זה טוב 2

גיא שמש 16/05/2018 819 צפיות אין תגובות

"יו, כמה אני אוהבת אותך, אתה כל-כך יפה!" "ברור שאני יפה, בגלל זה את אוהבת אותי," "לא, מה פתאום, זה בגלל השכל והאישיות," "גם לשרגא יש שכל ואישיות," "אבל אתה יפה!" "אההה.." "ואני אוהבת איך אתה מפנק אותי ואנחנו יכולים לעשות כל מיני דברים ביחדדדד…" "כמו מה?" "כמו נופש באיטליה…" "זה כי אני עשיר," "נכון, וטוב שאתה עשיר," "למה?" "כי ככה אנחנו יכולים לעשות כל מיני דברים שעשירים יכולים," "כמו מה?" "כמו נופש באיטליההההה…" "טוב, זה בגלל שאני עשיר,"

"חבר שלי עשיר," "כיף לך," "והוא לוקח אותי לנופש באיטליה," "כיף לך," "וחבר שלך?" "חבר שלי אפס, ממיין מכתבים בדואר," "פחחחח…" "כן, איזה כיף לך שתפסת אחד עשיר," "זה לא קל, כי הוא יכול להשיג כל אחת," "כן," "וגם אסור לי להימאס עליו, אחרת יזרוק אותי ויילך לאחרת," "כן, אז מה את עושה?" "דברים רגילים, מנהלת אותו," "מנהלת אותו?" "כן, גברים רוצים אישה שתנהל אותם, אז אני מנהלת אותו. ואני צריכה להיות מנהלת טובה, כי אחרת…" "הוא יזרוק אותך," "כן,"

"לך תלמד, למה אתה לא לומד? יותר טוב מעבודה בדואר," "וכסף?" "יש לך חסכונות, גם אפשר לעבוד חצי משרה, או משרה חלקית," "מה אני אלמד?" "מה שאתה רוצה," "אמנות!" "לא, לא טוב," "למה?" "לא עושים כסף מאמנות," "הונאה, מרמה ותככים!" "כן, זה מקצוע טוב, אני בעד," "ומה אחרי זה," "אחרי זה נתחתן," "למה?" "כי יהיה לנו כסף," "יהיה לי," "לנו," "למה לנו?" "כי מה ששלך – שלי, ומה ששלי נשאר שלי," "אההה…"

"הלכתי ללמוד הונאה, מרמה ותככים," "יש מקצוע כזה?" "בטח," "איך זה?" "עורך-דין," "אההה," "ואחרי זה אני אקח אותך לתאילנד," "לא אמרת תיקח את חברה שלך לאיטליה?" "לא נראה לי, מה פתאום, משעמם. אני לוקח אותך כחבר, טיול של גברים, זונות, אלכוהול, הימורים וסמים," "הבנתי אותך," "אני אגיד לה שאני במסע עסקים," "אה," "ואז אני איפטר ממנה," "למה?" "היא לא נראית לי," "למה?" "היא משעממת במיטה," "אה," "ובכלל," "אה," "אני מעדיף זונות," "טוב, תעביר ת'באנג, יא מסומם," "מצחיק," "כן,"

("אז למה אתה לא צוחק?")


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך