Amora
אז עשיתי משהו ואני ממש גאה בו (והוא גם קשור לפאנפיק), וזה גם יכול לעזור למי שקורא: http://33.media.tumblr.com/3da25538b6607e36be44e09daaf3b481/tumblr_naeslxsi5r1saj68no1_1280.png

Total Drama Double All Stars פרק 3 (+תסתכלו ברציתי להוסיף)

Amora 17/08/2014 990 צפיות 4 תגובות
אז עשיתי משהו ואני ממש גאה בו (והוא גם קשור לפאנפיק), וזה גם יכול לעזור למי שקורא: http://33.media.tumblr.com/3da25538b6607e36be44e09daaf3b481/tumblr_naeslxsi5r1saj68no1_1280.png

בפעם הקודמת ב"אי-שר-דות-דאבל-אולסטארס!"
תשעה זוגות אולסטארס הגיעו להתחרות בעונה נוספת של "אי-שרדות"!
איזי התנדבה לעלות על כסאות-הרחף של הבושה ועפה מהאי עד להודעה חדשה, והזוגות התחילו את המשימה הראשונה שלהם בבניית הביתנים שבו ילונו. אבל מה שהם לא יודעים זה שמחכה להם הפתעה גדולה בדרך לבנייה.

סקיי ודייב רצים ראשונים אל ערימת הגרוטאות. " מהר, תעזור לי להרים את זה." שניהם תופסים בחתיכת מתכת מעוגלת ורצים איתה לכיוון הסימון שלהם.

~תא הוידויים: סקיי~
" אני ממש שמחה שדייב סלח לי והיה מוכן להתחרות איתי בעונה הזאת. כלומר, הוא באמת היה די הרוס כשגילה שהיה לי חבר, אבל נפרדתי מקית', ואני מקווה שנוכל ליישר את הדברים בנינו."

~תא הוידויים: דייב~
" כן, אני לא סלחתי לה. הסכמתי להתחרות איתה רק בשביל לתת לה את התקווה לנצח, ואז, כשנגיע לשלב מתקדם מספיק- בום! מיליון הדולר יישרפו לה בפנים. אוח, הנקמה המתוקה."

סיימי ואיימי, כרגיל, לא מצליחות לעבוד ביחד בתור צוות.
איימי מרימה כמה חלקים שהיו מחוברים יחד, ומיד התפרקו. " יופי, סיימי, תראי מה גרמת לי לעשות!"
סיימי מביטה בה במבט אדיש. היא מגלגלת עיניים והולכת.

~תא הוידויים: סיימי~
" בכלל לא רציתי ללכת איתה לתחרות הזאת! הסיבה היחידה שהסכמתי הייתה מיליון הדולר, כדי שאוכל לזכות ושסוף סוף יהיו לי חיים נטולי איימי."

~תא הוידויים: איימי~
" גסות רוח!~

מייק וזואי מנסים לקחת כמה שיותר חלקים לכיוון המיקום המסומן שלהם.
"פססס." מישהו לוחש למייק ממקום מסתור מאחורי ערימת הגרוטאות.
"קודי?" הוא שואל בהפתעה.
"ששש! אני צריך שתעזור לי. אתה הבן היחיד השפוי כאן."
" לעזור? במה?"
קודי לוחש לו בשקט באוזן. " אתה מה?" הוא מתפלא.
" תעזור לי?" קודי שואל.
מייק חושב לרגע, ואחר כך מהנהן בחיוך.
זואי שואלת. " מייק? עם מי אתה מדבר?"
" עם- עם אף אחד."
" אתה בטוח? זה לא אחד מהפיצולים שלך?" היא שואלת.
" לא. לא." הוא מחייך ומנסה לא לעורר חשד.

~תא הוידויים: מייק~
" אחרי ההפעלה מחדש שהייתה בעונת האולסטארס אני מרגיש די בודד. כלומר, כולם היו איתי מאז שאני זוכר, ועכשיו בלעדיהם זה ממש מוזר. נראה לך שאולי אפשר לשחזר את זה איכשהו?"

" טוב, בוא ניקח הכל לנקודה. " זואי מחייכת אליו ואוספת בידיה חלקים. מייק לוקח עוד כמה חלקים גדולים ורץ אחריה.

כל המתחרים הגיעו לנקודה המסומנת שלהם, וחלקם היו נראים מבועתים ומבולבלים. כריס אמר שיהיו להם הפתעות כשיגיעו לשם, אז איפה הן?

הת'ר לוחשת לעבר אלחנדרו. " הוא מתכנן משהו." אלחנדרו מסכים איתה.

~תא הוידויים: הת'ר~
" בכל הזמן שלי בתוכנית הדפוקה הזאת כבר יצא לי להבין איך המוח המטורף של כריס עובד. הוא תמיד ימציא משהו כדי שיהיה מעניין יותר. אם לא קורה משהו עכשיו, יקרה משהו גרוע יותר אחר כך. למזלי, יצא לי לעבור על כל סיטואציה אפשרית, כך שאני מוכנה לכל דבר."

" אז מה ההפתעות שמחכות למתחרים? האם הת'ר צודקת ומשהו נורא מחכה להם? (דא!) ומתי איזי תגיע? תגלו זאת בפרק הבא של "אי-שר-דות דאבל אולסטארס!"


תגובות (4)

מדהים!!!
אני אוהב את הפאנפיק הזה, את כותבת נהדר!

17/08/2014 19:49

    תודה רבה :)
    אני שמחה לשמוע!

    17/08/2014 20:25

O.M.G! את כותבת את זה יותר טוב מהכותבים של הסדרה! ממש שמחה שהמלצת לי על זה! תמשיכי!

17/08/2014 23:30

    חחח תודה XD
    נראה לי שקצת נסחפת עם זה שאני כותבת יותר טוב מהכותבים, אבל אני שמחה שאת חושבת ככה :)

    18/08/2014 15:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך