גן עדן וגיהנום

rok1010 26/12/2010 1597 צפיות אין תגובות

עליתי במעלית ומצאתי את עצמי בגן עדן. השומר שאל איך הגעתי אם עדיין לא מתתי. "במעלית" עניתי והמשכתי ללכת בגן עדן והגעתי לחדר של אלוהים שראה"כימעט מלאכים". "היי אלוהים" אמרתי. "אאההה זה לא מה שאת חושבת, קרינה" (הכרתי את אלוהים אחרי שאחי רץ על אוויר{אל תישאלו איך}ואחי נישאר ליראות אצלו את "היפים והאמיצים"וחזר כי הלך ליראות את המקרר של אלוהים והלך לאיבוד).המשכתי לטייל והנה כמה אזהרות אם אתם הולכים לגן עדן:
1.לעולם אל תבואו כשאלוהים צופה ב"כימעט מלאכים" בפעם האחרון היה שיטפון כי מאר וטיאגו ניפרדים

2.אל תאכלו את השרואמה של שלומי.מדענים גילו שיש בה גופות,מתכות ועוד המון חומרים שאני לא יכולה לפרסם, אחרת ירצחו אותי.

3.אל תילכו לעולם החתולים. הם אולי חמודים אבל יאכלו אותכם עד שתישארו עצמות.

אחרי שניסיתי לרדת במעלית ניגלה שהיא מקולקלת אז מצאתי מגלשת מתכת בת 50 וכל הדרך היתפללתי שהמגלשה לא תיפול. הגעתי לגיהנום."קרינה!!!" צרחו הילדים של השטן ואני ברחתי. ראיתי מקרר והתחבאתי שם עד שהשטן היגעה בדמעות ואמר "הקוף של מרקו מת. למה? למה?"ולקח בירה "אאאההה קרינה. מה את עושה במקרר שלי?" שאל השטן. "ברחתי מהילדים שלך" אמרתי ורצתי בעוד השטן רודף אחרי ואומר "תקחי את הילדים שלי.אשלם לך כמה שאת רוצה!" ואחרי ריצה שכללה יפנים,אפרקנים ורוסים הגעתי הביתה עם כמה רוסים שתויים ואזהרות:
1.אף פעם אל תישמרו על הילדים של השטן. זה כמו ילדים רגילים רק שהם יכולים להוציא כדורי אש.

2.עדיף שלא תישבו על האבנים בגיהנום. הישבן שלכם ישרף, אתם תרוצו תוך כדי צרחות ויצלמו אותכם ליוטיוב עם 6 צפיות.

3.רומה אוהב מאוד לבקר את השטן ב-7 בערב ויוצא משם שתוי ועלול או להרביץ לכם או לאכול אותכם.

"קרינה למה יש רוסים שיכורים ואיתיופי לא קשור?" שאל רומה "הרוסים סתם היצתרפו והאיתיופי סתם לא קשור לכלום" אמרתי כשאני לוקחת שתייה ואוכל.יום למחרת מצאתי את עצמי מבקרת את רומה בבית חולים. "מה קרה?" "אתה רבתה עם הרוסים,העץ והעט את כל השאר אני מנסה להדחיק מזכרוני "זה מסביר למה כואב לי הכול ויש לי נקודות כחולות" אמר רומה, "היי רוצה קרב מי יותר מהיר בכיסא גלגלים?" "כן!" והם יצאו מבית החולים,עשו כמה סיבובים סביב העולם והיגעו לאותו מקום ושוב מצאו את עצמם בבית חולים.בסוף רומה ישן וחזר הביתה.למחרת התעוררתי ב-7 בבוקר לבית הספר עם רומה אז כדי להשיג את קצב ההליכה שלו נסעתי במכונית 123 קמ"ש והגענו אחרי ששיעור רוסית ומטמתיקה התבטל ביגלל שהיה להם יום הולדת אתמול (והן יו שתויות שחבל על הזמן) לא ממש למדנו, אז חזרתי הביתה עם אח שלי . וביגלל שאח שלי הלך מאוד מהר והייתי צריכה להשיג אותו, התחלתי לרוץ על בקבוק של קולה וזה היה בירידה. הגעתי מסוריה לאפריקה ומשם הביתה ואז התקפת ארנבונים היגעו לבית שלנו אבל התחיל קרב בין הדתיים לארנבונים וזה היסתיים בתיקו (כניראה ביגלל שהחתול שלי מכר נשק גם לדתיים וגם לארנבונים.מניאק).ואז אחי ניסה לקחת את העוגה שסבתא שלנו הכינה והיא הוציאה את הקולשניקוב וירתה לכל הכיוונים מתנו ואלוהים שאל "רוצים לגן עדן או גיהנום?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך