ,מה אני עושה מנסה לחנוק את עצמי?,לא אני שולט על גופי בשעה הכל כך מוקדמת הזאת ,אולי התת -מודע שלי?אבל לא התרכזתי.ניסיתי להזכר ביותר חלקים מהחלום ,אבל כנראה כעינוי התת -מודע שלי חזר על אותו קטע שוב ושוב בראשי ,את עיני לא יכלתי לפתוח בעצם לא רציתי לפתוח. מנסה לא לאבד את הטריות של החלום החיוך הצחוק אני נחנק עוד ועוד מה אני מנסה לעשות לעצמי ?להרוג את עצמי?…לא ,אני מנסה לחזור לשם ,תנו לי ,תנו לי רק עוד קצת ,רק עוד קצת ליהיות שם להעלם מכאן.
אך שום דבר כזה לא קורה. אני ממשיך להתפתל במיטה שלי . עד שהכאב כמעט נעלם ועיני נפקחות ונשימתי חוזרת אך לא בקצב הרגיל שלה אלא בצורה גסה וכואבת. גופי עוד מתפתל באי נוחות ובמעורפלות אך אין עוד טעם אני לא החזור לשם.
הפיקחות מגיע ואיתה כאב חדש.


תגובות (4)

משהו קורא את זה בכלל?!?!?!?!

24/07/2012 07:38

אני מכיר את ההרגשה. שמתעוררים מחלום, וזוכרים רק קטע אחד, ולא מצליחים להיזכר. בשאר החלום. על זה היה הסיפור?

24/07/2012 08:26

סתם אתה מכיר את זה שאתה חייב להוציא משהו החוצה ואין לך איך?
אין החלום רודף אותי אז חשבתי שאם אני יוציא את זה יהיה לי יותר קל…
אבל תודה על ההזדהות ;)

24/07/2012 08:54

גם לי זה ככה ,רק מה שאני עושה זה שאם אני זוכרת את כל החלום וזה מידי פעם יוצא לי.
אני פשוט כותבת אותו ואז מנסה לפרש אותו ,וככה מנהלת מין ״יומן חלומות״
ככל שאני יותר אזכור חלומות ,אז אני אצליח יותר לשלוט בהם .
ובדרך כלל אני מתה בחלומות שלי ,וזה -לא -כיף-!

11/08/2012 03:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך