ילדי כאפות- פרק 1.

16/10/2014 1797 צפיות 5 תגובות

"נועה…. נועה…. איפה את נועה? צאי החוצה נועה…" אמר יוסי בזמן שהוא מחפש את נועה במסדרנות בית הספר. "נועה, אם לא תצאי את יודעת מה יקרה…" יוסי הוציא את ידו מהביצים, שלף מכיסו את הציור שנועה ציירה, הרים אותו באוויר ואיים לקרוע אותו.
"שיטטט נוווו ניצחת!!" נועה יצאה מהכיתה הסמוכה והפתיעה את יוסי.
"וואאאאההההה" יוסי נבהל וצרח, נועה ניצלה את ההזדמנות וחטפה במהירות את הציור מידו של יוסי, ורצה במהירות לכיתה.
יוסי ונועה לומדים באותה כיתה, י' 5.
למעשה, הם לומדים ביחד מהיסודי, וכבר אז תמיד היו ביניהם מריבות, לרוב לא רציניות.
נועה הגיעה לכיתה מתנשפת, התיישבה במקומה, הניחה את הציור על השולחן, ונשמה לרווחה.
"יו מה קורה לך נועה? למה את מתנשפת ככה?" שאלה שרונה, חברתה הטובה ביותר של נועה.
שרונה היא הילדה הכי לא מוצלחת בכיתה, היא כושית שמנה ויש לה תמיד נזלת… היא גבוהה יותר מכל הבנים ושמנה יותר מכל הבנים (ביחד).
"אני בסדר שרונה… רק ברחתי מיוסי ההומו הזה…" אמרה נועה בעודה ממשיכה להתנשף.
"מה קרה הפעם? הוא שוב נשך לך ת'חזה?" שאלה שרונה בטיפשות.
"זוכרת את הציור של הסופגנייה שציירתי? הוא גנב לי אותו וברח…" ענתה לה נועה.
שרונה תקעה גרעפס ואמרה: "אה זה? הייתי בטוחה שזאת סופגנייה אמיתית…"
"שרוננננה יא זונה כושית כוסאימאימא שלך אני לא מאמינה שאכלת לי את הציור!"
"אבל גמרתי את ארוחת הצהריים בבוקר והייתי רעבה וזה הדבר הראשון שראיתי" אמרה שרונה בזמן שהיא לועסת את מחברת המתמטיקה של יוסי…
הצלצול נשמע ויוסי הגיע לכיתה, ומיד אחריו גם המורה למתמטיקה.
המורה נכנסה לכיתה וכולם כבר היו בשקט.
יוסי התיישב במקומו ולא שם לב למחברת הלעוסה שנמצאת על שולחנו.
"אוקיי תלמידים, הניחו את מחברותכם על שולחני כדי שאבדוק לכם את שיעורי הבית שהיו להיום"
יוסי פיהק, גירד בביצים, לקח את מחברתו ובלי לשים לב שנתנו בה ביס, הניח אותה על שולחנה של המורה.
יוסי חזר למקומו, פיסק את רגליו, פתח אתר פורנו וחזר לגרבץ.
לאחר מספר דקות בהן המורה בדקה מחברת מחברת, היא פצתה פיה: "כל התלמידים הכינו יפה את שיעורי הבית חוץ מתלמיד אחד, שכנראה היה מאוד רעב היום" המורה הרימה את מחברתו הלעוסה של יוסי והראתה אותה לכיתה. על המחברת כתוב שמו של יוסי בגדול ואין ילד בכיתה שלא הצליח לקרוא את שמו.
כל הכיתה צחקה. יוסי קם ממקומו, בא לשרונה ואמר: "תשמעי לי טוב טוב שומנים, עוד פעם אחת את נוגסת לי במחברת אני דוקר לך את הבטן ומוציא לך את השומן, שמעת אותי?" שרונה התחילה לבכות ואמרה: "אבל הייתי רעבההההה…"
"לא חשבתי שתשים לב לביס הקטן הזה שהבאתי לך במחברתתת" ייללה שרונה.
כל התלמידים הפנו מבטם אל המחברת והבחינו בביס הענק שכיסה כמעט חצי מחברת.
"זה הסוףף שלךךךך!!!!" יוסי משך את שרונה מחוץ לכיתה וגלגל אותה במסדרון בית הספר. "יופי ככה פותרים בעיות תלמידים!" המורה המשיכה לגרבץ.
שרונה נעצרה לאחר שרמסה כמה תלמידים בדרך.
יוסי בא אליה, ירק לה בפנים ואמר: "עכשיו זה הסוף שלך"
יוסי הוציא מחט מכיסו, ואיים לפוצץ את בטנה השומנית של שרונה.
"וואאההההההה" צעקה נועה והתקרבה במהירות אל יוסי כשבידה יש שלוק.
"אני אציל אותך שרונהההה!!" נועה הגיעה ותקעה את השלוק בישבנו של יוסי.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההה!!!!!!!!!" צעק יוסי והצליח להסב את תשומת ליבם של כל המורים בשכבה.
"השלוק!! השלוק!! הוא תקוע לי בתחת!!" יוסי צרח והתפתל מכאבים על הרצפה.
"תודה שהצלת אותי" אמרה שרונה.
"אין בעד מה" נועה חייכה.
נועה הסתכלה על יוסי במבט רציני, כרעה ברך, תפסה לו את הביצים ואמרה: "עוד פעם אחת אתה עושה משהו לילדה השמנה הזאת ששכחתי את שמה, אני מוציאה לך אותם"
"טוב גברתיייי" ענה לה יוסי עם עיניים דומעות.
נועה הסתכלה ימינה, והבחינה במנהל בית הספר מתקרב.
המנהל הגיע ועמד לפני הילדים.

————————————————- סוף פרק 1——————————————–


תגובות (5)

דיווחתי.
מתי מישהו יבין שאפשר להיות מצחיק בקלות בשפה נכונה ולא גסה ומגעילה?

16/10/2014 10:39

    מה הבעיה שלך?! למה דיווחת?! פגעתי בך או במישהו באופן אישי?! זה שזה לא מצחיק אותך באופן אישי לא אומר שאנשים אחרים לא יצחקו מזה! לא מתאים לך סוג ההומר הזה? אל תקראי את הסיפור! ותדרגי אותו כרצונך! אבל למה לדווח? פגעתי בך? עשיתי לך משהו רע? אם כן אני ממש מצטערת ואני אתקן את הסיפור מיד.
    אבל אם לא פגעתי בך באופן אישי אין שום סיבה לדווח על הסיפור הזה!

    16/10/2014 12:30

וואו… חחחחח צחקתי בקול (:

19/10/2014 20:38

הסיפור באמת לא חייב להיות גס כדי להיות מצחיק.
אבל לא צריך לדווח.

07/11/2014 15:51

חחחחח אדיר

12/04/2015 00:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך