הנוער של היום – סטירה

הדבש השחור 09/07/2020 631 צפיות 2 תגובות
תהנו!

כתבת: שלום לכם בהמשך לשיחנו הקדמות אני עכשיו רוצה לראיין ילד או ילדה רנדומליים מהשורה. ולשמוע מה הם חושבים על השנויים החדשים… ילדה! ילדה!
ילדה: כן
כתבת: ילדה תרצי להתראיין? מה את חושבת על השנויים שפרסמו מטעם משרד החינוך?
ילדה: אני עצובה מאוד כי כנראה אנחנו מסיימים כרגיל. ב 20 ליוני…
כתבת: עצובה? (בשוק) מענין מאוד אני מאמינה שזו היא לא הדעה הרווחת אצל ילדים בגילך…. את ממש אוהבת ללמוד, אה? גאווה! פשוט גאווה למשרד החינוך! (מחיכת)
ילדה: תלוי מה
כתבת: מה למשל תפרטי קצת לשמוע דבר כזה מילדה בגילך זה גאווה למשרד החינוך
ילדה: נגיד מתמטיקה
כתבת: מתמטיקה יפה! דווקא מקצוע שנחשב ממש קשה בקרב ילדים אני חושבת שיש לנו כאן גאונה במספרים מישהי שבאמת אוהבת את זה באמת מחוברת למקצוע רגשית… מדהים!
ילדה: אני לא גאונה! ואני באמת מחוברת רגשית למורה!
כתבת: אהבת נעורים אין דבר קסום ויפה מזה אהה? (לוחשת שששש…. ששש… )
ומה אם השינויים האחרים? דיברו על זה שבלשון השתנו הביניים לשורש בדד אשמח לשמוע את תגובתך בעניין…
ילדה: אני פשוט התגעגע ליובל המורה שלי למתמטיקה. איזה חתיך הוא את לא מבינה! יש לו שער גולש כזה אין את פשוט את נמסה אם את רואה אותו! ואיזה עיניים יש לו כחולות עמקות כאלה את מתה! בא לי לתת לו נשיקה! יובל! אני אוהבת אותך!
כתבת: (קטעת אותה באפן חד נבוכה) אה סליחה! אני לא שומעת אותך! מצטערת כנראה יש פה איזו בעיית קליטה.. אני מחזירה את השידור בחזרה עלייך רינה, לאולפן… (מסיימת בחיוך כאילו הכל בשליטה)
כתבת: סתמי! סתמי! מה את התחרפנת!
ילדה: מה זה לא כאילו היה בנינו משהו?! גם את נדלקת עלייו? אה? (תמימה)
כתבת: ראית מה עשית ממני?! הפכת אותי לבדיחה!
ילדה: מה את רוצה ממני?!
כתבת: (לוקחת נשימה עמקה ונשפת בקול) אני מנסה להיות כתבת רצינית ו… את הסטיות שלך ושל המורה האידיוט שלך לא אומרים בטלוויזיה…
ילדה: (נעלבת) הוא לא אידיוט! הוא חכם! ויש לו תואר שני בהוראת מתמטיקה! וחוץ מזה הוא שלי! ואני אוהבת אותו! אני בחיים לא אוותר עליו בשביל זקנה כמוך!
כתבת: אני לא מאוהבת בו! טוב לא משנה עזבי! אוף! הנוער של היום (מיואשת יוצאת בריצה מהבמה)


תגובות (2)

אני לא בטוחה מה קראתי עכשיו, אבל אני אוהבת את זה

09/07/2020 14:40
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך