זה הזוי. אהבתם?

חיי וואקלויד- פרק 1^^

20/12/2012 943 צפיות 7 תגובות
זה הזוי. אהבתם?

הרבה כותבים על וואן דירקשיין, אז למה שאני לא אכתוב על הלהקה שאני אוהבת?! אזמה שהם לא אמיתיים ושרים ביפנית? מאז הינה, קומדיה עליהם.
_________________________________________________
פרק ראשון- ממיקו.
מיקו התעוררה לקול צחקוקים. אוי לא. עוד יפני מטורף.
"מיקו ישנה ממש כמו מלאך! ישר לפייסבוק ולאינסטגרם!"אמר היפני המטורף.
מיקו לחצה על הכפתור ליד מיטתה, לזמן את מסלקת המעריצים שלה.
האטצ'ו הגיע מייד. היא נראתה דומה למיקו, רק שהייתה ננסית והיו לה עיינים מפחידות, פה פעור מדי ופרצוף רצחני. האטצ'ו נופפה בכרישה שלה(ירק) בתנועת קרב כלשהי.
"בורררא!" היא צרחה. היפני המשוגע קפץ מהחלון.
האטצ'ו הנידה את ראשה לצד, כאילו היא לא מבינה למה הוא ברח. בתרגום חופשי מה שהיא אמרה היה בסך הכל בו. היא לא הבינה איך בשפה שלה, בו כן מפחיד, כניראה.
מיקו ליטפה את ראשה של האטצ'ו. היא הייתה כמו החיה המפחידה והמטורפת שמעולם לא הייתה לה. כהגבה לליטוף, האטצ'ו גירגרה. מיקו ירדה במדרגות בשביל לאכול בוקר. ארוחת הבוקר שלה היה חביתה עם קישוטי כרישה , כרגיל. היא אכלה אותו מהר. היא ישר הלכה לחדר ההקלטות.
"יש לנו 1478258547521452 בקשות להקלטת שירים היום. חלש יחסית לשאר הימים. " אמר הסוכן שלה.
"אני כניראה ישוחרר מוקדם היום!" אמרה מיקו בהתרגשות. היא החלה לשיר, ללא זיופים.
לאחר דקה, היא סיימה את כל בקשות השירים. זה היה יום טיפוסי. מיקו חזרה הביתה.
כרגיל, האטצ'ו הרסה את הבית ואז תקנה אותו. באו עוד מעריצים יפנים משוגעים, אבל האטצ'ו הפחידה אותם.
גם פרצה מגפת שבלולים, אבל מיקו פשוט ריססה אותם והם נעלמו.
פתאום פרצו שיירה של אנשים. הם נכנסו לבית שלה והחלו לשיר:
"אר-נ-קי דיג-טל!"
שוב רוצים שהיא תעשה פרסומת. האטצ'ו הפילה את כולם בכרישה והם ברחו.


תגובות (7)

. .

הו מיקו XDDDDD LOL
בפרק הבא תעשי על רין ולן P:

20/12/2012 10:23

נו ברור! אני עושה על כמה!

20/12/2012 10:25

אממ תעשי על דאפ נוט

20/12/2012 10:30

השיר?
ום את רוצה, אני כותבת סידרה על הסיפור של סדרת הרשע(בתו של הרשע,משרתו של הרשע, מסר של חרטה, רי בירטי)

20/12/2012 10:34

להמשיך?

24/12/2012 05:52

כע!!!
תעשי על כולם !!
רין לן קאיטו ושחכתי עוד שמות….
חחח זה לא מגיע לרמה של ההזוי שלי ;)

24/12/2012 10:45

:גם את אוהבת את מיקו :O
ייאייייייייייייייייייייייייייייייי :) :) :)

23/01/2013 13:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך