Estonian
ההצבעה כאן שונה מהבחירות של מדינת ישראל. כרגע, מדובר ב"סקרים". בכל פעם שיפורסמו תשדירי בחירות, תהיו רשאים להצביע! כל קול שווה קול אחד. הבחירות יכולות להיות גלויות (בתגובות, למשל) או חסויות (בהודעה אישית!). העיקר שתצביעו למפלגה ~אחת~. שימו לב שבגלל שיהיו מספר רב של תשדירי בחירות, תוכלו בפועל להצביע לכמה מפלגות שתרצו, אבל בכל תשדיר תוכלו לתת קול למפלגה ~אחת~. עד ה - 16 במרץ, ההצבעות ייחשבו כ"סקר", והתוצאות יהיו אצלי. ב - 17 במרץ, יום הבחירות בארץ, הבחירות יהיו רציניות. כל אחד יקבל קול, והוא יוכל לבחור אם להצביע באופן גלוי או חשאי. תוצאות הסקר יהוו 40% מההצבעה הסופית, וההצבעה ביום הבחירות עצמן יהוו 60%. החישובים המתמטיים וודאי לא יעניינו את הרוב, אך אשמח לשתף בהם למי שיתעניין :) בהצלחה לכל האלים, ואנא הצביעו!! (נ"ב, אני פתוח להצעות למפלגות! אך אנא הציעו אותם לפני סוף דצמבר, כדי שאנשים יתרגלו אליהן כמה שיותר.) ייאי D: נ"ב - בבחירות הקודמות היו 301 קולות בסך הכל! האם השנה נשבור את השיא? ;)

בחירות האלים – 2014/2015

Estonian 07/12/2014 1500 צפיות 6 תגובות
ההצבעה כאן שונה מהבחירות של מדינת ישראל. כרגע, מדובר ב"סקרים". בכל פעם שיפורסמו תשדירי בחירות, תהיו רשאים להצביע! כל קול שווה קול אחד. הבחירות יכולות להיות גלויות (בתגובות, למשל) או חסויות (בהודעה אישית!). העיקר שתצביעו למפלגה ~אחת~. שימו לב שבגלל שיהיו מספר רב של תשדירי בחירות, תוכלו בפועל להצביע לכמה מפלגות שתרצו, אבל בכל תשדיר תוכלו לתת קול למפלגה ~אחת~. עד ה - 16 במרץ, ההצבעות ייחשבו כ"סקר", והתוצאות יהיו אצלי. ב - 17 במרץ, יום הבחירות בארץ, הבחירות יהיו רציניות. כל אחד יקבל קול, והוא יוכל לבחור אם להצביע באופן גלוי או חשאי. תוצאות הסקר יהוו 40% מההצבעה הסופית, וההצבעה ביום הבחירות עצמן יהוו 60%. החישובים המתמטיים וודאי לא יעניינו את הרוב, אך אשמח לשתף בהם למי שיתעניין :) בהצלחה לכל האלים, ואנא הצביעו!! (נ"ב, אני פתוח להצעות למפלגות! אך אנא הציעו אותם לפני סוף דצמבר, כדי שאנשים יתרגלו אליהן כמה שיותר.) ייאי D: נ"ב - בבחירות הקודמות היו 301 קולות בסך הכל! האם השנה נשבור את השיא? ;)

ממשלה קמה, ממשלה הולכת… בישראל נדמה שאנחנו מחליפים ממשלות כמו שטיילור ספוויט מחליפה חבר. אממה? זה לא רק אצלנו!
גם אצל האלים שם למעלה יש רעש והמולה, ולא, לא מדובר במדינת הגמדים. האלים החליטו שהגיע הזמן לדמוקרטיה, ופתחו את הקלפיות והכריזו על בחירות!
ממש כפי שהיה בשנת 2013, למי שזוכר (ל"זקנים" באתר, אם הם זוכרים את תעמולת הבחירות), מתקיימות בחירות חדשות, לכבוד הבחירות במדינת ישראל!
מפלגת "פאי" של אתנה ניצחה בבחירות הקודמות. מי ינצחו עכשיו?! את הכללים להצבעה תמצאו ב"רציתי להוסיף", וכעת, יש לכם הזדמנות להכיר את המפלגות!

מפלגת "שמיים" ברשות זאוס.
במשך אלפי שנים שלט זאוס ביקום. למה להפסיק, הא?! מה היה רע?! אפשר לחשוב כמה נורא היה! האם זה באמת היה שווה להחליף אותי בחכמולוגית המסריחה הזאת?! אני שווה יותר! אני מגניב! תצביעו לי!
~שימו "ברק" בקלפי!

מפלגת "די לבעל" ברשות הרה.
שוביניזם. פטריאכליות. שנאת נשים. אפליה. כל אלו מדכאים נשים כבר שנים. במשך שנים, הנשים שתקו, אך כרגע הגיע הזמן לשלוף ציפורניים ולהרוג את החברה הגברית והדוחה. הגיע הזמן לעצור את הבעל!
כי כולם יודעים ששלטון נשי זה הכי טוב!
~שימו "דל" בקלפי!

מפלגת "ווווווווויייייי" ברשות פוסידון.
אפשר ללמוד. אפשר לעבוד קשה. אפשר להמשיך במשך שנים ולשקוד… או שאפשר ללכת לים ולגלוש גלים! מה יותר כייף?
לא הגיע הזמן לראש ממשלה ~אחר~ וכייפי?
לא הגיע הזמן לראש היקום שיעשה טוב לעולם?
~שימו "ים" בקלפי!

מפלגת "הארנבים" ברשות דמטר.
יש אנשים שעוד לא וויתרו. יש אנשים שעוד לא שכחו. יש אנשים שעוד מאמינים בשלום. הגיע הזמן לשלום גדול ואמיתי, שיכיל בתוכו את כל השלום שצריך. שלום משלים, שישלם את השלום המושלם, שישלם שילומים שלמים לשלום השלום!
מפלגת "הארנבים"! המפלגה של השלום השלם! מושלם!
~שימו "מטר" בקלפי!

מפלגת "מוות-קאצ'ינג!" ברשות ארס והאדס.
הסכמי שלום? תקציב? דיונים במליאה? למי אכפת?! מה שצריך בחיים זה ליהנות, לירות באויבים, לחסל אותם ולשלוח אותם לייסורים אינסופיים!
מה צריך בממשלה יותר ממשלה חזקה?!
~שימו "רצח" בקלפי!

מפלגת "פאי" ברשות אתנה.
שנתיים. שנתיים הם זמן רב. שנתיים של עשייה, של מחשבה, של חכמה. אין ספק, כי לשלוט ביקום היא משימה מורכבת, ועל כן יש רק אחת ויחידה שיכולה להתמודד עם נטל זה. בבחירות הקרובות, משחזרים את ההחלטה הקודמת, ושמים "π" בקלפי. בוחרים במפלגה היחידה שתיתן חכמה, בינה ותבונה.
~שימו "π" בקלפי!

מפלגת "רוק-נ'-רול" ברשות אפולו.
שיואו! אחוקים!!! איזה קטעים זה להתמודד לרשות היקום, הא? שיואו, אחוקים, תצביעו לי וזה… או שאני אשיר לכם הייקו או משהו.
~שימו "א" בקלפי!

מפלגת "הכוח הנשי" ברשות ארטמיס.
שליטה ביקום היא דבר מאתגר. מדובר באתגר גדול, שבראשו המחשבה, התכנון והאכפתיות. אין ספק כי המפלגה הטובה ביותר בשבילך היא המפלגה שתתחשב הכי הרבה. בביטחון, בחברה, בכלכלה. לנשים יש את הכוח הגדול. נשים חזקות יותר מכל דבר אחר, ואנחנו לא צריכות גבר שינהל אותנו!
~שימי "נקבה" בקלפי!

מפלגת "הנכים" ברשות הפייסטוס.
זאת המפלגה הקטנה, שגורמת לכם להרגיש רגשי נחיתות ולהצביע לה. אנחנו מפלגה של נכים. אנחנו סובלים שנים רבות מהשפלה, אפליה ודחייה מהחברה. עכשיו הגיע הזמן להוכיח שיש לכם רגשות, ולהצביע לנו לרשות היקום.
כי אפשר להיבחר על רגשות נחיתות בלי אג'נדה!
~שימו "אש" בקלפי!

מפלגת "הכוסיות" ברשות אפרודיטה.
חוחות! תראו כמה מושלמת אני!!! <3<3<3 אומייגגגדדדד ראיתם את הפרופיל שלי באינסטוש?!?!?!?! כןןןןןןןןןן מנהיגה צריכה להיראות 100לף, 100מם ו100פנט!! אני מושלמת#!@#!@ תצביעו לי, חוחות!
~שימו "אשששש" בקלפי!

מפלגת "חוחה" ברשות הרמס.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
זה אני, צוחק עליכם.
כן, כן, אתם. אתם שמוכנים להצביע למפלגה עלובה שתשקר לכם.
אל תשכחו – אני המצאתי את האינטרנט. תצביעו לי! זה שווה את זה!
~שימו "חח" בקלפי!

מפלגת "דור העתיד" ברשות לוק קאסטלן.
די! לא נמאס לכם? האלים מכתיבים לכם הכל?! אין בחירה חופשית?! לא הגיע הזמן להשמיע גם את קולו של דור העתיד? הדור שיודע מה טוב בשבילו? הם שלטו כבר אלפי שנים. הגיע הזמן לפקוח את העיניים, ולהצביע למפלגה היחידה שמייצגת את העם באמת. חצי אלים, חצי אנושיים. הקישור המושלם, והמנהיג המושלם.
תגידו "דה!"
~שימו "דה" בקלפי!

מפלגת "יאמי!" ברשות עוגיפלצת.
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKIE
~שימו "יאמי" בקלפי!

מפלגת "פוקימון" ברשות פיקאצ'ו.
פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקהההההההה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיקה פיייייייייייקה.
~שימו "פיקה" בקלפי!


תגובות (6)

האחרונים הרגו אותי!!!!!!!!!!!
עוגיפלצת… חחחחחחחחחחח
כתיבה מעולה!!!!! תמשיך כך!!!!!!!! הרעיון יפה!!!

07/12/2014 21:25

אהההה. תגיד כמה זמן כבר לא כתבת?
וזה הרג אותי, קדימה מפלגת ״רוק-נ׳-רול״!!!!!!

08/12/2014 07:18

היי!
תודה!
ומלא זמן לא העלתי לאתר. כתבתי הרבה מאז, אבל אני לא העלתי לאתר… לא יודע למה.
ובקרוב מאוד יוצאים תשדירי הבחירות הראשונים!!

08/12/2014 18:11

מפלגת פאי כי באלי פאי… חחח אחלה רעיון

10/12/2014 16:55

ואל תירדו על טיילור סוויפט. יש לכם פה עסק עם סוויפטית ;)
היא רווקה כבר כמעט שנתיים, איזה מחליפה חבר בראש שלכם?!
מקווה בשבילכם שזה היה בצחוק!! חחח :)

10/12/2014 17:02

מצביעה לפוקימון!
פיקאצ'ו בהחלט יודע לנהל את היקום!

07/08/2016 18:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך