יפני

גיא שמש 27/04/2018 776 צפיות אין תגובות

"הוא חסום!" צעק דוקטור ירמיאל כשיפני לא ענה לו בטלפון. "הוא חסום! הוא לא מדבר עם אפ'אחד!" "אולי זה בגלל שהוא שיכור," אמר החתול של דוקטור ירמיאל וחייך, "אתה יודע, הוא שותה לפעמים, להרטיב ת'גרון," "אני חושב שהוא חייב לי הסבר," אמר דוקטור ירמיאל בהחלטיות, והפעיל את גלאי המחשבות. "יפ-ני… יפ-ני… זה דוקטור ירמיאל מדבר אליך…" "מי מדבר אליי בתוך הראש?" שאל יפני בהשתוממות. "זה אני… דוק-טור יר-מי-אל… למ-ה לא ב-את ל-ע-בו-דה…. דה…. דה…." "כי אני בחופשה… שה… שה…" חיקה אותו יפני. "אל תלעג לי," אמר הפעם דוקטור ירמיאל ברורות, "גלאי המחשבות היה על ספיקר, וזה יוצר הד," "אני במקומך הייתי שואל את החתול שלך, הוא יותר חכם ממך," אמר יפני. "שאלתי את החתול," אמר הדוקטור, "והוא אמר שאתה שיכור," "זה נכון," אמר יפני. "אתה שיכור, יפני?" קנטר אותו דוקטור ירמיאל, "אתה שפוך על כל הראש מה קוראים אותו קוקו טרלללה?" "מי שמדבר," החזיר יפני, "תנגב את השפיך מהשפתיים שלך," "שפיך?" נבהל הדוקטור, "זה לא שפיך, זה טחינה, ואתה החמצת כבר שלושה ימי עבודה," "אמרתי לך שאני בחופשה," אמר יפני, "ואולי כשתיגמר החופשה אני אסכים לחזור לעבודה," "אולי?! אולי?!" התפלץ הדוקטור הטוב, "אני עושה לך בכלל טובה שאני מעסיק אותך, כפוי טובה שכמוך, והחופשה נגמרה, אני מקצר לך אותה, תחזור לעבודה," "אתה מקצר לי את החופשה?" "כן," "אם תקצר לי את החופשה, אני אגיד שזיינתי את אשתך," "זיינת את אשתי?" התפלא הדוקטור. "לא," אמר יפני, "אז מה זה לעזאזל משנה, אני מקצר לך את החופשה!" "האמת שבאמת זיינתי את אשתך," "לא!" "כן, כן," "חתיכת חרא!" "זה מה שהיא אמרה עליך," "אתה מפוטר!" "תבורך," הדוקטור סגר את גלאי המחשבות בזעם, "עוד מילה אחת ממך על זה, ואני עושה ממך סטייק!" הוא אמר לחתול, החתול לא פצה פה. "טוב, לפחות אני יודע להכין קפה," אמר לעצמו דוקטור ירמיאל, והלך להכין לעצמו קפה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך