Sunshine
סיפור- חדש ישן מקווה שאהבתם (:

האח העגול פרקים 2+1 – קבלו את הדיירים

Sunshine 09/11/2013 720 צפיות אין תגובות
סיפור- חדש ישן מקווה שאהבתם (:

פרק 1
״בעוד מספר דקות יכנסו לבית האח העגול עשרה דיירים, ממקומות שונים בארץ!״ הכריז המנחה. ״בעונה הזאת בית האח הפך לעגול, אין פינות.״ אמר המנחה. הקהל הריע והכלובים התחילו להגיע.
״קבלו את משה הפרפר!״ הכריז המנחה ומיד שודרה תעודת הזהות שלו:
״שלום, אני משה הפרפר, ואני פרפר.״ אמר גבר בגיל העמידה בעודו ישוב על כיסא מרואיין ״אני אוהב לחשוב על משמעות החיים.״ אמר ברצינות. ״שתף אותנו במחשבות שלך.״ אמר המראיין. ״לפעמים אני מרגיש שבני אדם הם סוכריות,״ אמר משה ״לפעמים הם טעימים לך כי הם בטעם קולה ולפעמים אתה יורק אותם ומגרד את הלשון אחר כך כי יש להם טעם של חרא.״ ברקע נשמע גיחוך קל של המראיין.
״בנוסף לכך,״ אמר משה הפרפר ״אני יושב הראש של הסגן של הסגן של הסגן של יושב הראש של אירגון אוהבי הבמבה נוגט.״ אמר בגאווה.
״קבלו את משה הפרפר!״ אמר המנחה. הכלוב נפתח ומשה הפרפר יצא לבוש בכובע טמבל ומשקפת צלילה. הוא נופף לקהל לשלום. ״והנה הוא עולה במדרגות ונכנס לבית האח העגול.״ משה נופף פעם אחרונה לקהל ונכנס לדילוגים לתוך הבית. ״נצא להפסקת פרסומות קצרה ומיד נמשיך עם שאר המתמודדים.״ אמר המנחה.
״שוב אנחנו כאן איתכם בבית האח עגול,״ אמר המנחה ״ונעבור למתמודדת הבא – סאלי כי-זה-מה-שבא-לי. הביטו אל המסך!״
בחורה מעט מלאה עם כתר מבלונים על הראש התיישבה בכיסא המרואיין. ״אז אני סאלי כי-זה-מה-שבא-לי.״ הציגה את עצמה ״אני עובדת בשניצליית השניצל ואוהבת בלונים.״ אמרה. ״לפעמים אני מרגישה שאני ארנב, יש לי רצון עז לגזר אבל אני מעדיפה שניצלים.״
תעודת הזהות נגמרה וסאלי נראתה יוצאת מהכלוב.
״קבלו את סאלי!״ צעק המנחה.
סאלי נופפה לקהל ונכנסה במהירות לבית האח הגדול.
״לא מבזבזת זמן!״ אמר המנחה. ״ועכשיו נעבור למתמודד הבא שלנו – קבלו את איציק גבות!״

בחור כבן עשרים עם גבות עבות מצוירות בצבע ירוק התיישב על כיסא המרואיין. ״אז אני איציק גבות, אני אוהב לצייר גבות, אני מגלח את שלי ומצייר גבות.״ אמר איציק. ״בדיוק סיימתי צבא ועכשיו אני עובד בתור סייע שזה כמו סייעת רק בבן. ואני אוהב גבות, יש לי עשרים טושים בצבעים שונים כדי לצייר גבות.״ הראיון הסתיים ואיציק יצא מהכלוב עם דלי מים ואבוב, הוא שפך את המים על הרצפה, התיישב על האבוב והחליק עד שנפל. הוא התרומם מישש את גבותיו והתחיל לצרוח. ״לא!״ התחיל לבכות ״הגבות שלי!״ צרח. ״זאת ללא ספק הכניסה המעניינת ביותר שנראתה בתלודות האח העגול.״ שני מאבטחים באו לאיציק המבוהל, הביאו לו עט והורו לו להיכנס לתוך הבית. איציק נופף לקהל ונכנס לבית האח העגול. ״ועכשיו נמשיך למתמודד הבא שלנו – איצטרובלצ׳יק!״ אמר המנחה והמסך החל להקרין את הסרטון. בחור עם מסכה שכיסתה את כל פניו עם כובע איצטרובלים וגלימת גיבור על התיישב בכיסא. ״אני איצטרובלצ׳יק ואני אוהב איצטרובלים, הם רכים ונעימים, הם החברים הכי טובים שלי והם יודעים לדבר.״ אמר והחל להוציא מכיסיו איצטרובלים בגדלים שונים. ״זה איציק הוא יודע לשיר אופרה!״ אמר והחל לשיר בקול גבוה אופרה איטלקית. ״איך קוראים לך?״ שאל המראיין. ״איצטרובלצ׳יק.״ ענה הבחור. ״מה השם האמיתי?״ שאל המראיין. ״שכחתי ואין לי את מי לשאול כי אמא בעבודה.״ מלמל.
״אז קבלו את איצטרובלצ׳יק!״ אמר המנחה.
איצטרובלצ׳יק יצא מהכלוב…

פרק 2:
״מתקפת איצטורבלים!״ צרח איצטרובלצ׳יק והחל לירות איצטרובלים מתוך רובה. הקהל המבוהל התקופף. הוא ירה כלפיי מעלה ואחד האיצטרובלום פגע בראשו, איצטרובל׳יק צנח ארצה. כעבור שניות מעטות הוא התאושש ״פניי לשלום!״ מלמל וקם. הוא קד קידה ונכנס במהירות לתוך הבית. ״אז שנציג את הדייר הבא? קבלו את פושפוש הרך!״ אמר המנחה.
״אז אני פושפוש הרך, אני רך כמו צמר.״ אמר בחור שפניו היו מרוחות בממרח שוקולד והיה עטוף בפרווה. ״אמא אמרה לי ששוקולד יעשה לי עוד פנים יותר רך ממשי אז זאת השעה שאני שם מסכה!״ אמר פושפוש ״זה גם מבהיר לי את הגבות.״ אמר פושפוש וליקק מעט שוקולד מסנטרו. ״אני אוהב דברים רכים, דובונים, כריות צמר, אני אביא איתי לבית האח העגול רק דברים רכים ונעימים כי יש לי תחת מאוד רגיש הוא כמו תחת ממשי, מאז שאני קטן אמא מורחת לי אותו בקרמים מיוחדים, רוצה להרגיש אותו?״ שאל והחל להוריד את מכנסיו. ״אני אוותר…״ מלמל המראיין.
״אז קבלו את פושפוש הרך!״ אמר המנחה. מתוך הכלוב התגלגל פושפוש ככדור צמר. שני מאבטחים נשאו אותו לעבר הבית.

-בית האח העגול, סלון-
״איזה נוף אני מרגיש כמו בבלון.״ אמר משה הפרפר. ״למה קוראים לך פרפר?״ שאל איציק גבות בעודו מצייר גבות בעזרת העט שקיבל מהמאבטחים. ״זה גם בגלל אחת מהמחשבות הפילוסופיות שלי,״ אמר משה הפרפר ״לפעמים כשאני לובש את התחפושת פרפר שלי אני מרגיש שאני יכול לעוף אבל זה לא אמיתי ובכל זאת אני מרגיש ככה.״
״איצטרובלצ׳יק וסאלי עמדו ליד המדרגות. ״האיצטרובלים שלי אומרים לי שעוד רגע נכנס דייר לבית.״ אמר לה איצטרובלצ׳יק. ואכן לאחר דקה התגלגל פושפוש בגרם המדרגות. ״שלום!״ אמר פושפוש וליקק מעט שוקולד מסנטרו. ״מי אתה?״ שאלה סאלי. ״אני פושפוש הרך ויש לי תחת רך ממשי!״ אמר פושפוש והתגלגל להציג את עצמו מול שאר הדיירים.

״קבלו את המתמודד הבא!״ קרא המנחה ״קבלו את משולש!״
״אני משולש,״ אמרה בחורה בהירת עור שעל פניה קועקע משולש גדול. ״מדוע קוראים לך כך?״ שאל המראיין. ״כי אני אוהבת משולשים, מה זה השאלות המפגרות האלה?!״ כעסה משולש.
״אז קבלו את משולש!״ אמר המנחה. משולש יצאה מהכלוב והתחילה לזרוק משולשים על הקהל המבוהל. היא נופפה לשלום ונכנסה לתוך הבית.
״ונעבור למתמודד הבא – ארנבון!״
בחור בתחפושת ארנב ורוד התיישב על כיסא המרואיין. ״אני ארנבון, אני ארנב .״אמר ארנבון. ״מה העיסוק שלך?״ שאל. ״משווק מורשה של גזרים ותחפושות ארנב ואני גם ארנב.״ אמר.
״אני חושב שהבנו את זה…״ אמר המראיין.
ארנבון נכנס בקפיצות אל תוך הבית בעודו מכרסם גזר. ״יש לי מסר לאומה!״ עצר לפתע. ״אני ארנב.״ אמר ונכנס לתוך הבית.
״קבלו את המתמודדת הבא – מכונות כביסה קונים אצל שמוליק או בקיצור מכ״קאש!״
בחורה עם זקן וחולצה עם פרסומת למכונות כביסה נכנסה לחדר. ״ אני מכ״קאש החלום שלי לפתוח בית מלון למכונות כביסה!״ אמרה. ״מה העיסוקים שלך?״ שאל המראיין. ״מכונות כביסה.״ ענתה. מכ״קאש יצאה רגע מהחדר ונכנסה עם שני סבלים שסחבו מכונת כביסה. ״תראה איך היא מכבסת!״ אמרה והחלה לככניס לתוכה בגדים. כעבור מספר דקות הוציאה אותם. ״פייי מה זה הריח הזה?״ נשמע קולו של הצלם. ״מכונות הכביסה שלנו שומרות על הטבע וידידותיות למשתמש!״ אמרה מכ״קאש. ״מכונות כביסה קונים רק אצל שמוליק ומכ״קאש!״
הכלוב נפתח ומכ״קאש יצאה ממנו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך