לא ידעתי קודם על מה לכתוב

ימית-אמא מתחתנת

27/03/2011 942 צפיות אין תגובות
לא ידעתי קודם על מה לכתוב

כשאמם של הטמבלים חזרה הם לא רצו לעזוב ואז התחלתי לספר להם סיפור לא אמיתי ואני בכוונה עשיתי שזה יהיה אמיתי אז הם רצו אל אמם ולא רצו לשמוע סיפורים מפחידים איזה כיף שנאלצתי לספר להם כי אם לא אז הם היו נשארים אצלי פתאום התחלתי להסתכל מהחלון שבחדר שלי החוצה ואז ראיתי שדני עושה לי עוגה מבוץ וינד עושה לי עוגה מפרחים היה לי רעיון איך להיפטר מזה כשהם דפקו על הדלת מיד פתחתי ודני נתן לי את העוגה שלו ואני נתתי לו בפרצוף את העוגה ואז ינד בא הוא נתן לי אני זרקתי לו על הראש כשהלכתי לישון שמעתי שאמא מדברת עם הידיד שלה וכנראה הם מאוהבים ויכול להיות שיש אצלי אבא אבל כנראה אולי לא אז אני קמתי מהמיטה ואז הלכתי למטה ושמעתי על מה הם דיברו בואו נשמע על מה הם מדברים אמא אמרה חתונה או כע אני יסכים כי אהובי הלך לעולמו ואני עם שני ילדי ואני אפילו צריכה לעבוד נו טוב אני יגיד לימית על זה שאנחנו מתחתנים וגם אני אגיד לבני אבל חכה מתי זה יהיה, אוקיי ביי נשיקות
אמא כבר הלכה לישון אז רצתי לחדרי התחלתי לקפוץ מרוב השמחה והתחלתי לעשות הזמנות כול פעם הורדתי 15 דפים ואז כשהיה בוקר אני התחלתי לעשות שמלה לבנה בישביל אמי זה לקח לי 5 שעות לעצב עד שסיימתי אמי התעוררה ובאה אליי וסיפרה שהיא מתחתנת ושהחתונה תהיה ביום שלישי במקום יוקרתי ובשעה:חמש בדיוק כשאמי סיימה אמרתי אמא חכי אני רוצה להראות לך שמלת חתונה פתאום הראתי לה והיא אמרה אוי ימית מה אוכל לעשות בישבילך אמרתי עבדתי על זה 5 שעות ואז אמי ביקשה שאני יעשה חליפה לאחי אז עבדתי על זה 3 שעות ובישבילי עבדתי 4 שעות +שמתי על זה קישוטים וגם על של אמא של קישטתי עם פרחים לבנים וכשסיימתי אני רצתי אל האופניים ורכבתי לכל מי שאני מכירה לשים להם את ההזמנות בתיבת הדואר וכשחזרתי פתאום ראיתי את רוני מהחלון שלי רצתי אליו ואז ראיתי שהטמבלים הסתכלו לאן אני רצה ואז הם ראו שאני רצה אל רוניוהסתכלו מה אני יעשה עם רוני אמרתי ,רוני חכה והוא הסתובב ואמר ימית רצתי לחבק אותו ופתאום התחבקנו אמרתי קיבלת את ההזמנה הוא אמר כע ואני אשמח לבוא וגם המשפחה שלי אמרתי אני יהיה סוף סוף המלכה בביתי והוא אמר מזל טוב ואז בטעות יצא נשיקה ואז הטמבלים התחילו לזרוק עליו אבנים ואחרי זה אמרתי בכעס מה אתם עושים לחבר שלי!!! מה אין לכם מה לעשות בחיים אתם עוד מאת תקבלו ממני ינד אמר מה נקבל אמרתי אגרוף ישר לפרצוף שלכם ואז הם אמרו סליחה (בפחד)אמרתי יופי ואחרי זה חזרתי אל רוני ואמרתי אתה בסדר לא קרה כלום הוא אמר כע הכל בסדר וכדאי לך להיות המלכה בביתך כך שאחיך יקשיב לך ואז הוא נתן לי נשיקה על הלחי והלכנו לביתנו.
כעבור מספר ימים וזה יום החתונה של ההורים שלי התחלתי להתרוצץ (הלוואי שהיה את רוני הוא היה מרגיע אותי)ואז הלכתי להתרחץ להתלבש ולהיות מוכנה אמי חיפשה את העגילי המזל שלה ואני מצאתי אחי אמר נו איך אני לבוש אמרתי בסדר היה לנו עוד 2 שעות לפני החתונה התאפרתי וגם איפרתי את אמי ואז נסענו בלימוזינה של רוני עד שהגענו הינו כמעט באיחור אמא שלי התחילה לרוץ עד שהלכה לעמדה אני ושרון היינו השושבניות זה היה מה זה יפה אבא שלי נתן לאמי טבעת שאני רציתי ולבסוף התחלנו לרקוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך