החלבן שנתפס נכנס בלי המכנס

ארווין קליין 25/11/2020 698 צפיות אין תגובות

הבעל חוזר הביתה מהעבודה ואל אשתו פונה בחשד מה:
— הבעל – האישה
— סלחי לי יקירה, לא הייתי חושד במאומה, אבל כשראיתי בכניסה את החלבן, נהייתי קצת חשדן.
– מה לך כי תלין, הרי חלב לשתות אתה תמיד מסכים. הכד לחלבן שייך, זה מנהגו מימים ימימה והפעם גם נכנס הוא פנימה.
— כן עכשיו זה מובן, סלחי לי אם הייתי קצת חשדן, כשראיתי בכניסה לבית את הכד של החלבן. זאת למרות שזמן החלוקה עבר מכבר… אך אבוי שדים! את חשדי שוב מעוררים: מה זוג הנעליים הזר הזה בסלון עושה? האם יש הסבר גם לזה?!
– מדוע תעלה חשדות כמו נבזה, הרי נעליו ישאיר בסלון החלבן, אם ירצה. את הנעליים הסיר מתוך נימוס, כך שלו לחדר השינה להיכנס נתתי בלי היסוס!
— אשתי הנאמנה להפליא, אשר לה רק מילות הערכה אוכל להביע.
למרות שאותי הרגעת הרשי לי לחקור עוד קצת: מה ליד מיטתי מחפשות גרביים לא שלי.
– יש לזה הסבר פשוט. עניין שכחה פעוט: כשהחלבן מיהר, את גרביו פיזר.
— למרות שאותי הרגעת, הרשי לי לחקור עוד קצת: מה מכנסיים בשתי מידות משלי גדולות, על מיטתי עושות?
– הוא שהתחלתי להגיד, אם להפריע להסברי תפסיק! החלבן את מכנסיו הניח על הכיסא, הרי לזרוק אותם לרצפה ממנו לא תצפה. הנה גם לזה יש הסבר פשוט, שמוכיח שכל חשדותיך יסודם בטעות! כל העניין מיד מובהר ואתה לחשוד בי תחדל!
— הכד בדלת והנעליים בכניסה וגרביים ומכנסיים ליד המיטה,
כל זה מעורר אצלי מחשבה!
– שטויות אל תתרגש הסבר לכל זה יש. הכד לחלבן שייך זה מנהגו מימים ימימה והפעם גם נכנס הוא פנימה. את הנעליים הסיר מתוך נימוס, כך שלו לחדר השינה נתתי לו להיכנס בלי היסוס.
— אילולא ידעתי כמה את נאמנה, חשד בלבי היית מעלה… אבל, רגע, עצרי הכול לא לחשוד יותר איני יכול!
– מה קרה בעלי היקר, מדוע באמונתך בי אתה נשבר?
— אם נכון אני רואה שמא החלבן הוא זה?
או מה גבר זר במיטתי עושה? מה הוא מחפש במיטתי איזה הסבר לזה תתני?
– הרי זה דבר שולי: האם עדיף שיהיה בתוך הארון או שיצא מהחלון? אם יש קפה עד למיטה, אז הנה חלבן מנומס גם כן נכנס, ורק בעל כמוך זאת לא תפס!
חלבן: עד עכשיו שכבתי במנוחה,
לא הוצאתי אף מילה. אך לא אוכל עוד להתאפק אם חשדות על אשתך אתה מפברק. מה זה עלה על דעתך לחשוד באשתך והרי שנינו לך אומרים: לא היו מעולם הדברים.
ואם בהתחלה יכולת להטיל ספק באשתך, שמולך לבדה עמדה המסכנה,
הרי עכשיו כששנים לך אומרים, לא ייתכן ששנינו טועים! לחשוד זה דבר פשוט אך עיקרו בטעות, כי צריך להבין לכל דבר יש הסברים. כי ידוע כבר מזמן שאוהבים תמיד לחשוד בחלבן, אך בשיר זה נשים קץ להשמצות, הנה העובדות וקהל הקוראים ישפוט!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך