BlueWex
דפוק אבל מה אפשר תוצר שעמום

הקרב בין לטניהו לבין ביל גייטס

BlueWex 29/10/2010 853 צפיות תגובה אחת
דפוק אבל מה אפשר תוצר שעמום

פרק1
פרולוג
כבר עברו שבועיים מאז שרצחו את ברק אובמה כל המדינה באבל מתקיימות הלויות ענק כל המכובדים באו:בנימין נתניהו,אישתו,ביתו,וביל גייטס.כם עשו את ההלוויה בכיכר טיימס כי רק שם היו סניפים של מקדונלס ורק שם היה מספיק מקום,ההלוויה התחילה לפני כמה דקות כולם הגיעו,טוב כל החמישה הגיעו…"זה כזה עצוב"אמר ביל גייטס והתחיל למרמר "מי היה יכול לעשות את זה?!"אמרה אשתו של אובמה,ביתו שהיה לה משעמם הלכה לקנות ארוחת ביג מק במקדונלס.ביבי בא אחרי כמה דקות במסוק פרטי,"מי מת?"שאל "אובמה"התחילה אישתו לבכות עד מאוד "ולמה הזמינו את ביל גייטס?"שאל נתניהו ביל התעצבן "כי אני הממציא של מיקרוסופט זה למה!"צעק "אז מה זה קשור?!"צעק בחזרה ביבי נתניהו "כי,כי ואו אחי אני יפרוץ לך למחשב ויעשה לך וינדוס שמונה!"צעק באיום "אתה לא תעז!"התחיל ביבי לשאוג הוא שלף את האקדחים שלו "תאכל עופרת וירוס!"צעק הוא לחץ על ההדק ביל התחיל לזהור במין אור אדמדם כדורים נורו באוויר "אנטי וירוס"צעק והופיע מגן ענקי שהגן עליו מהכדורים אישתו של ביל גייטס רצה בכל כוחה אך נתקלה בביתו ונפלה על הכביש "אני יוציא עליך את ליברמן!"זרק ביבי את האקדחים מאחוריו הופיע ליברמן רק גדול פי 5 ביל גייטס היה מוכן "מכת מומו הפרה"צעק ראשים של פרות שוגרו מידו ופגעו בליברמן אך נותר בלי פגע ליברמן התחיל לרוץ ושלף בזוקה "חתיכת פושטק"אמר במבטא רוסי ושיגר טיל לביל גייטס נגמרו הכוחות אז הוא שלף את הנשק הסודי "נענע"צעק עלים חדים כתער נורו מידו השמאלית הם פגעו בטיל הטיל התפוצץ בעננה של צבעים מתוך הערפל ליברמן הופיע וישב על ביל גייטס "לאאאא!"נחנק ביל "חהחהחהחה,שיהיה לך דסוידניה"אמר ליברמן ביל נחנק הוא הוציא את המילה האחרונה שלו "למה לא הלכתי למקדונלס בשם נט גיימס"אמר ומת ליברמן קם ונעלם "אף אחד לא מתעסק עם ביבי"צחק נתניהו אישתו של אובמה וביתו הסתלקו מזמן והותירו אחריהם שובל של בצלים מהרויאל.


תגובות (1)

בסך הכל יפה אבל קצת ילדותי!

05/06/2011 15:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך