ג'י
חודש טוב לכולם!!! משנכנס אדר מרבין בשמחה!!!!

זכית בטוטו!!!

ג'י 10/02/2013 1050 צפיות 4 תגובות
חודש טוב לכולם!!! משנכנס אדר מרבין בשמחה!!!!

כולם מכירים את שלומי , הבחור פשוט היסטרי בצורה יוצאת דופן ,
שלומי זכה בטוטו ,
הוא ביקש מאמא שלו שתבדוק בשבילו והיא גילתה שהוא זוכה יחיד ב50 מיליון שקלים!!!
הבעיה … שאם היא תספר לו , הוא עלול להתעלף..
היא מכירה אותו הכי טוב והיא יודעת שזה מה שיקרה לו..
אמא של שלומי הלכה להתייעץ עם פסיכולוג והוא אמר לה שבמקרים כאלו הפתרון הוא : "הדרגה"
והסביר שלאנשים קשה לקבל דברים "גדולים" בבת אחת אבל אם תתנו להם את אותו דבר גדול , לאט לאט ובחתיכות קטנות הם יוכלו לעכל.. ולשם דוגמה הוא הסביר : הנה קחי לך לחמניה , האם את יכולה לדחוף את כולה לפיך ולעכלה?! , ברור שלא! אבל אם תאכלי ביס ואח"כ עוד ביס וכו' את יכולה גם יכולה…
אמא של שלומי הבינה היטב וביקשה מאותו פסיכולוג חכם לספר לשלומי בעצמו על הזכייה,
הפסיכולוג הסכים והנה שלומי מגיע אליו , אמא שלו אמרה לו שיש משהו שרוצה לדבר איתו ,
שלומי נכנס לחלל הסלון והתיישב
הפסיכולוג: מה שלומך שלומי?
שלומי:מצויין
הפסיכולוג: שלומי , אם הייתי אומר לך שזכית ב 10000 ש"ח , מה היית עושה איתם?
שלומי: 10000 ש"ח …. מה כבר אפשר לעשות היום עם 10000 ש"ח בקושי יספיק לי לרישיון…
הפסיכולוג: ואם הייתי אומר לך שזכית ב 100000 ש"ח?
שלומי: או.. עכשיו אתה מדבר , קונה לי אוטו קטן וגם בקושי…
הפסיכולוג: שלומי , אם הייתי אומר לך שזכית במיליון ש"ח , מה היית עושה בהם?
שלומי: תראה , היום במיליון שקלים אפשר אוליי לקנות איזו דירה קטנה שתקל עליי בהמשך החיים כשארצה להקים משפחה..
הפסיכולוג: שלומי , ומה היית עושה ב50 מיליון שקלים???
שלומי: אואואואו….. זה כבר יותר מידיי… אתה יודע מה? אם הייתי זוכה ב50 מיליון שקלים באמת הייתי נותן לך חצי!
מייד התעלף הפסיכולוג ומת.


תגובות (4)

אני מאחלת לך רק בריאות ושפיות

10/02/2013 12:21

לינה,את טוענת שאני לא שפויי????

10/02/2013 12:51

לינה,את טוענת שאני לא שפויי????

10/02/2013 12:51

חחחחחחחח

13/02/2013 10:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך