אנאבל שקיירוב
מחקה שיגיבו עוד 3 תגובות ואני ממשיכה

החשודה

אנאבל שקיירוב 10/06/2011 973 צפיות 8 תגובות
מחקה שיגיבו עוד 3 תגובות ואני ממשיכה

באותו היום הרגשתי קצת מוזר……כיאילו שזוג עינים נעוצות בי מיסתקלות עליי ואני בימקום להיסתובב וליראות מי זה הלכתי. פיתאום רוח קרה נשבה עליי לא הבנתי מי זה עד שהיסתכלתי וראיתי ילדה קטנה תמימה ,שלא מסוגלת לעשות לי שום דבר,שאלתי אותה"מה שמך ילדה?" "ליידי " אמרה ונעלמה …

***************
כעבור 20 שנה

התעלומה לא ניפתרה, עד עכשיו המחשבה הציקה לי בראש מי זאת ליידי?
ולאן היא נעלמה??
אילו היו 2 המחשבות שהידהדו בראשי ופיתאום הרגשתי דחף לצאת החוצה לינשום אוויר צח כשפיתאום ראיתי את אותה הילדה …. זה היה מוזר כי היא נישארה צעירה היא אמרה לי משהוא:
"אני יודעת איפה ההורים שלך." אמרה
"באמת??" עניתי לה מופתע
"כן,אבל בישביל זה תצטרך ליפטור חידה" אמרה
"קדימה"
"אבל תקשיב טוב טוב "
"טוב" אמרתי
"באותו היום שניפטרו לא יכלו לומר מילה אך מיתברר שסוד בקספת חבוי אצלה, מי שאתה אוהב תיקח את ליבך הפיטרון היחיד הוא להרוג אותה , כך תימצא מה שליבך רוצה לימצוא .אך היזהר!
לבל תישאף לתוך מעשיה חיש ומהר !"
אמרה ונעלמה הרגשתי קצת מוזר כיאילו משהוא דוקר את גבי ו………


תגובות (8)

שלום לכותבת.
יש לי הערות לגבי הסיפור שלך: ראשית, הוא קצר מידי, אין בעיות עם סיפורים קצרים, אבל סיפורים קצרים מידי לא נותנים לקורא להיות בתוך העלילה ולהתחבר אליה.
שנית, את צריכה לעבוד מעט על כתב: יש לך מספר טעויות כתיב (זה בסדר האמת, את צריכה לראות כמה טעויות יש אצלי D: ) אני מציעה לך לבקש עזרה ממישהו מבוגר שיעזור לך לתקן את הטעויות הללו.
בנוסף, את צריכה להקפיד על רווח וסימני פיסוק במרכאות. הפרידי בעזרת "אנטר" בין כל אמירה ואמירה וזכרי לנקד את המשפטים שנמצאים בתוך המרכאות.
את צריכה לשפר מעט את העלילה, חסרים פרטים, זכרי שמי שקורא את הסיפור לא נמצא אצלך בראש, ולכן כדאי שתוסיפי תיאורים.

אני לא יודעת בת כמה את, אני מניחה שאת יחסית צעירה, אבל כל הכבוד לך שאת כותבת. בס"כ הכל העלילה כן מסקרנת, ואני בעד שתמשיכי את הסיפור מפני שהוא מעניין, רק קחי את ההערות לצומת ליבך: הן יכולות לעזור לך בהמשך דרכך.

10/06/2011 15:45

תודה רבה ….. אימי אומרת שאני מאוד כישרונית אז התחלתי לכתוב באתר זה וכן אני אשתדל להעריך ולנמק…….
פשוט…עכשיו אני מחקה לחברתי ואין לי כוח לנמק כל פרט ופרט

10/06/2011 16:08

אני מתקנת אותך בתור התחלה: אם כתבת מחקה, אז אני מניחה שהתכוונת ל: מחכה: לחכות למישהו.

10/06/2011 16:42

אהבתי את העלילה , יש לי תחושה טובה בנוגעה לסיפור הזה
תמשיכי ( :

10/06/2011 21:46

זה ניתען לי הרבה זמן כי המערכת עוד לא העלתה את זה על האתר אבל….כעיקרון…..המשכתי :)

10/06/2011 22:20

שלום אנאבל ( אני מנחשת.. )

דבר ראשון אני רוצה לומר שמאוד, אבל מאוד אהבתי את העלילה!
דבר שני : תמשיכי :)
דבר שלישי : כמה תיקונים קטנים.

די מבלבל כשאין כל כך הרבה פסיקים ונקודות ורווחים..
למשל בשורה 2 :

" פיתאום רוח קרה נשבה עליי לא הבנתי מי זה עד שהיסתכלתי וראיתי ילדה קטנה תמימה ,שלא מסוגלת לעשות לי שום דבר…. "

אז זה היה הרבה יותר טוב אם היית כותבת (אני מדגישה דברים, שהוספתי ב: -) :

" פתאום רוח קרה נשבה עליי.
לא הבנתי מי זה עד ש-הסתובבתי- והסתכלתי, וראיתי ילדה קטנה ותמימה, שלא מסוגלת לעשות לי שום דבר… "

תחשבי שאת קוראת את זה בקול. את לא תקראי את זה רצוף :
לא הבנתי מי זה עד שהסתכלתי וראיתי ילדה קטנה תמימה שלא מסוגלת לעשות לי שום דבר…

קרוב למדי שייגמר לך האוויר :)
וגם תוסיפי יותר פעולות ותארים
כמו שהדגשתי לך : הסתובבתי

כי הקורא הוא לא בראש שלך, והוא לא רואה את הדמיון שלך.
הרשי לי בבקשה, לקחת את הקטע האחרון של הסיפור, ולנסות להראות לך בערך, ולהמליץ לך, איך לכתוב את זה כדי שיראה הרבה יותר טוב ומותח :

" התעלומה לא -נפתרה-. ( אין צורך באות יו"ד. ברוב המילים שיש להן צליל "אִי" בהתחלה, לא שמים יו"ד אחרי האות. כמו : בשביל.
נפתרה. מסתכלות.
ודרך אגב כותבים עם כ"ף, לא עם קו"ף )
עד עכשיו המחשבה הציקה לי בראש : מי זאת ליידי?
ולאן היא נעלמה??
אילו היו שתי ( בדרך כלל לא משתמשים במספרים לציון מספור מועט, כמו כאן למשל ) המחשבות שהדהדו בראשי.
פתאום הרגשתי דחף לצאת החוצה לנשום אוויר צח, כשפתאום ראיתי את אותה הילדה…. זה היה מוזר, כי היא נשארה צעירה, – כמו שהייתה לפני 20 שנה-
היא אמרה לי משהו:
"אני יודעת איפה ההורים שלך." ( אין צורך במילה: אמרה. כי כבר אמרת בהתחלה:
היא -אמרה- לי משהו : )
"באמת?" עניתי לה מופתע.
"כן, אבל בשביל זה תצטרך לפתור חידה" אמרה. ( שוב, אני לא בראש שלך, וגם לא הקוראים האחרים, אבל את יכולה להוסיף :
"כן, אבל בשביל זה תצטרף לפתור חידה" אמרה ברצינות וברוגע.
הקשבתי לה מסוקרן, ובמקביל גם מבולבל.
אני לא בטוחה איך דמיינת את זה, רק נתתי לך דוגמא בקשר לתארים )
"קדימה" -עניתי לה-
"אבל תקשיב טוב טוב "
"-בסדר- ( עדיף לא לחזור על אותה המילה כל כך הרבה פעמים, כי שוב,
זה כאילו שאת קוראת את זה בקול. זה די משגע את השכל לשמוע את אותה המילה די הרבה פעמים) " אמרתי.
"באותו היום שניפטרו -הורייך- ( לפעמים הקוראים מתבלבלים ולא יודעים בדיוק למי את מתכוונת ), לא יכלו לומר מילה.
אך מתברר שסוד בכספת חבוי אצלם. ( אני חושבת שהתכוונת : אצלם.
אני לא יודעת.. כי לא הזכרת שום בחורה או אישה.. אבל את זה את יודעת ותוכלי גם לתקן )
מי שאתה אוהב תיקח את ליבך.
הפתרון היחיד הוא להרוג אותה , כך תמצא -את- מה שליבך רוצה למצוא .
אך היזהר!
-פן- ( לא כל כך הבנתי את המילה : לבל. כנראה היא לא באוצר המילים שלי :). אבל בינתיים השתמשתי ב: פן ) תישאף לתוך מעשיה חיש מהר !"-הסבירה לי. -ומיד אחרי שסיימה,- נעלמה.
הרגשתי קצת מוזר. כאילו משהו דוקר את גבי… ( השימוש ב: ו… לא כל כך מוצלח. בדרך כלל אפשר להשתמש : ופתאום.. אך לפתע.. או : הסתובבתי ופתאום ראיתי… זה מה שנותן את המתח והסתקרנות מצד הקוראים )

אני רוצה להזכיר שאף אחד פה לא בא להעביר ביקורות ורק לתקן.
כי פגשתי די הרבה אנשים ( כן, אנשים, לא רק ילדים ) שדי נפגעו וכעסו על כך שהרבה תיקנו אותם.
אנחנו רק מתקנים כדי שהסיפורים של האחרים יוכלו להשתפר מעט.. ויהיה הרבה יותר כיף לקרוא.. בקיצור.. להמליץ ולתת טיפים ולתת מעט מהידע שיש לנו לאחרים :)

אבל לסיכום, הסיפור שלך יוצא מן הכלל ואני מצפה לקרוא את ההמשך :)

11/06/2011 01:33

תודה רבה וזה לא מכעיס אותי כלל וכלל

11/06/2011 09:42

סיפור יפה!
אהבתי

26/07/2011 13:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך