NealvsHook
התרגיל היה להתחיל במשפט "אתמול בצהריים אמרו לי ש:" ובכל משפט יהיה התרחשות, ללא הרגשות. וזה מה שיצא >

תרגיל כתיבה מוזר ביותר (כי הייתי חייבת לשתף)

NealvsHook 24/04/2014 711 צפיות 3 תגובות
התרגיל היה להתחיל במשפט "אתמול בצהריים אמרו לי ש:" ובכל משפט יהיה התרחשות, ללא הרגשות. וזה מה שיצא >

אתמול בצהריים אמרו לי שחייזר נחת בשכונתנו. החללית שלו התרסקה על המתנ"ס השכונתי. לא היו נפגעים, חוץ מהמתנ"ס עצמו כמובן. מכבי האש והמשטרה מיד הגיעו למקום, וגילו את העצם המוזר. המשטרה מיד הכריזו שזה עב"מ, כלומר עילג במיטת מים, אבל מכבי האש צחקו עליהם. בדיוק אז נפתחה הדלת בעצם המוזר, ויצור יצא ממנה. "שלום, האם הגעתי לכדור הארץ?" שאל החייזר בקול מתכתי. משום מקום, הופיע ילד קטן שצעק: "זה כלב ירוק! זה כלב ירוק!" ואחריו אימו המבוישת שניסתה לסתום לו את הפה. החייזר נעלב (כי הוא היה בכלל דומה לסוסון ים) וירה מעיניים שלו לייזר שהשמיד לחלוטין את הילד הקטן ואימו.
כוחות הביטחון ישר נלחצו והתחילו לירות לעבר החייזר. החייזר כעס שלא החזירו לו תשובה על השאלה ששאל וחזר לחללית שלו. החללית המריאה ומהמנוע יצא סילון שאידה חלק מהנוכחים. יצאה אזהרה לציבור שאין להתקרב לאזור המתנ"ס ההרוס, ובדקו אם יש נעדרים. לאחר חיפוש מעמיק התברר שילד כבן תשע נעלם. המשטרה חשבה שהוא בטח סתם ברח מהבית, וההורים המודאגים דרשו חקירה מעמיקה. מכבאי האש ניקו את האבק של אלה שהתאדו או נשרפו וחילקו למשפחות השכולות. כל הציבור היה בהיסטריה ולא יצא מהבית. עוד לא מצאו את הילד.
אבל מה שאף אחד לא ידע, זה שבזמן העימות עם החייזרים ילד קטן טיפס על החללית מאחור. ברגע שהחללית המריאה, היה אותו ילד עסוק בלהרוס את החללית מבחוץ. החללית הספיקה לטוס כשמונה מאות מטר משם לפני שהיא התחילה להתרסק. הילד נפל ממנה ישר לגב של חסידה. "לאן אתה?" שאלה החסידה בעניין. הילד המופתע הניד בראשו לשלילה. "אני לא יודע", ענה. "אני חושב שהביתה".
החסידה הנהנה והחלה לרדת לכיוון הקרקע. היא נחתה ליד תחנת אוטובוס בעיר גדולה וסואנת. הם נפרדו לשלום והחסידה עפה משם. הילד נכנס לתחנה ומצא שטר זרוק על הרצפה. הוא הרים אותו, ובדיוק הגיע האוטובוס. דלת האוטובוס נפתחה והילד עלה עליו. "שלום ילד, לאן אתה?" שאל הנהג. "לבית שלי, איפה שהתרסקה החללית", ענה הילד. הנהג צחק בקול רם, "אותו המקום שהודיעו עליו בחדשות? טוב, רק שאני חושב שאין לך בית יותר". הדלת נסגרה, והנהג דרש תשלום. הילד מיד הגיש לו את השטר שמצא ותפס מקום. האוטובוס החל לנסוע, הילד חגר חגורה וחיכה. כעבור שעתיים בערך, האוטובוס עצר בתחנה שבשכונה של הילד. הוא ירד מהאוטובוס והודה לנהג, שהצדיע לו והמשיך לנסוע.
הילד רץ לבית שלו, ישר אל הוריו המודאגים. "איפה היית? מה עשית?" שאלה אימו בקול רציני. "אתה יודע כמה הדאגת אותנו?" נזף בו אביו. הילד, שמרוב עייפות נעשה חצי חירש, המשך לחייך כמו דביל והנהן. הוריו נאנחו ודיווחו למשטרה שהוא נמצא. המשטרה מיד הגיבה ב-"אמרנו לכם!" ילדותי שהצחיק מאוד את הניידת שלהם, משום מה. הילד הלך לחדר שלו ונרדם מיד. למחרת התעורר וגילה למה ורודה בחדר שלו.

הסןף XD


תגובות (3)

חחחחחחח
אני מתה על זה ^^

24/05/2014 17:52

מוזר

24/05/2014 17:56

מטריד ._.
חח, אבל נחמד

24/05/2014 17:59
סיפורים נוספים שיעניינו אותך