melade
^__^ עוד מעט אני יעלה את הפרק :) אני חדשה באתר ^_^ .. מקווה שהכל טוב בנתיים חיחי

מה זה הדבר הזה?! O-o

melade 16/04/2014 758 צפיות תגובה אחת
^__^ עוד מעט אני יעלה את הפרק :) אני חדשה באתר ^_^ .. מקווה שהכל טוב בנתיים חיחי

~הקדמה~
אריק : בן 15, גבוה עם קוביות ,שיער שטני בהיר , עניים כחולות עם נגיעות ירוק . אופי : מצחיק, מעצבן, דפוק אבל טוב בלימודים.

מרסלין : בת 14 וחצי, יחסית גבוה , רזה , שיער ארוך וחלק בצבע שחור עם פסים כחולים , עניים בצבע אדום דם. אופי :קשוחה, מצחיקה ורועשת, מתחצפת ליפעמים , צוחקת ברגעים רציניים(לא רצינית). (מאוהבת באריק )

אחותה הגדולה של מרסלין , דבי : בת 16, גבוה , לא רזה אבל לא שמנה , שיער ארוך בצבע אדום(היא צבעה את השיער ) עם פוני של אימו , עניים כחולות אפורות. אופי : ממש קשוחה (יותר מידי), ליפעמים היא רצינית ומעצבנת, עם מישהו מעצבן אותה היא מרביצה לו מכות רצח , מסוכנת לאויבים שלה אבל לחברים היא נחמדה ועוזרת.

החברה הכי טובה של מרסלין, קרין: בת 14, בלונדינית, עניים חומות ירוקות, אנורקסית , לא גבוה. אופי : פחדנית, אוהבת אופנה (יותר מידי), ליפעמים היא מתנהגת כמו פקצה/פרחה כדי להראות מקובלת, עוזרת בכל מצב (24 שעות ביממה), נדיבה ותומכת.

החבר הכי טוב של אריק, רון: גבוה ושרירי, בן 16, שיער שחור, עניים כחולות. אופי : רומנטי , מתחיל כימאט עם כל בחורה יפה שהוא פוגש, מצחיק, יחסית קשוח, נדיב, לא מפחד מכלום ואוהב לעזור לכולם.


תגובות (1)

מתי את מעלה את הפרק ?

24/04/2014 16:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך