***ילדי כאפות- פרק 3***

22/12/2014 1399 צפיות תגובה אחת

****** לפני הסיפור *****
למי שלא קרא, ממליצה בחום לקרוא את פרק 1 ו2, אני מבטיחה לכם הנאה והומור רדוד ברמות שלא היכרתם :) !

_____________________פרק 3_____________________

הפעמון צלצל, הגיע הזמן לחזור הביתה, נועה יצאה מהכיתה כשהיא שקועה במחשבות.
במשך כל שיעור היסטוריה, היא רק ישבה, חשבה והעלתה השערות בקשר ליוסי, למורה ולקשר בין השניים. "נועה!!! נועה!!!" צעקה שרונה בעודה מתגלגלת לעבר נועה.
נועה המשיכה ללכת והעמידה פנים כאילו היא לא שמה לב למוטנט שמתגלגל לעברה.
אמה של נועה חיכתה לה במכונית. נועה נכנסה למכונית והשתיים החלו לנסוע הביתה.
בדרך לבית, אמה של נועה פצתה את פיה ואמרה: "נווו אז… איך היה היום בבית ספר מתוקה?"
נועה לא ענתה, מוחה היה מלא במחשבות על מה שקרה היום, ועל מה שהולך לקרות בעתיד.
"נועה, איך היה היום בבית ספר שאלתי" אמה של נועה חזרה על שאלתה.
"אה אמממ… היה סבבה כזה" נועה ענתה והמשיכה לרייר על חלון המכונית.
"אוקיי…" אמרה אמה.
אמא של נועה, בת-שבע, רגילה לשמוע מנועה חוויות שעברו עליה במהלך יום הלימודים, אבל היום היא שמה לב שמשהו לא היה בסדר, שמשהו קורה עם נועה.
"נועה, הכל בסדר?" שאלה אמא של נועה.
"הכל בסדר אמא… למה את שואלת?" ענתה לה נועה.
"רק רציתי לוודא שהכל בסדר, אסור? בכל מקרה, אני רוצה שתזכרי שני משפטים:
הראשון, "הכל עובר חביבי" והשני, "כול כאלב ביג'מה יומו"
נועה חייכה ואמרה בהתרגשות: "אמא את גאונה!!! תודה תודה תודה אמא!!" בעוד שאמה של נועה נוסעת על 160 קמ"ש נועה פתחה את הדלת וקפצה מהמכונית.
"אבל זה לא מה שהתכוונתי!!" צעקה אמא של נועה בעודה ממשיכה לנוסע לכיוון הבית.
נועה התרסקה על הכביש, ושברה את הטחול. כמה דקות אחר כך, עבר עובד ניקיון ממחלקת התברואה, הריח את הריח המצחין שנדף מבית השחי של נועה, הבחין בה שוכבת על הכביש והחזיר אותה לביתה.
"היי אמא" אמרה נועה כאילו כלום לא קרה.
"היי נועה" ענתה לה אמה.
נועה התיישבה על המחשב ואמרה לעצמה "זה פשוט גאוני! איך לא חשבתי! כל כל בא יומו! אני פשוט צריכה לדאוג לכך שיומו של יוסי יגיע!"
ובדיוק בשיא, שניה לפני שנועה גילתה את כל האמת על הקשר בין יוסי למורה, שרונה נכנסה לחדרה של נועה. "מי נתן לך להכנס יא בת זונה?!" צעקה נועה.
"אמא שלך פתחת לי את הדלת וגלגלה אותי במעלה המדרגות, איזה נחמדה אמא שלך אה?!"
אמרה שרונה בעודה לועסת קופסת נעליים.
שרונה, היא הילדה הכי לא מוצלחת שהיקום הזה ראה, הוריה עזבו אותה בשניה הראשונה שהיא יצאה מהבטן, כי הם ישר ידעו איזה כישלון היא תצא. לאחר מספר חודשים בהם עובדי בית החולים בו היא נולדה טיפלו בה, היא גמרה את כל המזון ולכן עובדי בית החולים נאלצו למסור אותה לאימוץ מיד, והאם היחידה שהסכימה לאמץ אותה הייתה זונה מדרום תל-אביב,
שהיא עדיין עובדת כיום בזנות ומשתמשת בביתה שרונה כסמל סקס להומואים על מנת לקדם את הקריירה. "טוב… רק תהיי בשקט שרונה! או שאני אאלץ לפנצ'ר לך ת'חזה" אמרה נועה.
שרונה הנהנה בראשה. נועה, שהייתה מתוחכמת ויפה, ידעה בדיוק מה צריך לעשות. היא הורידה תוכנה בשם "אגרון".
לתוכנה "אגרון" יש היסטוריה ארוכה שעומדת מאחוריה. היא מאפשרת לגלות את כל הפרטים על האדם שהמשתמש הקליד את שמו, ניתן לדעת פרטים כמו מספר ת.ז, גיל, שם האם, שם האב, אחים, אחיות ועוד הרבה מידע רלוונטי.
נועה התקינה את התוכנה, ולפני שהפעילה אותה, היא הסתובבה אל שרונה שעמדה מאחוריה ושאלה: "את מוכנה שרונה? אני הולכת לגלות מה הקשר האמיתי בין יוסי לבין המורה"
"מוכנה!" אמרה שרונה בעודה מנקה את השומן שהצטבר לה בפופיק במהלך שנת החורף שלה
עם מקל אוזניים ענקי.
נועה הסתובבה בחזרה למסך המחשב ולמרבה ההפתעה, הבחינה בביס ענקי שהרס את המחשב.
"שרונה!!!!!!!!!!!!!!"" צעקה נועה באכזריות.
"מה? אני רק הייתי רעבה וחשבתי ללעוס איזה משהו" שרונה אמרה ואכלה את מקל האוזניים הענקי שאיתו ניקתה את הפופיק שלה.
"טוב לא משנה! מה שהיה היה!! עכשיו את באה איתי ואנחנו הולכות היישר לבית של יוסי לחקור את העיניין!!" אמרה נועה בהתלהבות והחלה לרוץ ולגלגל את שרונה יחד איתה לבית של יוסי.
הבית של יוסי, שהיה כקילומטר וחצי מהבית של נועה, עמד על גבעה יפיפייה. נועה תמיד קינתה במיקום של ביתו של יוסי, ומאז שהייתה ילדה קטנה היא הייתה אוהבת ללכת בעונת האביב לראות את הפריחה של העצים בגינתו של הטמבל.
נועה ושרונה הגיעו, עלו על הגבעה, והתחבאו מתחת לחלון ביתו.
"אוקיי" אמרה נועה, "מי מציצה ראשונה?".
שרונה לא ענתה, כי הייתה עסוקה בטיפוח השער באיבר מינה ולא שמעה את מה שנועה אמרה בגלל הרעש שעשה גוזם העצים החשמלי.
"טוב, אני רואה שאת עסוקה בלגזום שער אז אני אציץ ראשונה".
נועה הציצה דרך החלון ולא האמינה למראה עינייה.
דרך החלון היה ניתן לראות את יוסי שוכב על המיטה ואת המורה מחליפה לו טיטול.
שרונה הפסיקה לגזום, והקשיבה ביחד עם נועה לדבריהם של יוסי ושל המורה.
"אבל אמא!! אמרת שאת לא מחליפה לי טיטול יותר!! אני רוצה לבד!!!" צעק יוסי בעודו מזיע ומזיל דמעות. "ממש לא יוסי, מהיום אני מפסיקה לתת לך להיות עצמאי, לא החלפתי לך טיטול כבר כמעט שנה ומאז תראה איך השמוק שלך גדל, אני לא אתן לזה לקרות בלי השגחתי, מהיום אני מפקחת על כל מה שקורה איתך, מה אתה אוכל, מה אתה שותה, מה הגודל של הזין שלך ומי תופסת לך ת'ביצים" אמרה המורה. "נו אמא!! את עדיין זוכרת את מה שקרה היום עם נועה!! אז היא תפסה לי ת'וובוס… לא קרה כלום…" אמר יוסי ושוב החל לבכות.
"רק תפסה לך ת'ביצים?! תראה כמה אדומות הן!! אני לא אתן לאף ילדה בלונדינית וסקסית לעשות מהבן היפה שלי אפס!!! האם אתה מבין את זה יוסי?"
"כן אמא" ענה יוסי בנימוס.
נועה ושרונה לא האמינו לשמע אוזנייהם, ונועה הייתה מרוצה מאוד מהמידע שהשיגה:
"אני פשוט לא מאמינה! המורה היא אמא של יוסי!" נועה, שהייתה גאה מאוד בחברתה שרונה על כך שלא הוציאה הגה מפיה בזמן שהיא הקשיבה לדבריהם של יוסי ואימו, החליטה להביע את הערכתה וטפחה על שכמה של שרונה, אך באותו הרגע בו הונחה ידה של נועה על שכמה של שרונה, שרונה תקעה את הגרפס ממקל האוזניים הענקי שאיתו ניקתה את הפופיק.
"שיט חשפת אותנו שרונה!!" צעקה עליה נועה ושתיהן החלו לברוח.
יוסי ואימו מיד הבחינו בגרעפס שהרעיד את כל הבית.
"מה זה היה!!? יש לזה ריח של שומן פופיק!!" צעקה אימו של יוסי.
"שומן פופיק?… שומן פופיק… שרונה!" יוסי הבין את הסיטואציה ומיד החל לרדוף אחרי נועה ושרונה שהתגלגלו יחדיו במורד הגבעה.

_________________________ סוף פרק 3_________________________


תגובות (1)

חחחח אויי אלוהים נקרעתי מהטמטום של זה !

27/01/2015 23:42
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך