דורון-הבת
אני ממש מקווה שתשתפו פעולה ותהיו מקוריים, חג שמח.

בקרוב אצלך-פרק בכורה

דורון-הבת 14/04/2014 873 צפיות אין תגובות
אני ממש מקווה שתשתפו פעולה ותהיו מקוריים, חג שמח.

שלום לכם וברוכים הבאים לתכניתנו-בקרוב אצלך.
פורמט חדשני וחסר תקדים, תכנית יחידה מסוגה כאן באזור.
אני הוא יוני, המנחה של כולנו.
בכל שבוע תגיע אלינו בחורה שמזלה לא האיר לה פנים ולא מצאה את בחיר ליבה עד כה. אותה חסרת המזל, שמרגע שפנתה אלינו מזלה התהפך, תציג לנו את עצמה באופן מפורט במיוחד.

מכאן והלך מגיע תפקידכם כצופים בבית: במהלך השבוע שבין תכנית לתכנית תוכלו לשלוח לנו את הרקע האישי של בחורים שיכולים להתאים לבעלת המזל שהתארחה אצלנו, וצוות השופטים היקר שיושב כאן לצידי יבחר את הבחור שהכי מתאים לבחורה שאיתנו.

כאן מאחורי הקלעים יושבת בת המזל הראשונה שתציג את עצמה, נרגשת ונרעשת במיוחד לפי מה שמוסרים לי באוזנייה עכשיו…
קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות: עינת צוקרמן!!!
ספרי לנו קצת על עצמך.
"ובכן, קוראים לי עינת, אני בת 26, נולדתי ברעננה וגם גדלתי שם, העיר הכי מקסימה בעולם. עכשיו אני גרה בקיבוץ כינרת ולומדת שם במכללה במסלול המשלב תואר במדעי הים ומלונאות קלינית. אני ממש מאוהבת בכינרת, אם היו שואלים אותי איפה הייתי רוצה להיוולד הייתי אומרת ששם."
לא אמרת שרעננה היא העיר הכי מקסימה בעולם?
"כן, אבל הכינרת היא אפילו יותר מקסימה."
מה זה מלונאות קלינית?
"אאה…"
טוב, כשתוכלי להסביר לנו על כך נשמח לשמוע. מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?
"אני אוהבת לטייל בכינרת, ללכת לעיר המקסימה טבריה ולהסתובב בטיילת המקסימה שמה, לפגוש את האנשים המיוחדים שנמצאים שם."
מקסים. יש לך תחביבים כל שהם?
"הו כן, אני מאוד אוהבת לנגן בטרומבון, לרקוד סטפס ולטייל בכינרת."
יש דברים שאת לא אוהבת לעשות?
"כמובן, אני לא אוהבת לשחות, לעשות ולעסוק בפעילות גופנית, לחשב חישובים וללכת לים."
אבל אמרת שאת אוהבת את הכינרת, אני לא כל כך מבין…
"הכינרת היא לא ים, היא ימה."
וימה זה בסדר?
"כמובן, אני מאוד אוהבת ימות, הן מקסימות."
אני מבין. איזה אוכל את אוהבת לאכול?
"אני צמחונית, אני אוהבת לאכול כל מיני סוגי סלט וגם טופו. אני אוכלת גם ביצים כי אמא שלי מכריחה אותי אבל זה לא משנה."
למה אמא שלך מכריחה אותך לאכול ביצים?
"כדי שאכניס לגוף שלי קצת חלבון, היא לא מבינה שבאורז עם עדשים יש בדיוק את אותן חומצות אמינו כמו בבשר בקר."
יש דברים שאת מפחדת מהם?
"כן."
ממה את מפחדת?
"ממחלה מסתורית שתבוא ותקטוף את נשמתי, משריפה, מחיות למיניהן, מתאונת דרכים ומאבוקדו."
מאבוקדו?
"כן, זהו פרי ממש מפחיד."
או-קיי, תודה לך עינת. עכשיו תור הצופים בבית להגיד לנו את דברם. עד שיועלה הפרק הבא אתם מוזמנים לכתוב בתגובות על הגברים שאתם מציעים לעינת. התיאור צריך לכלול שם, גיל, מקום מגורים, תיאור כללי של אופי ועוד פרטים כיד הדמיון הטובה, כמו שנאמר "כל החופר הרי זה משובח!"
צוות השופטים שלנו יבחר את הגבר המתאים לעינת ובתכנית הבאה יפורסם שם המנצח שיזכה בכבוד המנצחים ובשליש גן עדן (מי שלא מבין יכול לשאול…).
שיהיה בהצלחה לכולנו וחג כשר ושמח


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך