הפרק הזה לא מסתמך על עובדות אמיתיות בחלל, לא כמו רוב הפרקים האחרים.
מוקדש לאיוון - מחבר סיפורים חדש באתר שמאוד אוהב את הסיפור.

משפחה בין כוכבים פרק 20: הסוד של נפטון חלק א'

09/12/2011 1114 צפיות 16 תגובות
הפרק הזה לא מסתמך על עובדות אמיתיות בחלל, לא כמו רוב הפרקים האחרים.
מוקדש לאיוון - מחבר סיפורים חדש באתר שמאוד אוהב את הסיפור.

לאחר שקמתי ואכלתי ארוחת בוקר – הזמנתי את נוגה ומאדים לצאת איתי ולפגוש את זינה, עוד לא יצא לנו לדבר איתה בכלל, וכולנו מקווים שנוכל להתיידד איתה.
אז יצאנו יחדיו לכיוון הבית שלה, ובדרך כולנו התרשמנו. "מה זה הבית הזה ??" התפלאה נוגה בזמן שהייתה שקועה במבטה על הבית. "גם בסרטים לא רואים דברים כאלו כל יום" הוסיף מאדים שגם הוא היה מהופנט. "ולי יש נסיון בסרטים".
גם אני התפלאתי מהבית שקיבלה זינה, ובכלל – העובדה שהיא רק עכשיו הגיעה וקיבלה בית שכזה גרמה לכולנו לקנאות.
"תשכחו מהבית" אמרתי לבסוף. "באנו לפגוש אותה, לא?"
מאדים ונוגה חזרו גם הם למציאות ונכנסו לבית העצום שקיבלה זינה. "גם מבפנים הוא יפה" הכריזה נוגה.
"לעזאזל עם הבית, זוג מעצבים !" אמרתי בקול חזק. "איפה זינה לעזאזל?!"
לבסוף כולנו שכחנו מהבית וראינו שהיא לא שם. "כבר יצאה לבקר את כולם?" תהה מאדים.
"סביר להניח" אמרה נוגה. "מה עוד יש לה לעשות? אולי היא פשוט קמה מוקדם ורצתה לפגוש את כולם"
"טוב" עניתי. "אני עדיין רוצה לפגוש אותה. איפה נראה לכם שהיא?"
לבסוף הגענו כולנו למסקנה – הבית של שבתאי, הרי כל אחת שעוברת כאן רוצה להכיר אותה, במבט ראשון היא יותר מעניינת מכולם.

אז הלכנו לבית של שבתאי ולא רק שלא מצאנו את זינה שם – גם שבתאי לא הייתה שם.
"אז אולי שתיהן הלכו לבית של אורנוס…?" הציע מאדים.
הלכנו לשם ולא מצאנו אף אחת מהן.
"רק רגע…" מלמלתי למאדים. "איפה לעזאזל נוגה ?!"
יצאנו החוצה וראינו אותה רצה הרחק. מאדים ואני רצנו אחריה עד שהגענו לאיפה שכולן היו – ליד הבית של נפטון.
"למה כולן כאן?" לחש לי מאדים. "מאיפה לי לדעת" עניתי לו. "בוא נשאל אותן"
כולן צרחו שם כמו משוגעות ונגשנו לשאול אותן מה הן עושות כאן. אף אחת לא ענתה.
"הן עסוקות בלצעוק !" צעקתי למאדים. "למה אתה צועק ?!" הוא צעק לי בחזרה. "כי אני לא שומע את עצמי !!!" צעקתי עליו בחזקה.
פתאום הן שתקו. נפטון יצא החוצה ואני ומאדים לא האמנו למה שראינו…
"נפטון הפך לצהוב !!!" צעק מאדים. "זה אומר שהוא חולה במחלה מדבקת ומסוכנת !" הוא הוסיף בעודו מסתובב במעגלים ונתקע בכולם.
אני לא נגשתי אליו אפילו, כשזה מגיע לסרטים – אי אפשר לגרום למאדים לחשוב אחרת.
נגשתי אל נפטון. "מה קרה לך?" שאלתי אותו. "למה אתה צהוב?"
"כי כולן חושקות בי !" הוא אמר ורץ לעבר הבנות. כולן צרחו כאילו היו מאוהבות בו.
כעבור כמה שניות נפטון היה נראה חסר הכרה כי כולן קפצו עליו וניסו לחטוף אותו אחת מהשנייה.
משום שהוא לא ענה לי – החלטתי לבדוק מה יש בבית שלו שגרם לו להיות צהוב, ומה זה בכלל אומר שהוא צהוב.

המשך יבוא…


תגובות (16)

יש!!!!! סופסוף עשית את זה!!! הגיע הזמן!!! (הכוונה היא גם לרעיון שלך שחיכיתי לו וגם באופן כללי שהמשכת!)
איזה פרק טוב!

09/12/2011 07:24

מה?? צהוב??? אולי ירוק, אולי סגול אבל צהוב?? זה שובר את כל השיאים שלי!

לעאזאזל אתכם דרדסים!

09/12/2011 08:31

אתה תגלה למה צהוב חבר, אני יודע את שמך ! מוחהחהחהחה !!

09/12/2011 08:33

אתה יחד עם אור בנושא הזה? אני לא אלון!!!!!!!!!! מי זה אלון בכלל????? איך הוא קשוא אליייייייייייייייי???????????????????????

לעאזאזל אתכם דרדסים!

09/12/2011 08:37

הסגרת את עצמך, גרגמל ג'ינג'י שכמותך !!! מוחהחהחהחה !!!

09/12/2011 08:38

היי, היי, היי, מי אמר משהו רע על צהוב?!
ולמה להתחזות לגרגמל? אני בטוחה שבעולם כולו אין מישהו שאוהב את הדרדסים כמוני…
והגרגמל הזה זה בעצם בן אדם שאוהב דרדסים אז הוא מצא את גרגמל ככינוי שלו באתר… אני צודקת?!???!?!?!?

09/12/2011 08:39

ומה הקטע שלכם עם 'אלון'? מי זה אלון מאיפה אתם מכירים אותו???

09/12/2011 08:41

אני הייתי רוצה לשאול בדיוק אותה שאלה! אה… מילקי…
ואני לא מבין איך הסגרתי את עצמי כביכול?

09/12/2011 08:48

אתה שונא צהוב?!!?!?!?!? אתה תמות הלילה ברצח עם מסור חשמלי.. [נידבקתי מאנאבל]

09/12/2011 09:00

אני לא שונא צהוב… אף פעם לא אמרתי שאני שונא צהוב…

09/12/2011 09:11

כן אבל איך זה מתקשר לשיאים, ואילו שיאים?

09/12/2011 09:12

היי! המצאתי שיר!!!
פתיבר, פתיבר, איזה כייף עם פתיבר, פתיבר, פתיבר, שיטרוף אותך נמר!!! ועכשיו חדש פלדה!!!!

09/12/2011 09:13

איזה יופי שהמשכת סופסוף, סהר!
אני אביא עליך את כל בלגרד אם לא תמשיך מיד! (חהחהחה חרוז!)

09/12/2011 09:49

כן, גם הקדשתי לך :)
אני אוהב אסטרונומיה !! אההה !!
נ.ב – שמעת במקרה על Gliese 581?

09/12/2011 09:50

זה נקרא דמ"ש (דברים מתחרזים שווים)

09/12/2011 09:51

כן אור, אנחנו מכירים את חוק הדמ״ש חחחח.
סהר זה מצחיק ומדהים כרגיל- נפטון שליטה!!! חחח
תמשיך מהר, אני רוצה לדעת למה צהוב :)

10/12/2011 01:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך