מקווה שנהנתם לקרוא :)

המשימה: לא מה שחשבתם.

13/10/2014 948 צפיות 4 תגובות
מקווה שנהנתם לקרוא :)

המשימה: לכבוש את אנטרטיקה.
היעד: אנטרטיקה.
זמן המשימה: שעה וחצי ככה.
שעת יציאה: 6:00
סוכנים: הסוכן מקרודי והסוכנת מירנדה.
ציוד למסע: ערכת סוכנים הכוללת שעון חכם ו-"מכשירסוכן" (מכשיר שנועד להתאים לצרכיו של הסוכן בשטח)

—————————————— מידע על הסוכן מקרודי ————————————-

גיל: 19
גובה: 1.69 מטר
משקל: 58 קילוגרם
הכשרה: חגורה צהובה בקראטה.
השכלה: בגרות ממוצעת- 3 יחידות לימוד.

————————————– מידע על הסוכנת מירנדה ————————————–

גיל: 19
גובה: 1.65 מטר
משקל: 50 קילוגרם
הכשרה: דוגמנית
השכלה: –

——————————————-תחילת הסיפור ———————————————-

השעה היא 6:00 בבוקר והסוכנים יצאו למשימה.
"מקרודי כוסאומו! איפה אנחנו!? מה זה המקום החרא הזה! קר לי כאילו עשיתי את אתגר הקרח המעפן הזה!"
"תרגעי מירנדה… אנחנו הגענו למקום שביקשו מאיתנו לכבוש… רק תני לי להשתין ואני כבר איתך" מקרודי הלך מאחורי השיח, שלף את איבר מינו ושפך את מימיו.
"כמה זמן לוקח לך? כבר שעה שאני מחכה לך שעות!" אמרה מירנדה בזמן שהיא מגרבצת.
"אל תדאגי מירנדה, אני כבר גומר"
לאחר מספר דקות ממושכות שבהן נשמעו קולות מוזרים מעבר לשיח, מקרודי צעק:
"מירנדה, תביאי טישו". מירנדה לא ענתה, רק צעדה לעבר השיח והביאה למקרודי את מה שביקש.
"יאללה זזים?" שאל מקרודי עם חיוך גדול על הפנים.
"אידיוט, כל העשרים דקות שבזבזת לנו כרגע ירדו לנו מהמשכורת" אמרה מירנדה בכעס.
"מירנדה, המשכורת זה מה שחשוב לך? מה עם המשימה? מה עם שלום המדינה?"
אמר מקרודי בתמימות.
"שלום המדינה בתחת שלי! והמשימה מעניינת לי את הקטן! בוא נזוז כבר מקרודי! הרגל שלי מתחילה כבר להסריח, ואם לא נמהר, אתה לא רוצה להריח מה יהיה בסוף המשימה"
"שכנעת אותי" אמר מקרודי בעודו מגלח את שיערות החזה.
השניים התחילו במסע הכיבוש, ונצמדו למשימתם.
"מירנדה, עלינו לטפס על ההר הזה, לתקוע דגל בקצה, ובכך לכבוש את המקום. ואל תשכחי, ברגע שנשלים את המשימה ה-"מכשירסוכן" שלנו אמור להתריע מיד ולהגיד לנו שהמשימה הושלמה" אמר מקרודי.
"כן כן מה שתגיד מיסטר מקרודי, רק תגיד לי מה לעשות, משמעם לי" אמרה מירנדה כאשר היא משייפת את ציפורניה עם אבן חדה.
"רק תחזיקי את הדגל ואני אעשה את השאר"
מקרודי הביא את הדגל למירנדה והשניים מיד התחילו את דרכם אל ההר.
השמש עלתה, ומתחילת המשימה עברו מספר שעות.
"היי מקרודי! מה זאת החיה הזאת?" שאלה מירנדה.
"קוראים לזה קנגרו… קצת ידע בסיסי לא יזיק לך סתומה" אמר מקרודי ביאוש.
"סתומה תקרא לשותפה למשימה שלך יא בן שרלילה…"
מקרודי הסתכל על החול החם, והחליט להתעלם מדבריה של מירנדה.
הסוכנים הגיעו להר, והתחילו מיד במסע הטיפוס, הטיפוס היה מיאש ומתיש, מעולם הסוכנים לא התמודדו עם משימה כל-כך קשה. ורגע לפני הסוף, הם חשבו לוותר.
"מקרודי! נמאס לי, אני מוותרת" אמרה מירנדה כאשר היא ומקרודי נמצאים מטרים ספורים מקצה ההר. "איך את רוצה שנוותר עכשיו סתומה?!?! נקפוץ מההר?! לא עושים בנות חכמות בימינו…" אמר מקרודי בזמן שהוא מגרד את הביצים.
מירנדה החליטה להתעלם מדבריו של מקרודי והמשיכה בטיפוס.
"הנה קצה ההר!!!!!" אמרה מירנדה בעודה מחזקת את אחיזתה בדגל.
הצמד נתנו מאמץ אחרון, ולבסוף, הגיעו ליעד.
"זהו! קצה ההר!! אני לא מאמין שעשינו את זה!" אמר מקרודי בשמחה.
"עכשיו מירנדה, תביאי לי את הדגל… רגע אחד, מה את עושה עם הדגל?!?!" צעק מקרודי.
"מה? אמרת להגיע לקצה ולתקוע את הדגל…" אמרה מירנדה בתמימות.
"לא לתקוע שם!!!! לתקוע באדמה מטומטת!!" אמר מקרודי בכעס.
"אהה… חבל, זה דווקא היה מהנה" אמרה מירנדה ונתנה את הדגל לסוכן מקרודי.
"תזכרי, ברגע שאתקע את הדגל ה-"המכשירסוכן" אמור לצפצף ולהודיע על סיום המשימה, את מוכנה?!"
"מוכנה תמיד!" אמרה מירנדה בהתלהבות.
הסוכן לקח את הדגל, ותקע אותו באדמה.
"אוקיי… אז איפה הציפצוף? מירנדה, ה-"מכשירסוכן" שלך מתריע לך על משהו?" אמר מקרודי.
"לא… הוא לא מראה שום דבר…" ענתה לו מירנדה.
מקרודי ישב על האדמה הלוהטת, וחשב מה יכול היה להשתבש.
מקרודי קם, וביאוש מוחלט ותשישות יתר שאל את השאלה הגורלית: "מירנדה, איפה אנחנו?"
מירנדה קפצה ממקומה, שלפה את ה-"מכשירסוכן" ואמרה: "לפי המכשיר סוכן, אנחנו נמצאים ביבשת אוסטרליה"
"אוסטרליה?!?!?!?!" צעק מקרודי.
"מה הבעיה מקרודי?" שאל מירנדה בתמימות מטופשת.
מקרודי קם, הכניס למירנדה בוקס לביצים ואמר: "מירנדה, תפתחי את ההנחיות למשימה ותבדקי איפה אנחנו אמורים להיות"
"א-נ-ט-ר-ט-י-ק-ה" קראה מירנדה את שמה של היבשת בעילגות.
וזהו הסוף של הסיפור על שני הסוכנים הטיפשים ביותר איי פעם, טיפשותם גרמה להם לבזבז זמן יקר וכסף רב. לאחר שהסוכנים הגיעו בחזרה לביתם, הם נתבעו על סך 2 מיליארד דולר בשל טימטום ושיבוש משימה בקנה מידה עולמי.
.
.
.
.
.
.
"מירנדה…"
"מה מקרודי?"
"אפשר לשמור את הדגל?"
:) :) :) :)

(המבין יבין הטיפש ינחש)


תגובות (4)

ההומור שלך הומור של בנות ה21. אני לא מתחברת להומור הזה.
היו לך שגיאות פה ושם. למשל: תישו. אומרים טישו והיו עוד זו רק הדגמה.
אהבתי את ההתחלה שכאילו כתבת שזה סרט וכותבים מידע כל המרגלים. זה היה יפה. בסך הכל עבודה חלקית. אני מציעה לך לתקן את הטעויות ואשמח שוב לקרוא את הסיפור ולדרג :)

13/10/2014 09:22

    עברתי על הסיפור ולא מצאתי טעויות נוספות, את יכולה לרשום לי את הטעויות שמצאת ואני אתקן?

    13/10/2014 13:48

    ואם כבר מדברים על טעויות, לא הבנתי כלום ממה שכתבת, למשל "כתבת שזה סרט וכותבים מידע כל המרגלים" מה אני אמורה להבין מזה? שפרי ניסוח דחוף…

    13/10/2014 14:01

ומה זאת אומרת עבודה חלקית? לא נסיתי לכתוב פרוייקט, זה סתם סיפור קטן שכתבתי מהשיעמום.

13/10/2014 13:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך