האידיוט

גיא שמש 15/04/2016 988 צפיות 3 תגובות

ראיתי אותה מתרווחת בקצה המזח עם רגליים ארוכות מגולחות, יחפה, משעינה את כפות רגליה לפניה על המעקה הנמוך, ומביטה בציפורים עפים הולכים וחוזרים, וחגים במעגלים. אני לא רציתי לדבר איתה, כי היא תרצה ממני דברים בתמורה לסקס, שאולי בכלל לא יבוא בסוף. אך בכל זאת ניגשתי אליה והצעתי לה שלוש צנצנות ריבה במחיר של אחד. היא החליקה את משקפי השמש במורד אפה המושלם, והביטה בעיניים יפות ומלאות תדהמה בצנצנות הריבה שדחפתי לה מול הפנים. הן היו גדולות ונקיות, והכילו ריבה אדומה של דובדבנים. "מה אני אעשה בשלוש צנצנות ריבה?" היא שאלה והסתכלה עליי כאילו אני האדם המטומטם ביותר ביקום. "תמרחי אותן על הרגליים," אמרתי, "זה עוזר לשיזוף," "חכה רגע," היא אמרה, ושלפה מכשיר טלפון נייד. היא חייגה ודיברה. "פרנקי, יש פה איזה אידיוט שמנסה להסתלבט עליי, בוא לכאן ותקע לו כדור לראש," ואז ניתקה את השיחה ואמרה, "חכה, הוא יבוא עוד חמש דקות," "אין בעיה, אני אחכה," אמרתי בעליצות, "בינתיים את יכולה למרוח את הריבה על הרגליים החשופות שלך, ואני בטוח שהשיזוף שלך יהיה מושלם," "רק עוד כמה דקות," היא אמרה, "אבל משעמם לי, "אמרתי, "את רוצה שאני אמרח את הריבה בעצמי?" "לא, בינתיים תחכה בסבלנות," היא אמרה וחייכה, "יש לך חיוך יפה," אמרתי, "אני יודעת," היא אמרה, "חם היום," אמרתי, "אכן," היא אמרה, "ככה זה בקיץ," "את מזדיינת הרבה?" שאלתי, "אני אענה לך עוד מעט," היא אמרה. מכונית חנתה לא רחוק משם, ויצא אדם חסון מאוד עם משקפי שמש שחורים, וחולצתו לא הייתה טמונה בתוך המכנס, "אהלן," הוא אמר ובחן אותי, "אהלן," אמרתי, "אתה האידיוט שהיא דיברה עליו?" הוא שאל בהתעניינות, "אכן, אני האידיוט," חייכתי, "ואני נרגש מאוד מהמעמד הזה לו זכיתי," "זה מגיע לך בזכות ולא בחסד," הוא אמר, "תודה," אמרתי נרגש, והוא שלף אקדח מתחת לחולצה וירה לי אחת ברקה, כל המוח שלי השפריץ על הרגליים המגולחות של הקוסית, "פרנקי," היא אמרה נעלבת, "מילאת לי את כל הרגליים במוח של האידיוט," "אני מצטער," אמר פרנקי, "תני לי לנקות את זה."


תגובות (3)

ציפורים עפות, לא עפים! ואומרים כוסית, לא קוסית. אבל הסיפור יפופי.

15/04/2016 21:25

לא נורא המוח גם עוזר השיזוף ☺️

15/04/2016 22:13

    ל

    15/04/2016 22:13
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך