סתם חשבתי על זה מספר ימים

ימית-אחי הקטן

05/02/2011 926 צפיות 3 תגובות
סתם חשבתי על זה מספר ימים

כשחזרתי הביתה אחרי חנות הגלידה אמא אמרה נו איך היה בבית ספר אני אמרתי הכל בסדר והיא שאלה אותי ,את אוהבת את אחיך אני אמרתי בחיים לא כשאמי אמרה זה לא יפה אם אביך היה כאן הוא היה אוהב את שניכם ביחד ובאותה רמה אני אמרתי אבי היה אוהב אותי כפי שאני עכשיו ואת אחי לא אני הסתובבתי ועליתי לחדרי אחי הקטן בא לחדרי ואמר כשאני יגדל אני יתחתן על אמא כששמעתי כשהוא אמר שהוא יתחתן על אמא אני אמרתי לו אבל אמא יהיה כבר זקנה ואתה תהיה צעיר ואז אחי הקטן צעק ואמר לא נכון
אני אמרתי עוף מפה זה החדר שלי אחי אמר אני הולך לנשק את אמא אני התחלתי להתרגז עליו וצעקתי אמא!!!!!!!!!! ואמי באה אליי מהר והיא אמרה מה קרה חמודה סיפרתי לה את כל מה שאחי אמר והיא צחקה וקראה לאחי הקטן היא אמרה לו שהיא לא יהיה כמו שהיא והוא אמר אז על מי אני יתחתן אמי ענתה לו אתה תיפגוש חברה בגיל של ימית ואחי הקטן שאל את אמי אבל בת כמה אחותי אמי ענתה היא בת 12 ואחי אמר אז אני יפגוש בגיל הזה אמי אמרה אולי או שבגיל יותר מאוחר תפגוש ימית עדיין לא התחתנה אני אמרתי אמי צודקת אני הכי אוהבת אותה אחי אמר לאאאאאא!!! אני אוהב את אמא,אמי התרגזה על אחי ואמרה דייי תפסיק כבר אני אמרתי חופר ואז שניהם יצאו מהחדר ורוני התקשר אליי ואמר לי אפשר לבוא אלייך אני עניתי בשמחה כעבור 10 דקות ורוני בא הוא צילצל בפעמון ואמי פתחה והופתעה לראות את החבר שלי אמי קראה לי ואמרה החבר שלך בא אני אמרתי שיבוא לחדר שלי הוא עלה וראה את אח הקטן שלי ואמר שלום ואחי אמר שלום כשרוני נכנס לחדרי אחי הקטן הסתתר ליד הדלת וראה שאנחנו מתנשקים אחי חשב לנשק את אמי אבל זה היה מגעיל אז הוא נאלץ להמשיך להסתכל עלינו על מה אנחנו מדברים ועושים.ואז כשרוני הלך אחי בא והתחיל להרביץ לו אני באתי וראיתי שאחי הקטן מרביץ לחבר שלי אז לקחתי אותו מהחולצה ומהמכנסיים הלכתי לחדרו וזרקתי אותו חזק למיטה אחי אמר אני עוד יראה לך ואני אמרתי לו אתה ילד קטן יש לך קצת טיפשות ואתה תמיד שוכח הכל ואחי חיטט באפו ואמר מה אני לא שמעתי טוב ואני הלכתי מחדרו אמי הלכה לשופינג ואחי ואני המשכנו במריבות הוא התחיל לזרוק עליי כדורי גולות ואני זרקתי עליו את הנעליים שלו עליו כשאמרתי שהלכתי לקחת גלידה אז אחי אמר אני יכול גם אני חשבתי על הרעיון טוב שהוא לא יקבל ואז אני אמרתי לו אויש התאריך התפוגג ואז אחי בא ואמר מהההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אמרתי תסתכל לפי התאריך זה 15.2.2011 אחי אמר אבל איך ואני עשיתי את זה כי הוא לא ראה את האחד שמוחבא בשוקולד שזה ה-15 בפברואר אחי בא ואמר אחותי אני אוהב אותך והוא חיבק אותי ואני אמרתי איכסס איכס איכס והוא המשיך לחבק אותי ואני אמרתי הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


תגובות (3)

יש לך המון שגיות כתיב והסיפור שלך לא לטעמי לדעתי זה יותר מדי ילדותי אבל יש לך כישרון כתיבה גדול ואם תתאמצי לכתוב סיפורים קצת יותר בוגרים אז יהיה נחמד לקרוא את מה שאת כותבת

07/02/2011 16:38

תודה

07/02/2011 17:55

אני מסכימה עם יובל , יש המון שגיאות כתיב והסיפור עובר מהר מידי , אין עלילה והוא ממש משעמם , תנסי לתאר יותר , התיאורים מוסיפים המון לסיפור ! ותנסי גם להשתמש פחות בסלנג ולכתוב ברור יותר , עד עכשיו בקושי הבנתי מי זה מי

12/04/2011 09:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך