Sunshine
סיפור חדש שכתבתי, אשמח לשמוע מי הדייר המועדף עליכם בינתיים ;)

האח העגול – פרק 1: פגוש את הדיירים

Sunshine 11/07/2013 882 צפיות 3 תגובות
סיפור חדש שכתבתי, אשמח לשמוע מי הדייר המועדף עליכם בינתיים ;)

״בעוד מספר דקות יכנסו לבית האח העגול חמישה עשר דיירים, ממקומות שונים בארץ!״ הכריז המנחה. ״בעונה הזאת בית האח הפך לעגול, אין פינות.״ אמר המנחה. הקהל הריע והכלובים התחילו להגיע.
״קבלו את משה הפרפר!״ הכריז המנחה ומיד שודרה תעודת הזהות שלו:
״שלום, אני משה הפרפר, ואני פרפר.״ אמר גבר בגיל העמידה בעודו ישוב על כיסא מרואיין ״אני אוהב לחשוב על משמעות החיים.״ אמר ברצינות. ״שתף אותנו במחשבות שלך.״ אמר המראיין. ״לפעמים אני מרגיש שבני אדם הם סוכריות,״ אמר משה ״לפעמים הם טעימים לך כי הם בטעם קולה ולפעמים אתה יורק אותם ומגרד את הלשון אחר כך כי יש להם טעם של חרא.״ ברקע נשמע גיחוך קל של המראיין.
״בנוסף לכך,״ אמר משה הפרפר ״אני יושב הראש של הסגן של הסגן של הסגן של יושב הראש של אירגון אוהבי הבמבה נוגט.״ אמר בגאווה.
״קבלו את משה הפרפר!״ אמר המנחה. הכלוב נפתח ומשה הפרפר יצא לבוש בכובע טמבל ומשקפת צלילה. הוא נופף לקהל לשלום. ״והנה הוא עולה במדרגות ונכנס לבית האח העגול.״ משה נופף פעם אחרונה לקהל ונכנס לדילוגים לתוך הבית. ״נצא להפסקת פרסומות קצרה ומיד נמשיך עם שאר המתמודדים.״ אמר המנחה.
״שוב אנחנו כאן איתכם בבית האח עגול,״ אמר המנחה ״ונעבור למתמודדת הבא – סאלי כי-זה-מה-שבא-לי. הביטו אל המסך!״
בחורה מעט מלאה עם כתר מבלונים על הראש התיישבה בכיסא המרואיין. ״אז אני סאלי כי-זה-מה-שבא-לי.״ הציגה את עצמה ״אני עובדת בשניצליית השניצל ואוהבת בלונים.״ אמרה. ״לפעמים אני מרגישה שאני ארנב, יש לי רצון עז לגזר אבל אני מעדיפה שניצלים.״
תעודת הזהות נגמרה וסאלי נראתה יוצאת מהכלוב.
״קבלו את סאלי!״ צעק המנחה.
סאלי נופפה לקהל ונכנסה במהירות לבית האח הגדול.
״לא מבזבזת זמן!״ אמר המנחה. ״ועכשיו נעבור למתמודד הבא שלנו – קבלו את איציק גבות!״

בחור כבן עשרים עם גבות עבות מצוירות בצבע ירוק התיישב על כיסא המרואיין. ״אז אני איציק גבות, אני אוהב לצייר גבות, אני מגלח את שלי ומצייר גבות.״ אמר איציק. ״בדיוק סיימתי צבא ועכשיו אני עובד בתור סייע שזה כמו סייעת רק בבן. ואני אוהב גבות, יש לי עשרים טושים בצבעים שונים כדי לצייר גבות.״ הראיון הסתיים ואיציק יצא מהכלוב עם דלי מים ואבוב, הוא שפך את המים על הרצפה, התיישב על האבוב והחליק עד שנפל. הוא התרומם מישש את גבותיו והתחיל לצרוח. ״לא!״ התחיל לבכות ״הגבות שלי!״ צרח. ״זאת ללא ספק הכניסה המעניינת ביותר שנראתה בתלודות האח העגול.״ שני מאבטחים באו לאיציק המבוהל, הביאו לו עט והורו לו להיכנס לתוך הבית. איציק נופף לקהל ונכנס לבית האח העגול. ״ועכשיו נמשיך למתמודד הבא שלנו – איצטרובלצ׳יק!״ אמר המנחה והמסך החל להקרין את הסרטון. בחור עם מסכה שכיסתה את כל פניו עם כובע איצטרובלים וגלימת גיבור על התיישב בכיסא. ״אני איצטרובלצ׳יק ואני אוהב איצטרובלים, הם רכים ונעימים, הם החברים הכי טובים שלי והם יודעים לדבר.״ אמר והחל להוציא מכיסיו איצטרובלים בגדלים שונים. ״זה איציק הוא יודע לשיר אופרה!״ אמר והחל לשיר בקול גבוה אופרה איטלקית. ״איך קוראים לך?״ שאל המראיין. ״איצטרובלצ׳יק.״ ענה הבחור. ״מה השם האמיתי?״ שאל המראיין. ״שכחתי ואין לי את מי לשאול כי אמא בעבודה.״ מלמל.
״אז קבלו את איצטרובלצ׳יק!״ אמר המנחה.
איצטרובלצ׳יק יצא מהכלוב…


תגובות (3)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח התחלתי ליקרוא וזה כבר קרעע אותי מי צחווקק!! D':

11/07/2013 08:27

ללא ספק איציק גבותת!!
מצחיק ברמות =))))

11/07/2013 08:36

אני כותבת פרק המשך (:

11/07/2013 08:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך