אז ככה:
לפרק קוראים פרשת הננס מכוון שפלוטו הוא כוכב לכת ננסי.
הוא קיבל את השם הזה מכוון שהוא כה קטן ביחס לפלאנטות אחרות ולכן הוא לא נחשב לחלק ממערכת השמש.

אז בפרק הזה - שמש עצמו רוצה להדיח את פלוטו מהמשפחה, ופלוטו עומד ל'משפט'.


מוקדש לסתיו שמאוד אוהבת את הסיפור,
לירדן שגם היא אוהבת אותו
ולאור שמבקש ממני להמשיך.
ושוב - לזבוב המגניב כמובן ! מה הייתי עושה בלעדייך, זבוב ?!?!

משפחה בין כוכבים פרק 18: פרשת הננס חלק א'

13/11/2011 930 צפיות 7 תגובות
אז ככה:
לפרק קוראים פרשת הננס מכוון שפלוטו הוא כוכב לכת ננסי.
הוא קיבל את השם הזה מכוון שהוא כה קטן ביחס לפלאנטות אחרות ולכן הוא לא נחשב לחלק ממערכת השמש.

אז בפרק הזה - שמש עצמו רוצה להדיח את פלוטו מהמשפחה, ופלוטו עומד ל'משפט'.


מוקדש לסתיו שמאוד אוהבת את הסיפור,
לירדן שגם היא אוהבת אותו
ולאור שמבקש ממני להמשיך.
ושוב - לזבוב המגניב כמובן ! מה הייתי עושה בלעדייך, זבוב ?!?!

"פלוטו !!!" צעק בפתאומיות שמש ממרחק. "זה הקש ששבר את גב הגמל !!"
אוי ואבוי… מה הוא עולל הפעם…?
רצתי לבדוק מה מתרחש שם ומסתבר שפלוטו נסחף הפעם עם התעלולים…
הקירות בביתו של שמש היו מלאות בבוץ, כדורי ג'לי דביקים היו מפוזרים בכל מקום…
"זהו זה פלוטו !" צעק שמש שוב. "כבר אזהרתי אותך בעבר ! אתה מעומד לצאת מהמשפחה הזו !"
אני והשאר שהגיעו לפניי התפלאנו שהפעם הוא לא צחק…
פלוטו נראה סופסוף רציני, נראה שהוא הכניס את עצמו לבעיה.
"נערוך משפט" הכריז צדק. "אני אהיה השופט, שמש יהיה התובע, לפלוטו יש זכות לעורך דין, לעורך דין אסור להיות ירח שלו או של אף אחד אחר וכל השאר יהיו המושבעים".
אף אחד לא העז להגיב, ולמזלו של פלוטו – גם הוא לא.
"המשפט ייערך מחר" הוסיף שמש. "ועד אז – עופו לי מהבית".

פלוטו התחיל לחפש עורך דין, וכמובן שמיד פנה אל נפטון.
אני עדיין מתפלא מהעובדה שנפטון לא הסכים לעזור לפלוטו, הוא טען שהוא מפחד משמש – במיוחד בתור תובע.
לאחר מכן – ניגש פלוטו אל מאדים.
מאדים היה כל כך מפוחד שזה עוד תעלול, ולכן נעל מיד את הדלת ולא נתן לא להיכנס.
מייאוש – ניגש פלוטו אליי…
"אז" הוא אמר. "אתה מסכים לעזור לי?" נחרדתי לענות כן אבל גם לא העזת לומר לא.
"אתה זה שמציק לי כל הזמן" עניתי לו. "למה לי לעזור לך?"
"אני אגיד לך מה" הוא סיכם מיד. "שנינו יודעים שאני נואש, ולכן – אם תצליח להשאיר אותי כאן אני אפסיק להציק לך לנצח".
עיניי נצצו מיד כשני שביטים. בלי ההצקות של פלוטו… לנצח !
"אני אסכים !" קפצתי מיד על ההזדמנות לפני שהוא יעביר אותה למישהו אחר.
אז כל הלילה חשבתי לי איך אני עומד להתמודד מול שמש ובכלל – איך לעזאזל לתאר את שמו של כוכב הלכת הכי שנוא בכל המשפחה מול כל האויבים שלו.

למחרת במשפט כולם נראו זועמים מאוד על כך שפלוטו העז למתוח את צדק בצורה שכזו.
כולם גם מחכים לשמוע מפי שמש מה פלוטו עשה בדיוק, אבל מה שבטוח הוא שאני מוכרח לחשוב על פריצת דרך בשביל להציל את פלוטו ולהתפלל ששמש לא ישרוף אותי למוות.
"אז ככה" התחיל שמש. "אני ישבתי לי בבית בתמימות, שרפתי לי דברים בכיף עד שפתאום – הגמד הרשע הזה הופיע בבית שלי והתחיל להתפרע !
עוד רגע הייתי שורף אותו – אני כבר לא יכול לסבול את זה !
המשוגע הזה התפרץ לביתי עם דלי מלא בוץ ולאחר כמה רגעים שפך עליי אותו !"
המושבעים נדהמו לרגע, ושמש המשיך:
"אחר כך הוא גם פיזר מן חומר דביק בכל מקום בזמן שלא ראיתי כלום עקב כל הבוץ, אני דורש שהוא יסולק !!!"
לרגע נשמעה דממה כבדה במקום. אלוהים אדירים – איך אני עומד להתמודד עם זה ?!
"בסדר" קטע צדק. "טיעון משכנע שמש, עכשיו תור ארץ להגן על פלוטו – כאילו שיש לו עוד סיכוי…"
זרקתי מבט זועף והתחלתי:
"רבותיי – אין צורך לדבר כמו משוגעים ולכן אני אדבר אליכם פלאטנה אל פלאטנה"
"היי !" צעק שמש. "ומה איתי ?!"
"בכל אופן" החזרתי אותנו חזרה לנושא. "גם אותי פלוטו מעצבן, ממש כמו כל אחד ואחת מכם – אבל לדעתי אנחנו צריכים לתת לו עוד הזדמנות אחת אחרונה, עכשיו כשהוא באמת מרגיש מאויים"
"אוי, נו ברצינות !" צעק שמש בחזקה. "הוא קיבל מספיק הזדמנויות !!"
"כן, זה נכון" הוספתי. "אבל רק עכשיו הוא מתחיל להצטער על מה שהוא עשה, ואני אגיד לכם מה אפשר לעשות:
מהיום – פלוטו אאלץ להפסיק להתנהג ככה ואף להיות נחמד אל כולנו למשך שבוע שלם, ואם הוא יצליח אנחנו נשאיר אותו כאן".
" נו באמת !" צעק שמש. עצרתי אותו מיד והוספתי. "אבל – אם הוא לי יצליח, אנחנו ניתן לשמש את ההונג להעיף אותו הרחק מכאן – ישר אל משפחה העין השחורה"
הסתכלתי על פלוטו והוא נראה נורא.
אני מדמיין עד כמה נורא זה בטח עבורו – ובטח כשהעונש שלו אם הוא לא יצליח הוא לעבור למשפחת העין השחורה…
"אני יכול לחיות עם זה" אמר שמש.
כל שאר המושבעים החליטו באותה צורה, חוץ מאוראנוס שרשמה: "תנו לשביטים לחיות"
חוץ מזה שאוראנוס עדיין מחורפנת – כולנו מסוקרנים מאוד לדעת אם פלוטו יצליח לעמוד בהבטחה שלו…

המשך יבוא…


תגובות (7)

ממש יפה!!!!!!
נ.ב – אהבתי את ההקדשה – אני באמת מאוד אוהבת את הסיפור :) :) :) :)
מוחעחעחעחעחעחעחעחע!
את ההמשך בסקייפ…

14/11/2011 09:44

איזה יופי סהר! אני מקווה שיעשו לפלוטו, מערכת צדק (תרתי משמע P:)

15/11/2011 09:07

אתה כל כך צודק,
מה הייתה עושה בלי הזבוב????

19/11/2011 04:52

אולי בבקשה פליז תקדיש לי גם סיפור חחחחחחחחחח, סתם מבקשת דחוף המשך תודה רבה בקי ♥♥

24/11/2011 07:53

אולי בבקשה פליז תקדיש לי גם סיפור חחחחחחחחחח, סתם מבקשת דחוף המשך תודה רבה בקי ♥♥

24/11/2011 07:53

בסדר :)
אני עכשיו אמשיך לכתוב וכנראה אפסרם את זה עוד מעט

25/11/2011 00:23

באמת מה היית עושה בלי הזבוב הא? ותודה על ההקדשה!!!

25/11/2011 07:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך